Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

5 Şubat 2008 Salı

Vagonda seks ;)

Karanlıkta ilerleyen vagonun penceresine yansıyan görüntümün arkasından bana şeytanca gülümsüyor...
Aralık kırmızı dudaklarından görünen beyaz dişleri öyle çekici ki...
Sanki hafifçe dudağını ısırmış gibi ensemden gülümsüyor bana...
Masum değil...
Wahşi ve seksi...
O ve ben...
Vagonun penceresine yansıyan görüntümüz çok güzel...
Yavaşça başımı ona yaklaştırıyorum...
Kırmızı dudaklarının sıcaklığı ve dilinin ıslaklığıyla, o beyaz dişlerini boynuma geçirmesi için...
Mavi gözleri şeytanca gülümsüyor...
İyice yaklaştırıyorum başımı...
Cama yansıyan görüntümüzde, boynum yüzünü kaplamış...
Yarısı görünen yüzünde ki mavi gözleri baştan çıkarıcı bir şeytanlıkta parlıyor...
Yaklaşıyorum...
Evet...
4. levent - Gayrettepe hattında sevişiyorum !
Herkesin gözü önünde...
Vagonun penceresine yansıyan görüntüntümüzle...
Julian McMahon'la sevişiyorum...
Ah... Julian...
Juliaaaaaaaaaan... ısır beni, yala beni...

Hödöööö?

1 aydır devam eden bel ağrım yüzünden nörologluk oldum efem...
Sabah sabah çocukluk arkadaşımın kardeşine gittim.
Tanrım sarışın küçük lüle lüle saçlı kız okumuşta doktor olmuş !!!
Abisiyle saçlarını çekiştirip durduğum küçük kız beni tedavi ediyor !
Ben olsam etmezdim !
Sen abimle bir olup saçlarımı bozardın diyerek...

Adaleleri coflatmışım...
Stres'te bel bölgesindeki kascıkları yumru edermiş...
Stres yasak, bi sürü kas gevşeten ilacım var...
Oh misss gibi, bulutların üzerinde olucam yaklaşık 15 gün...
Geçmezse, fizik tedavi şart !
Sarışın küçük lüle lüle saçlı kız doktorum olmuş...
Tuhaf bir duygu...
Yaşlı teyzelerin, ben senin bebekliğini bilirdim ühüüü diye sarılıp ağlaması gibi bir duygu hissettiğimi itifaf etmeliyim efem...

Sıkışmış kaslarımın ve küçük kızın hissettirdiklerinin etkisiyle, vagonun penceresine yansıyan dergi reklamındaki Julian'la sevişmem çok normal bence...

Ah Julian...
Seni seyretmeye doyamıyorum...
En wahşi fantazilerimin adamı...
40. doğum günümde Bon Joviyi istiyodum ya, unutun abi... hayatımın aşkı Julian, Bon'un kadar çekici poposu olmasada...

Ne be neee... belim ağrıyoooo...
Sıkışmış kaslardan, beynime kan gitmiyo, metroda dergi reklamında ki çekici adamla sevişiyorum işte...
Alla allaaaa...

Isır beni Julian !
Ama belimden...

;))))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

SAPPIIIIIKKK.....