Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

8 Ağustos 2011 Pazartesi

Elif...

Her şeyin yeri ve zamanı vardır: Aylardır masamda duran kitap Çeşmeye geldi ve 1 günde okundu: Paulo Coelho Elif... Simyacı, Zahir, Veronica ölmek istiyor ve Elif...Diğer kitapları ı-ıh bence...

Kitap rusyada geçtiğinden beyaz gecelerdeki sonsuz ormanları düşünemeden edemedim. Ömürde 1 kere rusyaya gitmeli ancak sadece şehir değil tabiatta görülmeli... Bi gezgin olarak bende o tren yolculuğunu bi gün yapmalıyım... Dedim...
 
Elif ve hissetirdikleri hakkında yazacağım... Yayınlamsaam bile yazacağım...
 
Bu sefer ilk defa Paulo kendi dünyasına çekti beni... Kendi aydınlanma anlarımın keyfini yeniden yaşattı okurken...
 
Ben o kadar spiritüel bi kişilik dilimdir... Dinlerim, bilgi edinirim, okurum, gözlemlerim ama bulaşmam...
 
Yine bulaşma arzusu duymadım ama ilk defa Pauloyu gerçek anlamda anladım...Onun her kitabını okuyan ama bu kadar geç 'gerçekten' anlayan okuyucusu ben olsam gerek :ppppppp
 
Simyacıyı severim... Kişisel menkıbenin peşinden gitmek güzel şeydir... ;)
 
Elif aslında okunmak için zamanı olsada bu pazar okuyacak bişey kalmadı hadi onu okuyayım artık diye bana gülücükler saçtı... 1 veya 2 defa daha okunacak...
 
Okurken, içinde fesatlıklar, ikiyüzlükler, çıkarcılıklar, art niyetler olan insanların okuması gereken bir kitap olduğunu düşündüm...
 
Benim için açtığı kapılar oldu, daha sonraki okuyuşlarımda o kapılardan içeriye girecek ve/veya yeni kapıları açacağım ancak ruhunu fesatlık-kötülük sarmışlara daha bi iyi gelecek izlenimi bıraktı bende...
 
Ben ne olduğumu biliyordum, bitirdikten sonrada... Yeni bir ben yaratmadı, sadece pusulamı cebimden çıkarmama teşvik etti... Kara dünya insanları için şayet ariflerse beyaz dünyaya geçmeleri için adım olacak...
 
Öyle hissettim !!! Ne beaaa bu güne bu gün yayın evi patroniçesiyiz anlarız ucundan acık bu işlerden ;)) :ppp
 
Sabahın 2.'de serin bir Çeşme'den bu kadar yeter diyor, kendi iyilik çemberimde olan insanlara iyi geceler, iyi sabahlar ve güzel bir hafta diliyorum... Aaa güzel rüyalarda... Rüyalar önemlidir... ;) Kitaptan...
 
İyilik çemberimin dışında olanlar ise... Allah müstehaklarını versin diyorum... Devine devine bulacaklardır doğru yolu... Bulamazlarsa da;
 
Mukadderaaaat efem, mukadderaaat... ;)

Hiç yorum yok: