Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

6 Ağustos 2011 Cumartesi

Yazlıkçı

Yazları plajda fasa fiso kitapalr okumayı seviyorum... Akıl vermeye gerek olmayan aklı dağıtan...
Sabah gazetesi bizim eve nadir girer... Sabah'ın sevdiğim yazarlarını ya gazete denk gelirse okuyorum ya da köşe yazılarını kitap yapmışlarsa...

Gülse Birsel'de gazeteden değil kitaptan takip ettiğim bir yazar. Yazlık adında yeni bir kitap çıkarmış...  Çok yazlık bir kitap değil... Daha önceki 2 kitabına göre başarısız... Dizgi hataları ise o nooo...

Neyse efem, daha önceki kitabındada 'yazlıkçılar' adında bir yazısı vardı. Bu kitabada koymuş... Okurken gülümsedim ve Seneleeer çok seneler sonra bende öyleyim leeeyn bu sene diterekten keyifle okudum yazıyı...

Yazlıkçının telaşı yoktur... Rahattır, aman denize gidemedim, aman şuraya gidemedim diye derdi olmaz diyor Gülse.
Wallah billah bu sene öyleyim!
Geçen seneye kadar senelik iznimin yarısı İzmir'de yarısı Çeşme'de geçiyordu... Aman sevgili görim, aman yanim !!! Ne telaşeydi anlatamam...

Bu sene ise oooo... saldım çayıra mevlaaam kayıra !!!

2 senedir Çeşmeye gittiğimde temizlik ve deniz keyfi bir arada olurdu. Bu sene gelir gelmez 4 günü eve ayırdum... 3 ay burdayım dedim... Adam gibi evi kırklayım sonra yanarım !

Ha haaa !!! Keyfe bak! rahatlığa bak!
2 senedir burdayım bu sene Alaçatı pazarında müdavim oldum! Haftanın 2 günü pazar gezmekteyim. Hatta adamalrım bilem var artık. Kimin domatesi iyi kimin değil, şşşşşş... ;))

Yazlıkçı olmak güzel şey beaaa !!!
30 korumayla şemsiye altında yanabilme keyfi mesela... Daha önce 15 koruma kullanırdım, yaniiiiiiiiiiim diye !!! Şimdi derdim diiiiil... Günüm booool... ;)

Deli danalar gibi tüm vakti plajda geçirmece olmadığından, Ilıca'daki Çeşme Kumru Fırınından taze taze kurabiyeler alıp amcayla akşam üstü çay keyfi yapabilmenin tarifi imkansız tadı var !

Alaçatı'nın girişinde benim için Alis Harikalar Diyarı sayılabilecek Dalgıç'ta bişey almasamda zaman öldürme var...

Arabaya atlayıp o sakak benim, bu sokak senin girip çıkmaca var !

Dost pidede, kalabalıkla cebelleşmeden pide yeme, Kırçiçeğinde Nazilli gülü keyfi...

En güzelide, beğendiğim birşey yoksa ben burdayım getirtin diyebilme lüksü!

Bu gün plaj-yarın evde havuz keyfi seçeneği...

Vakit gani...

Yazlıkçı olmak pek bi keyifli...
Yanlız tek sorun uzun süreliğine gelindiği için ne lazım olur-olmaz kestiremeyip biraz fazla bağajla gelme !

Amaaan gelirken uçakla geldim, dönüşte arabayla dönücem deeee, uzun zamandır ilk defa yazlıkçı olunca kestirememişim işte... :))))

Buralı olmak, yerlisi gibi durmak ve adres sorulması, yavaş yavaş herşeyin tadına vara vara yaşamak güzelmiş!

Zaten hiç birzaman bütün bir sene çalışıp sadece 15güncük tatil yeterli ve mantıklı gelemzdi bana ! Okullardaki gibi 2 dönem tatil hakkı olmalı çalışanların ! Yazlık ve kışlık! Neee yalan mıııııııı????

Dönünce yoğun bir çalışma programı beni bekliyor olacak... Yavaşlığın, sadeliğin, huzurun tadını çıkarıyorum. Wallah billah burnumun dibi sayılan Aya Yorgi'nin gece klüplerine bilem gitmiyorum... Amaaan tatilde kim giycek dolgu topuk olsada topuklularını, göze kim sürcek rimeli... :ppp

Evimde keyif !

Yazlıkçı olmak güzel şeyde... Her gün amcaya ne pişiriceeeem ben derdi kötü !!!
Geçen akşam şereeeton'un ramazan dolayısıyla fiyatlarını yarıya indirdiğini öğrendik. amcam hadi tatile dedi !!! Tatilde tatil !!! :ppp

Eeee yani, yazlık yer olsada bi temizlik, bi düzen bi yemek telaşı hep var... Amaaan oda servisi temizler, aşçılar neleeer neler pişirmiş demeler güzel olurdu !!! :pppppppp

2 günlükte olsa kaçın yakına-uzağa... Bünyeye değişiklik iyi geliyor çünkü...

Bak yine bu akşamda aynı şeyi yapıp Alaçatıya inmeyeceğim... amaaan çok zaman var önümde diye diye mekanlar kapanacak ben hala gece alemlerinde endam eylemedim...

Yaniii çokta fifimdi.. ;)))

Hiç yorum yok: