Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

29 Şubat 2008 Cuma

Gönül ilişkileri...

Uzun zaman sonra kız toplantısı yaptık.
Görüşmeyeli hatunlar sevgili yapmışlar kendilerine...
O la laa ne alaaaa...

Amma velakin koca koca kadınlar tüm gece boyunca sevgililerine canlı yayın yapıyorlar !!!
Kıskancı, merak edeni, bizi tanıdığı için burnunu sokanı...
Hatunlarından haber aslında rapor bekleyen bir sürü erkek, bulundukları mekanlardan teknoloji sayesinde gecemizin içindeydi.

Bir an geldi, kusmak istedim!
Ben ki kendimi ilişkilerimde mıç mıççı olarak adlederim... ki sevgililerimi günde 10 kere arıyosam bu 10 aramının sadece bi tanesi aşk-meşk içindir geri kalanı muhabbet-öğrenme-abuk sabuk şeyler içindir... Dün gece amanın oldum amanııın ben mıç mıççı değilim !!!

Sevgilin olsa bi dert, olmasa başka bir dert !
Hayatta en sevmediğim ve yapamadığım şey hesap verme, bildirimde bulunmaktır. Eser ruha yaparım... Yaparken de arayım haberdar edeyim olayım olmaz... Düşünmem ! Düşünemem... İnsanları istemeden merakta bırakırım. Sevmem 'ben şimdi burdan çıktım, şuraya uğricam, ordan oraya, ordan buraya, sonra ebemin...'
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!

Ama dün akşam yaşları 31-40 arasında değişen 3 hatun da ellerinde telefon, mezeler bitti, arasıcakalrdayz, o bitti ana yemekteyiz... kıvamındaydılar.

Arada böööö bir sevgilim olsa demelerim için kendime bir kızdım bir kızdım ki...
Ulan rahat mı batıyo !
Yaşa hayatını... hesapsız, sorumluluksuz...

Kadınlar mutlu...
Ama ben onları mutsuz olarak algıladım.
Bence hesap vermek mutsuzluk demek !
Ama onlar hayatlarından mutlular... öyle algılamıyorlar... Merak ediliyoruz, öenmseniyoruz, seviliyoruz olarak ele alıyorlar...

Ama ben direk kediliğimi giyindim ve hıııııır oldum.
Eğlenceli bir adam olsa...
Sorumluluk almasak vermesek...
Gezsek, tozsak, sevişsek...
O değil ben hesap sorsam !!! :p
Yaptırımlar olmasa...
Aradın, aramadın, geç kaldın, nereye gidiyosun, bensiz olmaz, hayt-huyt demese...

Bekarlık sultanlık...
Benim gibi dizginleri kendinde olan birisi için kesin öylede...
Gönül bu, beden bu...
Çekiyo, istiyo işte arada...

Dün geceden beri hissiyatım amanııın ilişkisiz ilişki ossun, olmuyosa olmasıııın !

Neden sahiplenmek zorundayız?
Neden birilerine hesap vermek, bildirimde bulunmak zorundayız?

Canım istedi gittim len !
Olmaaaz bensiz gecenin 1'de kız kıza bara gidemezsin !
Ulan hep gittiğimiz, müdavimi olduğumuz yer... manyakmısın !!!
Değilim ! Bensiz gitmiceeeeeeen !!!
Hati leeeeeeeeyn ! Canım isticek ve sen istiyosun diye yapmicam ! Başka arzun canııııım, perdeyi açıp camdan da bakmim istiyosan !
Olur... evet mantıklı...

Mantıklı olan tek bir şey var;
Ben özgür bir ruhum !
Ben istersem yapar veya yapmazım...
Karşımdakini ne kadar sevsem de benim için ne kadar değerli olsada, ruhum dizginlenemez ! Dizginlenirsem mutsuz olurum, ben ben olmam...
Sevdiğiniz, taptığınız insan olamam...

Biliyorum, farkındayım benimle ilişki yaşamak zor...
Deli eder böyle bir insan adamı...
Ama yapamam...
Boğulurum...
Duygularım tükenir...
Mutsuzsam mutsuz ederim...

Tanrım, bu kadına ruhuna göre aşk, arkaaşlıklar, dostlukalr nasip eyle...

Hiç yorum yok: