Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

20 Şubat 2008 Çarşamba

Ben...

Kırgınım...
Çok incinmiş bir haldeyim...
Hatta utanıyorum...

Küçük bir çocuk gibi korunmakta, takip edilmekteyim...
Bana değenlerin ödemek zorunda olduğu bedel beni incitiyor...

Kimselere değmesem...
Hayatlarda olmasam...
Beni tanımasalar...
Ben kimseleri tanımasam...

Görmesem...
Görüşmesem...
Görünmez olsam...

İncinmesem...
İncitmesem...

İki ucu boklu değnek olmasa...
Hem benim istediğim hem onun arzu ettiği olabilse...

Ben devekuşu olmak istemesem...
Bana değenler, hayatlarında olduklarım bedel ödemese...

Arzu ettiğim gibi sevsem-sevilsem...

Alıp başımı çekip gitme arzusu duymasam...
Sonsuzluklarda öylesine salınarak yüzmek istemesem...

Utanmasam...
Hayatlarında olduğum için bedel ödemeseler...

Ben açıklama yapmak zorunda olmasam...
Özür dilemesem...

Ben sevilmesem...
Ben görünmez olsam...
Ben dostsuz olsam...
Ben arkadaş olmasam...

Ben ben olmasam...
Ben farklı bişey olsam !

Ben ağlamasam...
Ben üzülmesem...
Ben kırılmsam...
Ben incinmesem...
Ben utanmsam...

Ben kimseyle dost, arkadaş, sevgili olmasam !

Ben, 'ben' olmasam?

Hiç yorum yok: