Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

2 Ağustos 2011 Salı

Çıtırlarla Paparazi deneyimi ;)

Pazar akşamı, arkadaşımın kardeşini ve arkadaşını Aya yorgi koyundaki Paparaziye götürdüm...

Cumartesi kalabalığından uzak, sakin, huzurlu, kız-kıza romantizim...

Şefleri beni şaşırttı... Şarap soslu bonfile sipariş ederken, içimdeki etcil kadına yenik düşmüştüm; Hep balık hep balık yaaa, kanlı canlı EEEEEET !!! diye cırlayan içimdeki yam yam kadını susturmak için, bak iyi yapamazlar edemezler sonra mızmızlanma dedim.  İçimdeki yam yam kadın  kötü mötü, tabamda et ve kaan görmek istiyorum diyince verdim siparişi... Etin yanında olmaz ama, araba kullanıcam diyerekten bari sevdiğim bişeyle bütün gece takılim diyerekten roze söyledim... Yamyamın gustoluğu tutmuştu beaaaa dediysede, sus kırmızı-mırmızı içemem yaptım! :)

Nefisti !!! İzmir'de hele Çeşme'de benim ağız tadıma uygun, orta pişmiş et bulmak... O la laaaaaa... Şefi gidip öpecektim, hatta kaç para kazanıyosun burda sana çarpı 2500'ü gel evimin şefi ol filan dicektim !!!

Walla bravo! Yemek seçen huysuz bir kadın dilimdir ama et seçerim abi! Et benim oksijenden sonra ikinci yaşam kaynağımdır çünkü!

Neyse efem biz huşu ve romantizim içinde yemeklerimizi yerken koya demirlemiş yatlardan botlarla yemek yemeğe gelmeye başladılar...

Arkadaşımın kocasının kardeşi ki biz ona cadı görümce diyoruz; Cadı görümce bottan inenlerin tipini görünce ' A-aaa yaptı! Bu tipsizlerin yatı mı var? Benim bu tiple uçağımın olması lazım!!!'

Nasıl güldüm anlatamam... Harbiden tiplerin hepsi tipitipti ! Kiralamışlardır belki dedim, sakin ol... :))) Gelinlerden fırsat kalırsa abilerin bidaha ki yaz senin için yat kiralar canişkooom yaptım, ama beni unutursan, gelinleri üzerine salarım haaaa dedim... :))))

Bende ne satıcı arkadaşım! 2 dakkada can dostumu görümcesi için sattım !!! ;))) Mukadderaat, mukadderaaat !

Neyse efem, nefis bi yemek yedik... Tatlısı, kahvesi alaydı ala... Sonra kalktık şöyle bi koydaki mekanlarda yürüdük !

Cafe pi'nin elemanlarını nerden bulmuşlarsa bitirimin önde gideni ıyyklardı !!!

Leeyn 2 dakka bi ortamı keselim, mekanı dolanalım yok! Bu akşam canlı müzik var, yerler dolmadan sizi yerleştireyim gak-guk!

Cadı görümcenin arkadaşı beni koparan müthiş bir cevap verdi çocuğa; Biz buranın emlak değerini araştırıyoruz saol !!!

Salak bitirim ne demek istediğimizi anlayamadı ve bize gıcık oldu! Yanımda nefis 2 çıtırla güle güle yeniden paparazi'ye doğru yola koyuldum...

Onlar nefisse bende nefistim canıııııııım! 30 korumayla şemsiye altında yata yata yeni yeni kararmaya başlamış bedenimin, en nefis parçaları, sütüüüün bacaklarımı ortaya çıkaran şortum, İstanbul'da komşu olsakta burda müşterisi olmam kısmet olan elaidi'nin nefis drape buluzu ve tomi patilerimle... Wallah billah kimse 38'lik demezdi !

Ne beaaa yanımda 2 tane 26'lık çıtırla dolanıyooom azcık ego, azcık kıskançlık, azcık bilmem ne olsun yanniiiiiiiiii... :ppp :))))))))))

Neyse efem, yemek sonrası hazım ve emlak değeri tespiti amaçlı yürüyüşümüzden sonra mekanımızın bar kısmısına geçtik... Anaaa canlı musiki var diye her yer rezerve !!! Bize bar kalkmış bitek! Olsun ben severim paparazi'nin barını... Beyaz kemerlerin arakasından koya bakmak nefis olur da bu güne kadar hep incik cıncık kalabalığına denk geldiğimden hiç ağız tadıyla orada keyif yapamamıştım... Kızlara aşk hayatınızı engelliyo olmak istemem ama 'abla olaraktan' ben buracı uygun gördüm diye emrivaki yaptım. Siz dedim gidersiniz önlere, ben otururum burda...

Grup yol mudur, yorummudur neyse bi grup canlı müzik yapacakmış! Yapmaz olaydılar !!! Anam anam ne bet sesli herifti o öyle !!! Sabah amcam tuhaf sesler geldi dün gece diyince adam hakkımdaki düşüncelerim,  taaa km ötedeki evimize rüzgar tarafından taşınmış seslerden amcamın bile rahatsız olduğunu öğrenince onaylandı!

Neyse efem kızlar eğlendiler... Ben roze üzerine bi mojito içeyim oldum. Havana Culup'la anlaşmış paparazi... Aaaa hatırlayın Cuba yazılarımdan... Rom bundan sonra neydi: Havana Clup'tı !!! :)

Namussuzlar, güzel yapıyorlar... Şeker pipetten anında beyin hücrelerinize geçiş yapmıyor... Naneler buram buram, burundan çıkan türden nane nane değil... Cuba'dan sonra ilk Türkiyedeki mojito deneyimim benden tam not aldı daaaaaa, ulan araba kullanıcam. Kızlar Ilıca'da kalıyor... Düdük olmamalı, düdüklüğü geçtim, kontrol montrol varsa sıçarım !!! 1 kadeh roze üstü, bol romlu mojito !!! Aaa evet malzemeden çalmıyorlar bravo... Fiyatından belli zaten çalmadıkları !!! Leeyn ben 1 bardak mojito parasına 10 şişe rom alır, barmenide ev barmeni yapardım Cuba'da diye hayıflansamda hamama girdik terliciiiz oldum... :p ;)))

Walalh billah ben o mojitolardan, kredi kartımın aslan gibi limitiyle peş peşe 10 tane yuvarlardım yaaa !!! Şööfööör şööför olduğumdan... Dayanamayıp aaaa sıçarım lan diyip 2 taneyle sınırladım kendimi!!!

Millet sahneye odaklandığından barın etrafı süper sakindi... Oh mis! Barmenlerde yılışık-mılışık-sohbet sever çıkmadılar... Kızlar gitti-geldi ben mis miis manzarama bakıp aslında 10dkda yuvarlayacağım mojitolarımla bütün gece huzur içinde oturdum ta kiiiii, yanıma ergen irisi bi hatun gelene kadar!

Ulan barın önü, bar boş, başka yer bulamadın da mı sırtıma çıktın obez !!!

3 erkek bir hatun! Çatalını gösteren siyah bir şort ve tek omuzu açıkta bırakan lepoar desenli bir buluz !!!

Obez çıtır lezbiyenmidir, sırtımı mı çok beğenmiştir...
Tekila shotlarken hatunun bi yarısı benim sırtımdaydı !!! Eee tabi onca kiloyu, o ince topuklar taşıyamıyo, desteğe ihtiyaç duyuyo da, yanında aslan gibi 3 tane çıtır delikanlı var; höööst !!!

Arada benim kızlar geliyo ve dönüyorum, onlar önümde ayakta ben oturarak dans ediyorum da, obez izin vermiyoki !!!

Dayanamadım kibar ve sert bir şekilde biraz kayarmısınız dedim... Oğlanlar birer tabüre kaydılar ama obezde tık yok !!!

Allam yarabbim nasıl daraldım ! Ben öyle dip dibe olmayı sevmem! İğne atsan yere düşmicek olsa anlarım ama boydan boya tüm barın önü boş !!!

Simbatım uykusuz ve penguen hastasıdır... Onun sayesinde bende hasta oldum. İkimizde muzur karakatürleri okuduktan sonra yazılanlardan etkilenip şaka ve çocuksu seslerimizle ' Bi siktiriiiip gidermisin yaaaaa' deriz birbirimize...

Hayatımda ilk defa böğüre böğüre, ' Bi siktirip gidin yaaaa !!!' deme arzusu duydum !!!

Sıçarım güvenliğe, rezil olmaya, dicem yaaa derken, hatun bar taburesinden düştü !!! Ve çıtırlarıyla birlikte yok oldu !!!

Ve bende arızalı 40 yaş hatunu olmaktan kurtuldum... :))))

Bet sesli herifi dinleyerek 3.30'a kadar takıldık mekanda... Sonra kızları attım arabaya 'namııslarım' düşün önüme dedim ve Aya yorgi'nin kargacık burgacık yollarına düştük... Düştükte, salaklık ettim, geldiğimiz yoldan değilde 'çeşme' yazan tabelayı dinleyip bilmediğim yerlerde sabahın 4'de turladık ta turladık ! Çok eğlenceliydi...

Daha önce geçmediğim yerlermiydi yoksa bir veya 2 defa geçtimde hatırlamadım mı bilemedim... Neyse radyodan arabayı saran müzik eşliğinde dolana dolana doğru yolu bulup onları sağ-salim otellerine bıraktım, usul usul ışıklarda dura dura, çevirme varsa dikkat çekmemek için usturupluca evime gittim.

Güzel bi geceydi de, yeni nesil 20'li yaş gençliğini ben pek beğenmedim. Ağızlarıyla içmeyi bilmiyorlar malesef. Walla ben o yaşlarda hiç öyle değildim, arkadaşlarımda... Kaç tane hatun gördüm ki o noooo ! Yazık bea gülüm... Keyif alarak içmek, akıl kafada flört etmek hatta vermek daha güzeldir ! Deee herkes bi kere Amerika'yı illa kendisi keşfedecek dimiiiii !!!

Walla kardeşlerinizi gönderebilirsiniz, usturuplu bi şekilde ablalık yapıyorum, boğmadan, sıkmadan... Amma velakin, gece kulübünde de içmeden onca saat oturmak zor iş beaaa anacıııım !!!

Ya şöförle gönderin onları ya da bana şöför yollayın ! ;)

Hiç yorum yok: