Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

7 Şubat 2008 Perşembe

varlı vakitsiz arayanlar...

Zıııırrrrrnnn...
Aloo?
Bu saatte aranırmı? ne düşüncesiz arkadaşların var senin !!! Cık cık cık !
Annecim saat daha 22.30 bile değil.
Olmaz bu saatte aranmaz! Varlı vakitsiz arıyorlar !
Hödöööö?
Anne, öğrenci evi burası... iki gün sonra teslim var... Yardım için arıyorlar... Onlar gibi bende onları arıyorum... Aile evi değil burası !!!
Cık cık ! Olmaaaaaz, olamaz... bu saatte aranmaaaaaaaaaaaaz !!!

Sevgili annem ne zaman öğrenci evime gelse, gecenin bir vakti beni arayanlar yüzünden kavga çıkarırdı.
Bir türlü anneme, aranmamın ve aramamın normal olduğunu, evde o bile olsa sabahlamamızın gerektiğini anlatamadım. Anlamak istemedi...

Zaman geçti... tarih tekerrürden ibaret oldu ve...
Saat 22.30- 23 aralarında;

Lülü lü lüüüüüü... lülüüüüü...
Alo?
Nasılsın kızım annem yok mu?
Yok!
Napıyorsun?
Siz arayana kadar yatağımda keyif yapıyordum, bi gözüm kapalı tilki uykusundaydım ama... neyse...
Ay ben konser programını sormak için aramıştım anneni...
Annem yok, konserde... gelince arasın sizi...
Ben ararım onu gece, sen bilmiyormusun...
Fesüpanallah !

Dul, hiç evlenmemiş, çocukları yuvadan uçmuş, kocalarından bıkmış bir sürü valçır kalçır yada kalçır valçır hatun gecenin bilmem kaçında evimizi aramakta !!!

Anne saat kaç farkında değiller mi diyorum...
Ayyy tek başlarına yaşıyorlar...
Eeee?
Klasik müzik seviyorlar... öğrenmek istiyorlar nerde ne var...
Anacığım biz tüm İstanbul'un klasik müzik rehberliğinimi üstlendik?

Yaaa... hatunlar gecenin bir vakti arıyorlar... saat kaçmış neymiş... hatta sabahın köründe arayan bile var !!!

Tarih tekerrürden ibarettir efem !
Olaki bir klasik müzik konserine gitmek istersiniz, çekinmeden arayın efem... Hizmetinizdeyiz !
;)

Hiç yorum yok: