Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

11 Ağustos 2011 Perşembe

PWA Windsurf 2011

Ortaya karışık izlenimlerim efem;

8 Ağustos'ta PegasusAirlines 'ın sponsor olduğu   PWA Windsurf Dünya Kupası, 25 ülkeden 82 sporcunun katılımı ile Alaçatı'da başladı ...

Ben bu gün teşrif ettim efem... Otuz küsürcuk kilomerte süratle esen rüzgarda bizler evlerimizin içine haspolmuşken surfcüler karşıdan karşıya uçup uçup duruyolardı Alçatı körfezinde...

Surfçü tanıdık olmayınca bide tek başına gidince çok kalmadım... Gördük mü gördük... Ayağımıza yarış gelmiş gidip görmemiş olmayalım diye... :ppp

Yarışlar toz toprak nerdeyse in-cin ve kervan geçmez, kazıhın allahı beach clupların karşısındaki alanda yapılıyor... O mevkiye ne deniyor bilmiyorum... Alaçatı port otelin karşısı diyim ben siz anlayın...

Ulan Pegasuuuus, ulaaan belediye, madem international bi etkinlik var buraçta, yolları asfatlamayın öyle bi beklenti içinde değilim, doğal kalsın o ayrı ama insan bi deniz suyu filan tutar yola !!! Nasıl toz-toprak !!! Bide hödük sürücüler gaza basıp gidince amanın, Sahra çölündemiyiiiiim ulan oluyosunuz !!!

Araba amcamın, benim dil... Amcam mal esirgemez benden ama, o taşlı-topraklı yoldada gaza basıp arabayı helak etmek içimden gelmiyor... Kendi arabamda olsa basmam yani !!! Neyse gri araba oldu kum rengi... :)

Biz etkinlik yapmayı sever ama ulaşıma kafa takmayız... Dönerken millet yollarda otostop yapıyodu...

Bir içim su, bikinili çıtır kızları erkeklere kaptırmak istemezdim ancak, amanııın yarabbim, feriştahın fantaaazileri yanında halt etmiş yunan heykeli gibin çıtırlar birden yola atlayınca hemcinslerimin yerli ossun, yabancı osssun nımııslarını amaaan baane diyerekten bi kenera attım veee heykelciklerle doldurdum arabayı...

Ne yanniiii kızları mı alcaktım arabayaaa !!! Gurur duyun leeeyn, milletin ağzının suyunu akıtan en babaları kaptım !!! :ppp

Mışşşallah supaaanalalh, ecenebi yıvrılarım beniiim tü tüüüüüüü...

Tü tütü deeee... Çocuk vıdı vıdısı sevmem, yapanı şutlarım!!!
Hepsi geeençlik iksiri heykelciklerdi amma velakin çok vıdı vıdı yapıyolardı...

Taş-toprak-kargacık kurgacık yoldan anayola çıkınca attım onları aşşaaa...

Kaldıkları yer yolumun üstüydü, heee I'm going yor weeey diyip onları arabama atmış olsamda...
Waaaay, buuuut, Diiid yuuu... gibisinden biraz olay çıkarsalarda, aaaaaa hadi naaaş oldum, tamam leeeny taşın allahı güccük popolu sportmen ecenibilersinizde bu da kafa leeeyn !!! Bu kadar benden Türk misafir perverliği, dikiz aynası-yan göz röntlüğü... Hadi naaaaş !!!

Yeminlen attım oğlanları aşşa !!! Bi hatıra foto çektirseydim yıkılırdı millet !!!

Ben ve buraçtaki arkadaşlarım diye !!! :pppp

Walla kızlar nefis, oğlanlarda... Altınızda arabanız varsa sevabına getir-götür yapın, bu mubarek günlerde allahta sizi bu iyiliğiniz karşısında görür inşallah maşallah !!! :ppp

Walla yarışlar, organizasyon nassı derseniz, arabanın radyosundan dinliyom paaaawır efemden... (Bu arada power fm'in dicileri nece ingilizce konuşuyo??? Yeminlen ingiliz ingilizcesi diil, amerikanca heeeç değil... o ne biçim paaaaıııwııır demek leeeyn? !!!) ordayken heee gitti-geldi-yine gitti diye izliyon... Yolun tozunu bastırmamaları haricinde benim sorunum yok orgiyle... Bilene sorun! Ben geyik bi izleyiciyim... Popo meme varmış dediler geldiydim... :ppppppppp

;)


Hiç yorum yok: