Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

22 Ağustos 2011 Pazartesi

Kocakarı plajı...

Başlığı okuyan Selin hıh sonunda yerini bulmuşsun der kesin... :)
Efenim haftasonu sütliman olan deniz ve hava bugün ben denize gittim diye azdı-coştu !!!
Ilıca Plajında bana hizmet eden oolandan az kalsın battaniye isteyecektim !!!
Öyle böyle değil feci bi rüzgar !!!
Olmayan tüycüklerim diken diken oldu, bacaklarım yolunmuş ve tütsülenmiş tavuk oldu !!!
Aaaa oldum! Bu gün yüzücem, kumsalda güneşlenicem ben! Sık dişini Ozy, senin gibi üşüyen varmı?
Yoktu!
Ancak naaarin bedenim tiken tiken olmaya ve rüzgardan oluşan kum fırtınasından uçuşan kumlardan kırbaç yemekten helak oldu !!!
Eeeh yaptım, hesabımı istedim ve doğruca Dalyan'a yol aldım.
Alaçatı'nın suyu buz... Sevmiyorum orayı...
Küba beach için bikinimin üstüne geçirdiklerim uygun değildi... O bakımdan başka bir halk plajı paklar beni oldum veee Dalyan Kocakarılar plajına gittim.

1.5 aydır paraları saçıyomuşum etrafaaaa !!!
Hafta içi tek şezlong 5 kaatmış !!!
Ne oldum beşmiiiiiiii ??? Getti benim her gün 15 kaat ve yememe içmeme göre ödediğim paracıklar !!!
Tamam ucuz ama deniz benim hayal gücümü alevlendirecek türden; Taşlıklı !!!

Bide pek bi kurallı-intizamlılar !!!
Heeeyt, Ilıca Plajında kendi kuralıma-kanunuma alışmışım ne beaa bu olduysamda illa denize gircem ben bu gün inadım yüzümden sustum!

Deniz kenarındaki şezlonglar 4'lü... İkinci sıra 2'li, Üçüncü sıra 4'lü...
Kalabalık grup dilsen seni öne oturtmuyorlar! Haaa neyse hesabı veririm kapatırım şahsıma dersen o ayrı...

5 lirayı duymuşum, içimdeki cimri hortlamış bi daha ön-mön artistliği yaparmıyım? Yapmam elbet...

Kuruldum koskocamaaan Algida şemsiyemin altına...
Çocuklar kartal gibiler maşşallah! Sigarayı söndürüyorum kül tablamı gelip boşaltıyolar vs...

Düzeni kanunu olan bi plaj! Ilıca'dan daha oturaklılar hakimiyet konusunda...

Deniz dersen, koyda yer aldığından dalga yok... Rüzgarın 'r'si yok !
Üşümeden Elif Şafak'ın sütüne dalabiliyorum...
Ala ala...

Koyun bir bölümü çok taşlıklı... Taşlıksız yerde millet ordan açıldığından kalabalık...
Grit'te yüzdüğüm koyu hatırlattı bana... Komşunun sahiline benzer tatta...
Tuzu-tadıda Ilıca'ya göre bi değişik ! Tadını nerden mi biliyorum? İlla bi şekilde su yutma huyumdan !!! Yutmazsaaaam olmaaaaaz!!!

Yedim içtim 15 lira hesap ödeyerek kalktım! Otoparkada 5 lira alıyorlar... 20 kaaada keyfin alasını yaptım yani...
Bu gün otoparka koydum ama yarın o parayı bira parası yapıcam, arabayı otoparka park etmicem.

Efenim yavaş yavaş iyice buralı olmaya başladım. Havaya göre koy-plaj seçiyorum baksanıza !!!

Yarın deniz patilerimle ucuza keyif yapma niyetindeyim.
Evden çıkmama konusunda ısrarlı olan amcayıda 'canım kalamaaaar yemek istiyo yaaaa' diye kandırdım, akşamüstü onuda alıp Dalyan'daki balıkçılara götürücem...

Her kaşam Levrek, Çipura ala alaaa ama denizin junk foodlarıda girsin mideme yanniiii... Uuuuf yarın bi 10 porsiyon kalamar tava yerim ben, ondan sonra Garfield gibi sırt üstü yatar göbemi kaşıya kaşıyaaa tanrım ben ne ettim derim mukaderaaat !!! :ppppp

Bu arada Elif Şafak'ın en beğendiğim kitabı Siyah Süt olacak galiba...
Hatun kısmısına tavsiyem olunur... Bi bitirim ki yarın bitiririm sonuna göre erkeklerede tavsiye ederim belkim...

Bu arada İskender'i de okudum ama, öyle çoook röpörtajlarındaki etkiyi vermedi bana... Çok hayal hayal, çok yarım, uyduruk gibi geldi... Plajda can sıkılmadan zaman geçirti o ayrı onçin teşekkürler amma beynimde edebi bi yer edinemedi...

;)

Hiç yorum yok: