Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

25 Şubat 2008 Pazartesi

İkinci el görünümünde sıfır ;)

'İkinci el erkek'ten sonra 'ikinci el kadın' kavramı da hayatımıza girdi!
Esquire dergisi başından bir ilişki ya da evlilik geçmiş kadınların ne tür özellikleri olduğunu bir bir ortaya çıkardı...

Cumartesi günü bir gazetenin ekindeki başlık böyleydi...
Başımdan bir evlilik geçmesede yaşadığı ilişkiler hep uzuuuun olan bir şahsiyet olarak du bakim bende 2. el miyim dedim;

Ve bakınız;

1-Daha önce ciddi bir veya birkaç ilişki, belki de bir evlilik yaşamıştır. Bu yüzden erkekler hakkında mantıksız ve uçuk hayalleri değil, 'ilk elden' bilgisi vardır.

Walla, bi zamanlar vardı. Uzun zamandır bir ilişkim olmadığından bildikleride unuttuk. Hem tecrübelerim derki, nasıl erkekler kadınları anlayamıyorsa abi bende onları anlayamıyorum. Her erkek yeni bir bilgi, öğrenme dönemi geçittiriyor... Ve ben bir yayım ! ben denemek uçuk kaçıklık demek ! İstersem 10. el olayım uçarım kaçarım...

2-Ne zaman ne yapması gerektiğini, bir erkeğin nelere sinirleneceğini ve ilişkinin sınırlarını yaşayarak öğrenmiştir.

Şimdi erkek Türk erkeğiyse doğru. Ama artık memleket içindede erkekler farklı dağılımlar gösteriyorlar.
Doğma büyüme İstanbul'lu ayrııı...
Karayağız doğulu bir erkek olup, İstanbulda yaşayan bide seksüel meksüel modalarına uyup metroseksüel olmuşsa ayrıııııı...
Eskidendi o erkek neye kızar kızmaz bilinmesi...

Abicim Türk erkeğinin okumuşuda okumamışıda, metrosuda, herosuda, seksüelide, aseksülide çatal kuralına sahiptir. Çatal göründüğünde, 30 küsür yıllık kanka erkek arkadaşınla hatta bu kankan gay olsada içmene muhabbet etmene, eve ondan sonra gelmene kızaaaaaaaaaaaaar !!!
Heeeeeyt, leeeyn karııııııııııııı...
Aaaa... canım cicim, lütfenli, ricalı konuşan adama noldu?
Çatal görüldü öz ortaya çıktı!
Şaaaaaak !

Bu madde için derim ki erkeği tanımak gerekmez, memleketinin özelliklerini bilmek yeter !

3-Evin küçük kızıymış gibi sürekli şımarmaz. Nazlanmayı veya gereksiz cilveyi flörtün temel kuralıymış gibi benimsemez.

Walla evin ve sülalenin tek çocuğu olarak şımarık değilsemde nazlanma manyağıyımdır. Flörtten pek anlamam ama nazlanmadan anlarım ve beni nazlamayan adamın anlını karışlarım !
Naz yoksa ilişkide yoktur abi !!!

4-Rahattır. Ne kendisini gerer, ne de sizi. İlk karşılaştığınızda sizi beğenmişse, gülümsemesini hiç kimse engelleyemez. Böylece onunla saçma sapan oyunlar oynamanıza gerek kalmaz. Sizi taktiklerle oyalamaz, sürekli olarak test etmez.

Ooooo... kadın erkek arasındaki yüzyıllardır süre gelen oyunu 2. eliz diye oynamayacakmıyız yaniiiiiiii !!!
Siz istediğiniz kadar test etmeyin abi erkek eder, eder... !!!

5-Bir şeylerin yolunda gitmediğini hissederse, bunu yüzünüze karşı söylemekten çekinmez. Bir erkekle nasıl başa çıkması gerektiğini bilir.

Walla bilmiyorum, bilemiyorum.
Yüzüne dan diye söylesen bi tülü söylemesen bi türlü...
Hatun kısmısının hissiyatı erkek cinsinden daha kuvvetlidir ve her daim yolunda giden gitmeyeni hisseder de... Erkek kadın kısmısını her zaman dinlemez ki ! Dinlemedim ve böyle oldu sen haklıymışsını dememek için ağzınıda açmaz !!!
Yaratılışından gelen, kadın çalışsada, güçlü olsada yine bana ihtiyaç duymalı, duymazsa ben ne işe yararım korkusuyla müthiş egosu zedelenir sonra...

6-Erkeğin arzularını, zaaflarını, ihtiyaçlarını tanır ve ona göre davranır. Gerektiğinde anne şefkati gösterir. Sizi değiştiremeyeceğini bilir ama bütün sivri taraflarınızı da törpülemeyi becerir.

Hödööööööööööööö???
Bence bu yazının hazırlanmasına katkı sağlayan adamlar 2. el kadınları değil, nasıl bir kadın istediklerini dile getirmişler... belki tutar mantığıyla !!!
Benim arzularımı anladında, ihtiyaçlarımı tanıdında bana gerektiğinde baba şevkati gösterdin de ben sana göstermedim dimi?
Ah ah bu kadın milleti !!!
Leeyn nedir ki erkeğin arzusu ihtiyacı?
Yemek, hem evdekiyle hem dışardakilerle sevişmek, maç izlemek, erkek arkadaşlarıyla içmek ve kadın muhabbeti yapmak ve tuvalete girmek !!!
Anne şevkatide şu olsa gerek;
Daima 3 kadınla sevişmek istemişsin ve biz birlikte olmadan önce yapamamışsın. Arkadaşlarınla Rusya'ya gidip bu arzunu gerçek kılmak istiyosun ama hayret derecede vicdanın izin vermiyor, gel gel göğsümde ağlaaaaaaaaaaa ve bir anne olarak izin veriyorum !!!
Hatiii leeyn !

7- Daha önce en az bir erkekten ayrılmış, bu darbeyi savuşturmuş ve güçlenerek ayağa kalkmıştır. Kendine güveni tamdır ve kendi ağırlığını sizin omuzlarınıza yüklemek gibi gizli bir planı yoktur.

Bak işte bu doğru!
Hayatımın hiç bir döneminde bir erkeğe yıkılmak gibi bir arzum ve niyetim olmadı !!!
Bu şartlarda ben doğuştan 2. el kadınım desenizeeeeeeee !!!

8- İtle kopukla işi olmaz. Serseri erkeklerin o uzaktan sezilen cazibesinin ne kadar yalan olduğunu yaşayarak görmüştür.

Eheeeee... Cazibe güzel bişeydir. Çeker, etkiler... Seninle ömrümün sonuna kadar güvenceli bir monotonluktansa serseri heyecanları tercih ederim abü !
Pratiğe geçirilemessede her kadının gönlünde serseri bir aslan yatar !!!
Ve aslan yattığı yerden belli olur ! (ne alaka kel alaka... )

9-Kadın olmanın ona verdiği güçleri bilir ve bunları kullanmaktan çekinmez. Cinselliğinin farkındadır ve muhtemelen kendi cinsel kimliğiyle barışıktır.

2. el olmakla alakalı bir durum değildir bu. Kadın vardır kadın vardır...
Ben şahsen kadınlığımı kullanmayı sevmem, sevmediğim gibi beceremem ! Sakil durmaktadır bende kadın kadın olmakve davranmak...
Ne 2. eller tanımaktayım pakize olaaaaaaaaan...
Yine yaptırım var bu maddede de... Ya tutarsa... tutmadı abi !

10-Yaşı sizden büyük olabilir. Bu onun için bir sorun değildir. İlişkinin nereye gideceği konusunda romantik öngörüleri yoktur. Günün tadını çıkarmayı tercih eder.

Her kadın ufakta olsa romantizmi seveeeeeeeeeer !!!
Erkekleri leblebi bibi götüren bi kadında olsa, erkeklerin yaptığı gibi pontolonu indirip işimize bakalım demez kadın !
Günün tadını erkekler gibi çıkarmaaaaaaaaaaz !!! İnce ince zevk arar, hoşluk arar ! Hihohoooyt diye bağırarak eteğini yukarı kaldırıp bu günkü 4. çıtırıda götürdüm demeeeeeeeez !!!

11-Annenizle tanışmak konusunda ısrarcı olmaz, her kuyumcunun önünde durup yüzükleri incelemez. Sosyalleşme takıntısı yoktur. Her gece alemlere akmak gibi isteklerle başınızı ağrıtmaz.

Walla yine bu maddeye göre doğuştan 2.elim !!!
Her kuyumcunun önünde durmam. Durursamda tektaşımı alabilecek yetideyim adamın paniklemesine gerek yok !
Evlenmek gibi deli bir fantazim hiiiiiiiiiiiiiç yok !
Sosyalleşmeden olurmu? Evde napcaz abi? Durmadan da sevişilmez ki !!! Tamam cicim ayalrında sosyalleşmeyelim de... sonrası sarpa sarar, tel sarar olur !!!
Aleme akmak derken pasajımızı bilirim, onada laf ederse pasajın girişine asar aleme ders olsun diye sallandırırım !!!

2. el kadının özellikleri bunlarmış !!! Bu özelliklere sahipseniz oh ne ala ola laaaaaaaa...
Bir takım şahsiyetler bu konuda şöyle yorumlar yapmışlar:

-İkinci el kadınları, tecrübeli kadın olarak ele alırsak, her normal insan gibi ben de tercihimi onlardan yana kullanırım. Doğrudur, ikinci el kadın makbuldür!

Şimdi 2. el derken acaba bakire olmayanlamı karıştırıyorlar... bunu merak ettim. Bakire kadın istemem'i anlarım ama 2. el?

-Ben ikinci el bir kadınım ve ikinci el kadınlarla birlikte olmanın, erkekler için gerçekten büyük bir avantaj olduğunu düşünüyorum. İkinci el kadınlar sekste de iyidirler!

Sebep? Ömrü boyunca aynı adamla yatmış 2. el bir kadın mı yoksa çeşitli erkeklerle seks tecrübesini geliştirmiş bir kadın mı sekste daha iyidir?
Kardeşim akıl karıştırdınız walla !!! Halla hallaaa...

-'İkinci el pazarı' her zaman hareketlidir. Dolayısıyla alıcılar, her konuda gözünü dört açmalı. Kadın-erkek ayırmadan mutlaka kilometresine, kazasına ve 'motoruna' bakmak lazım! Çünkü bazıları gerçekten de çok 'hor kullanılmış' olabiliyor.

İşte abi, en doğrusunu söyleyen bir şahsiyet !!!
Yanlız kadın değilde araba alıyomuşuz gibi hissettim. Şasi numarasınada bakmak lazım. Kontrol edilmeden olmaaaas !!! At alır gibi dişlerinede baksak? Hatta silikonlar için bi sağlamdır raporu felan istesek? neee bir önceki adam memeleri sıkıp sıkıp patlama noktasına getirmişse ve benim ellerimde patlarsa oooo sen yaptın diyip tamir parasını benden isterse nolceek?

Kaskolu 2. el kadın yoktuuuuuuuuuuur?


Anladığım kadarıyla 2. el kadınlar naz yapmıyolar, adam leb demeden leblebiyi veriyorlar, yüzük istemiyolar, seksin alası onlarda peki 2. el erkekler?

2.el erkeklerin kadınlar gibi yemede yanında yat tadında olduğunu düşünmüyorum.
Gözlemlediğim kadarıyla onlar;
Korkaklar, uzun süreli ilişki istemiyorlar, tam günlük çerez adamları... birlikte ol atlar...
Kadınları anlarlar sanıyorsunuz ama, anlamaktan bıkmış durumda olduklarını sandığım için, kadındır yapar bana neee, kıçımı dönerim dediklerini düşünüyorum...
Ortayaş bunalımındaysa eğer çıtır çerez merakında oluyorlar...
Tek iyi tarafları çulsuz ve çevresiz olmamaları... tabi çula ve çevreye önem verip yeme merakındaysanız o zaman biçilmiş kaftanlar !
Pırlantadan anlıyorlar... 1.elken anlasalarya !!!
Ama aşmış ve yorgun olduklarından kıpırdatmak zor...
Ağır abi modundalar...
Kadın onu etmeli bunu etmemeli gibi klişe inançları var...
Sizden beter yaralıdırlar...
Aşka tövbelilerdir... kesinlikle birdaha aşık olmazlar, sadece hatuna 'izin' verdiklerini söylerler...
Sekse gelince, memleket şartlarından dolayı kadın kısmısından daha önce cinselliği yaşadıklarından 1. el- 2. el olup olmadıkları fark etmez...
2. el erkeklerin tek iyi tarafı hijyenik ped markalarını bilmeleridir !!!

Sahibinden az kullanılmış 2. eller burda gel aplaaa geeel, yeni geldileeer...
Sana halden gelenide verirdim ama sen iyi müşterimsin...

;)

Hiç yorum yok: