Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

19 Ağustos 2011 Cuma

Hala geziyoruuuum ;p

Anlatmaya devam... Martini keyfi yapıldı, çimler sulandı, nefis balık yendi, bulaşıklar yıkandı ve kaldığım yerden devam edebilirim...

Küba Beach'in yılışık müşteri temsilcisinin yanından ayrılır ayrılmaz Dalyan'a doğru yol aldım...

Geçen sene annemle gittiğimizde annemin 'Aaaaaaaa-aaaaaa' şeklinde ciyaklaması sonucu arabayı panikle sağa çekip; 'Nolduuu?, ne ezdim, neeeeee...' paniği yaşadığım siteye doğru götürdü yol beni... 

Arabayı sağa çekmiş tüm aynalardan 'ezik bişi' var mı kontrolü yaparken annem 'baban...' demişti... 
Hasbinallah... Bismillahirahmanirrahim anacım hortlak mı gördün ne babasıııı?
Şam babası :ppp Ehi ehi...
Annem etrafa bakınıp, bi süre kendi kendi kendine konuşup bana çoook uzun zaman gelen ama 1-2 dakika süren anlamsız halinden çıkıp bana; 'Baban öldüğünde, cebinde bu sitenin banka dekontunu bulmuştum' dedi...

Nassı yani dedim? Bundan bunca sene boyunca neden haberim olmadı?
Bildiğim tek kooperatif, ben doğduğumda amcamın benim adıma Gümüldür'de üye olduğu Doğan Kent Sitesi. Babam ölünce kimse doğal olarak mal-mülk düşünemediğinden aidatlar ödenemeyince atılmıştık! 

Onun haricinde bu yörede ev olayımız yoktu... Meğersem varmış!!!
Annem böyle bir kooperitife üye olduğundan haberim yoktu ta ki öldükten sonra...dedi...
İster istemez muzur Ozy devreye girdi ve kahkaha atıp, metresine almıştır herhalde dedim... 

Anacımda güldü... Elbette metresi yoktu babamın... 42 yaşında çok nadir görülen bir kanser türünden tüm hayallerini gerçekleştiremeden/bahsedemeden gitmişti...

Her neyse bu gün sağdan gideceğime soldan gidip o siteye çıktım... Allahım mimari şaheser!!! Evlerin yıkılıp yeniden yapılmaları lazım!!! Ancak yerleşim planı, sahille kurulan ilişki çok başarılı... 70'li yılların sonunda yapılmış gerçek bir mimar elinden çıkmış ama zamanla kullanıcıların bozduğu bir site olmuş... Mimarı veya mimarları kim acaba? Babam teee Samsunlardan teee Dalyan'a nerden bulmuş etmiş... O zaman internet yok-gak yok guk yok... Nasıl ve nerden haberdar olmuşta, üye olmuş merak ediyor insan...

Mimari keşiften sonra, Dalyan merkeze indim... Balıkçıların karşısındaki yerleşim yerleri çok kötü! İzmir Mimarlar Odası yalvarıyorum bi estetik kaygı, bi doğal siti bozmama kararı filan alın!!! 

Allahım yarabbim, nasıl tasarımlardır onlar öyle... Caaanım tepeyi dinamitle havaya uçurmak lazım !!!

Suryapı çok güzel bir yer almış. Tam Dalyan'ın girişini gören tepeyi... Otel mi, ev mi? Çözemedim... Çok modern sade bir bina olacak ama yanındaki müstakil evciklerin mimarisi yüzünden sırıtacak! 

Sevgili meslektaşlarım estetik dersi almadınız mı yaaa!!! Madem tasarımın kıt, çizimin iyi, ecnebi dergilerden kopileseydin !!!  

Dalyan'nın nefis tepelerindeki tarifi imkansız çirkinlikteki evlerden bu gün mesleğimden utandım !!! 

Yazıktır-günahtır... Nefis bir tepe orası... Doğa şahane bir biçimde yaratmış... İnsanın eli gitmez bence aman bozarım diye... Wallahi bana orda bi proje gelse günlerce uykusuz dolanırım, araziyi bozuyomuyum, uyuyormuyum diye... Millet müstakil bahçe içinde dublex ev işte heee modunda tasarlayıp yapmış !!! 

Wallahi günah! Tanrım hatalı tasarım ve inşaat'tında cehennemde bi odası olsun lütfen... 

Satarım, mesleğimi kötü icra edeni Taksim meydanında sallandırırım hatta !!!

Emekli mimar modunda söylene söylene gezdikten sonra, Papparazi'ye gitmeye karar verdim.

Anacım, eş-dost yok burda... Sevgilide yoğun gelemiyo... Gece alemim sıfır doğal olarak... Akşamüstü keyfi yapim bari diyerekten gittim.Geçen gidişimde tadı damağımda kalan Mojitolardan bitane içeyim bari odum...

Sanki halk günü!!! Ayyy ne kalabalık! Cuma böyleyse cmts-pazar felakettir! 
İskelenin orda bi yer buldum Mojitomu sipariş ettim...

Aseton içseydim daha iyiydi wallahi !!!
Alkol olarak ne koymuşlarsa içine, ilk yudumdan sonra buram buram tüm sahili nefesimle kokutacak hale geldim !!!

Basmış ispirtoyu, sarı limonu olmuş sana Mojito !!!
Akşam fiyatı 30, gündüz 25!
Yeşil limoncukları akşam kullanıyorlar herhal... Gündüz müşterisine çakıyolar !!! 

Bi ara keşke asetonla yapsaymış, arada parmaklarımı sokar ojelerimi çıkartırdım ehi ehiii oldum!!!

Eskiden daha nezihti... 
Elbet aristokrat bi aileden gelmiyorum ama nasıl desem, bir ara kendimi orası için 'fazla' hissettim !!! Öyle böyle değildi yani !!!

Her şeyin aynı kalmayıp zamanla bozulması çok kötü. 

Bidaha Mojitomu töbe allahım töbeeeee...
Asetonumun içine nane atar içerim daha iyi !!! En azından hangi marka ne içiyorum bilirim !!! :p

Gez geeeç Ozy'nin macera dolu günü böyleydi işte...
Dalyan yeni yatırım merkezi... Konumuda iyi... Ev-mev arzu edenler için huzurlu-sakin-uzak ama yakın bir yer... Bakınırken orayada bakın... Amma direk siz ev inşa ettirecekseniz alnınızı karışlarım adam gibi mimarisi olmazsaaaaa !!! 

;p

Hiç yorum yok: