Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

6 Şubat 2008 Çarşamba

Aşağıdaki özelliklerdeki şahısların acilen verilen adrese...

4 kadın oturmuş, şarkılardan fal tutarken, nasıl bir erkek istediğimize geliyor konu...
Hepimizde bulunmayan hint kumaşlarını aramaktayız !!!
Sonrada diyoruz ki, adam var ama bize göresi yok !
Yok elbet, istekler böyle olursa;

Güzel kokacak
Anlayışlı olacak, duyarlı olacak...
Bir sigara içimlik zamanda özleyecek...
İyi sevişecek...
Yemek yapmayı bilen olacak...
Detone olmayacak... !!!
5 duyusu gelişmiş olacak...

!!!

Detone derkeni sorarken, ciyaklamaya benzer bir tonda şarkıyı katletmekteyim...
Hatunun müzik geçmişi var...
Adam nota bilmesede şarkı mırıldanırken doğru tonda mırıldanmalıymış... ıslık bile ıslık gibi çalınmalıymış !!!
Eyvah eyvah... böyle özellikler arayan bir erkeğim olursa yandı öyleyse... ne ses var, ne kulak !!!
Operadan birini bulalım sana diyorum...
Yooook olmaz diyip kahkahayı basıyor...
3 kadın şaşkın şaşkın hadi hayırlısı diyip kadehleri tokuşturuyoruz...

Adam musikiyi katletmeyen olacak anlaşıldı...

Adamın 5 duyu organı derken diyoruz:
İyi koku alan adam iyi dokunur diyor... Nereye dokunacağını bilir...
Waay, wayda... benim burnum bi 'koku' romanını okuduktan sonra bi ara kokluyorum moduna girmişti... ondan sonra, koku alır almasınada öyle özelce almaz... Burnu iyi koku alan bi adama benim gibi kadın !
İyi dokunamıyorum dimi?
Evet aşkım, malesef, sana verdiğim dokunma zevkinin binde birini bile...
Napim, senin gibi duyum yok... bööööö !!!

Burnu doğuştan tıkalıları düşünün siz aslında... yandılar bu durumda...
Koku alamıyosun ve iyi tokanamıyorsun, go go goooo !!!

Kulağı olan adam iyi dinler diyor. Dinlemek var dinlemek... Bak bu doğru işte... sırada ki;
Gülünce gözleri gülen, anlamlı bakan olmalı diyor...
Buda doğru...
Bi kokarca kısmısı biraz tuhaf ama hatun mantıklı şeyler istiyor...
Ben sokak ortasında sevişelim diye tutturduğumda sevişen istiyorum mesela... Şimdi bi benim isteklere bak bi hatununkine...
Eee hatun mantıklı...
Ben deli dolu, dengesiz hatta ve hatta arızasın dedilen çatlak bir yayım... normaleeee yani...

Gezmeyi seven bir adam istiyorum diyorum...
Ayyyy sevmem öyle zırt pırt gezeni diyor...
Çok gezdim yoruldum ondan...

Tanrım wallahi billahi bu gece bu masa etrafındaki isteklerden bir adam yapman zor... çok zor...

Nazik olacak, kibar olacak ama feminen olmayacak...
Çok süslü olmayacak...
Yarı maço olacak !
Burda geyik için dalıyorum muhabbete, ee tabi azcık tokat çakmasını bilecek ki wahşi seks yapabilelim...

O noooo !!!

Öyle kapı gıcırtısında oynayan olmayacak !!!
Ne öyle oynak herif !!!
Dansçıysa o ayrı ama diyip kadehler tokuşturuluyor...

Kibar, nazik, 5 duyusu iyi çalışan (bunun için testlerden geçmiş elinde belgesi olan), kültürlü, gülünce gözlerinin içi gülen, yemek yapmayı bilen, horlamayan, aksırıp tıksırmayan B ehliyetli şahısların...

:)))
Ben bu senede bekar gezeceğiz şarkısını istek ediyorum efenim...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Hmmmm bak bu seferki senin istediginden daha makul bir adam olmus :))... Gozlerine baktigin zaman icini isitmasi cok onemli, paril paril parildayacak o gozler sana baktiginda. Koku almasi ise su acidan onemli en azindan ter koktugunu bilir gider bi dus yapar parfum surer falan di mi yani. Evet adam dedigin dansoz gibi dolasmaz ortada, hoppidi hoppidi oynayan adamdan hiiic haz etmem, zira benim dansim sadece uygun sarkilarda ara sira ziplamaktanm ibarettir o da mekan sahibesi izin verirse :). Gezmeyi seven degil, gezmeyi bilen bir adam istiyorum ben, senede bir tatile cikalim ama tatile cikmadan yapsin arastirmasini her sene baska baska yerlere gotursun beni suprizlerle dolu olsun gezilerimiz, senede 50 defa dunyada baska yer yokmus gibi Bodrum`daki kiytirik otele goturmesin. En az benim kadar abuk sabuk yerlere gitmek istesin. Bir tatilimizi Vietnam`da gecirelim mesela bir sonrakini Madrid`de, bir sonrakinde Kizil Meydanda yeni yila girelim. Yari maco olsun tabi yoksa beni bu deliligimle nasil zaptedecek ki :)... Bi de en az benim kadar becerikli olsun, balkon kapisinin kolunu cikartip gelince yapar diye beni beklemesin, mutfaktaki prizin bozuklugunu benden once farkedip hemen tamir etsin. Benden daha ukala olsun mesela, benim bildigimin iki kati bilsin ki ona hayran olayim, asik olmanin yani sira. Pazar sabahi kahvaltiya gittigimizde micmic beni opup durmasin, beraber gazete okuyalim ama o ani bile paylasalim. Yani benim istedigim adam soguk nevale olsun birazcik ama beni coook sevdigini belli de etsin. En onemlisi ona guvenebileyim, (iste bu kismi cok zor)tas gibi hatunlar ordusu gelse kilini kipirdatmayacagini bileyim, ona inanayim. Ahahah beni de kendine benzettin be Ozy. Ahahahahah.. Yanisi sakin olacak ama coskulu olacak, sessiz olacak ama cok konusacak, durgun olacak ama cok eglendirecek bir adam istiyorum ahahhaha...

ozyozborn dedi ki...

Üzüm üzüme baka baka kararırmış canım ! Aha bak şu an antioksidan özelliğinden dolayı çekirdekli kocaman kara kuru üzüm kemirmekteyim... Ayy içim datlı datlı oldu, isten miiii?

Antioksidanı geeeç, Afrodizyak niyetine ;) :p

Adsız dedi ki...

Senin afrodizyaka ihtiyacin mi var ayol ahahaha... Ben alkol istiyorum mumkunse, gidip bir sise bira devirmek niyetindeyim Iyis`te :))))