Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

24 Ağustos 2011 Çarşamba

Evden uzakta tımar derdi...

Kadın olmanın dayanılmaz hafifliği yaşadığınız yerden-yurttan başka bir yere gidince feci halde hissediliyor...

Alıştığım, beni tanıyan bakımcılarımı bırakıp 3 aylığına Çeşme'ye geldiğimde mukadderaaat modundaydım...

Kılımı-tüyümü, manikürümü-pedikürümü bi şekilde halledecektim ama ne şekilde?

İzmir'de saolsun sevgilinin kangasının gittiği yere gidiyordum... ancak sırf bakım için 15 günde bir 1.5 saatlik bir yola düşmek ancak Trump'ın kızı mızıysam sarsmazdı bütçeyi...

Eee öyle olmadığımızdan köyümde veya evimde bi şekilde tımar edecektim kendimi...

Geldikten 1 hafta sonra neler oluyormuş köyümüzde diyip Diva aldım. Öyle fiskos dergilerle aram yoktur... Sadece kapakta Çeşme mekanları diye bi yazı gördüğümden aldım... Cahil cüheyla kalmayayım diye...

Ne saçma dergi leeeyn bu diye sayfaları çevirirken KEY 'in reklamını gördüm...

Dergi ne biçim geldiyse, reklam o kadar iyi geldi!

Çeşme'den İzmir'lere yol yapmaktan yada abidik gubidik bi yere gitmekten kurtulduğum hissini damardan hissettirdi...

Aradım randevu aldım veeee wooow oldum!
Alaçatı'da Atatürk caddesi üzerinde ferah-modern harika bir kuaför ve güzellik salonu...

Nasıl temiz, nasıl işlerinin hakimiler... Şaştım kaldım!
Daha önce buraçtaki deneyimlerimden ağzı yanmış biri olarak neredeyse gerçek mi gördüklerim diye kendimi cimcikliciktim !!!

Efenim, gidilen yerlerin tavsiyesi kadınlık kardeşliğinde olması gerekenlerin başında gelir...

O laki buraca yolunuz düşer ve tımarlanmaya ihtiyaç duyarsanız KEY size itinayla tavsiyem olunur!

Normal kuaförlük hizmetleri, cilt bakımı, masaj, LPG, sir, manikür-pedikür hizmetini unisex olarak veriyorlar.

Bugün masaj yaptırdım. Suna'yı İstanbul'a kaçırabilirim...
Nasıl işini bilerek masaj yapıyor anlatamam yaşamanız lazım.

Havaların durumuna göre Alaçatı'daki ekip buraçta baya bi süre kalacak... Ekim sonu gibi Bostanlı'ya döneceklermiş... Bostanlı'daki yerde buradaki gibi ferahmış efem... 2 kata yayılmış hizmet veriyorlarmış...

Walla İstanbul'da F tipi hücrelerin bile daha ferah kalacağı kovuklarda ağda yapıyorlar... Buaradaki yer beni nasıl mest etti anlatamam!!! Doğal ışık var, yatak odanın ortasında, duvarlar üstüne üstüne gelmiyor, arzu edenler için odada duş var...

Tek kelimeyle harika !!! İstanbul'da F tipi hücrelere dönmek inanın işkencenin en büyüğü olacak !!!

Ortaklardan Sevcan hanımın, manikür-pedikür Fatoş'un, sir ve masaj Suna'nın kulaklarını çok ama çoook çınlatıcağım sanırsam...

Walla gidene kadar Aromatherapyli, peelingli artık paşa gönlüm hangisinden arzu ederse Suna'nın uzman ellerine bırakacağım kendimi...

Yer-yurt derdi olanlara duyrulur efem...
Bişiii diiil, ne demek... ;)

Hiç yorum yok: