Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

19 Şubat 2008 Salı

Filmler ve etkileri...

2 film ikiside beni etkileyen ve düşünmeme neden olan filmler...
Aslında entel dantal filmler değiller...
Ama demek ki düşünesim gelmiş...

Birinde Eski Mısırlılar öldüklerinde 2 soruya cevap vereceklerine inanırlardı diyor;
1-Hayatından keyif aldın mı?
2- Başka birisine keyif verdin mi?

Güzel sorular...
İlk başta soruları duyar duymaz eveeet, hem verdim hem aldım diyebiliyorsunuz...
Ama derin derin düşünmeyi gerektiren sorular bunlar...


İkinci film bir aşk filmi... Kocasını kaybeden kadının, kocası öldükten sonra kocası hayattayken yazılmış ve öldükten sonra zamanı geldikçe eline geçen mektuplarla dulluğa alışma süreci...

Muhteşem etkileyici...
Öyle bir adamla evli kaldıktan ve adam yitip gittikten sonra yeni bir aşka, adama yelken açmak bence çok zor. Gelen geçmişin gölgesinde kaybolur...

Adam karısına yazdığı son mektupya; sen benim hayatımdın diyor. Ama ben senin değilim. Ben öldüm. Hayatının bir parçasıydım sadece, hayatına devam et...

Evet hepimiz birbirimiizn hayatlarına hayatlarımız olmak için giriyoruz ama sonradan hayatlarımızın parçaları oluyoruz...

Film beni çok etkiledi... Etkileyici bir filmdi ama bu kadar etkilenmem dolunay ve hormonlarımın suçu zannedersem.

Filmde fiziki özelliklerin haricinde, evlimisin, bekarmısın, çalışıyomusun soruları sorulup alınan cevaplardan sonra öpüşerek uyuşup uyuşmadığını test edişler var...

Türk milleti olarak bilmem kaçıncı buluşmadan sonra el ele tutuşan ve bilmem kaç sene sonra öpüşen bir toplumuz...
Öpüşmek çok önemli...
Fizik, eğitim, maddiyat, kafa yapısı süper hatta 4 4 lük uyum sergileyebilir ama, tensel uyum, haz... nasıl anlatsam öpüşmeler parmak izimiz gibi... ten kodumuzu karşıya aktardığımız dudaklarımız uyuşmuyorsa olmuyor işte kardeşim !!!

Bu benim başıma çok gelmiştir.
Adam hoştur, hoşlanıyorumdur, hoşlanıyordur... Neredeyse aşık olmak üzereyimdir hatta aşık... öpüşürüz ve ben, aayyy olurum.
İdare ederim...

Nah ederim !
Niye edeyim !
Uymuyorsa, uygun değilse zorlamanın ne alemi var?
Bence yok !
Filmdeki bekar hatun gibi olmalıyız aslında...

Bekarmısın?
Evet
Çalışıyormusun?
Evet.
Hatun aniden adamın dudaklarına yapışıyor ve öpüyor...
Hıh... diyor ve gidiyor
Adam ağzı açık arkasındna baka kalıyor...

Öpüşmeyi geç, el ele bile tutuşmanın yassak olduğu bi memlekette kaç görücü usulü evlilik ten uyumu gösterebilmiştir?

Ten kodlarımız uyuyorsa yeees !
Uymuyorsa bu yaştan sonra idare eder istemem !
İyisine hem de en iyisine layıkım !

Filimde İrlanda'lı erkekelr dünyanın en müthiş erkekleri olarak lanse edilmekteydi...
İrlandaya gitsem ve öpüşmek, gerçek erkeklerin işidir diyen feriştahın pazulu erkek fantazilerini yıkacak adamalrdan bende mi bulsam ?

Öpüşün abi !
Uyumun sırrı, uygun olup olmadığı dudaklarınızın ucunda !
Öpüşmekle erkeğin kiride olmazsınız...
Olursunuz diyenleri analr, öpüşmezsiniz zaten !

Hayattından keyif aldın mı?
Öpüştüğün kadın veya erkek senin gerçeğin mi?
Keyif verdin mi?

Hiç yorum yok: