Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

25 Ağustos 2011 Perşembe

Aile keyfi... ;)

Anacığım geldi bu gün...
Özlemişim...
Biraz zayıflamış...

O gelmeden bu gün Çeşme pazarından aldıklarımı pişirdim...
Uzuuuun çoook uzuuun zaman sonra elimden yemek yedi ve, aferinin yıldızlısını aldım... ;)

Amcam ve annem... Benim çekirdek ailem bu kadar...
Birlikteyiz, aynı çatı altında...
Önümüzde çoook seneler yok artık... O yüzden çok anlamlı...
Bu sene bir sürü arkadaşım tüm yazı Çeşme'de geçirdim diye bana alındı, kıskandı...

Heeey, kaybetmenin, özlemin ne olduğunu bilmeyen dostlarım, ben işimden amcamla daha fazla vakit geçireyim diye ayrıldım. Sizler hergün deniz-güneş, keyif yapıyorum diye alınanlar, geleceğin olmayan günlerini yaşama arzumu anlamadınız... Kıskandınız...Kıskanıyorsunuz...

Yaşamayan özlemi, kaybedişi bilemez...
Son 2.5 senedir aşkımın peşindeydim... Hala öyleyim ancak bu seneyi aileme ayırmam gerek diye düşündüm... Köküne kadar... Hadi yeteeer bana fazla geldiniz diyene kadar... ;)

Mutluluk ve huzur aynı çatı altında ne olursa olsun keyif alma hali bence...

Yarın anneyle Sakıza gidiyoruz...
2-3 gün içinde klasik anne-kız hırlaşmamızı yaşarız :))))

Olsun...
Aile insan için güç... Sığınmaya ihtiyaç olmasada sığınak...

Bu gece mutlu yatağa gireceğim...
Anacığımla keyifle devirdiğimiz yarım şişeden biraz daha fazla şarabında bu mutluluğa etkisi varya o ayrı... :)))

Sevdiklerinize arada zaman ayırın...
Küçük olsanızda büyüklük sizde kalsın...
Canlarınızla geçirdiğiniz zamanın kıymetini bilin...

Az çok yaşamış-deneyimlemiş biri olrak arada ettiğim ahkamları kayda alın... ;) :ppp

İiii geceler... ;)

Hiç yorum yok: