Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

19 Ağustos 2011 Cuma

Yerli malı yurdun malı Küba deneyimi ;pp

Bu gün Dalyan yaptım...
Anam gelmeden keşif gezisi amaçlı...Gösterteçek-görcek yeni bişiler varmı diye...
Dalyan'a varmadan Kuba Beach tabelasını gördüm...
Daldım içeri...
Otoparkta in-cin top oynuyor... 2 tane arabacık var...
Tam parkettim-ışıklardır gak-guktur kapatim derken camımda birisini gördüm !!!
Aneeeey!
Noluyo leeeyn?
Resepsiyon çalışanlarından biriymiş!!!
Kapalısınız herhal diye bodozlama potumu kırdım!
Çocuk yok dedi daha erken...
Erken? Saat ikiiiii...
Sus Ozy sus!!! Bazen böyle saf-salak potların yok muuuuu !!!

Ben bi şöyle bakiciiidim diyemeden oğlan beni içeri soktu...
Höööst! Giriş ücereti vermeeem, bakıp çıkıcam moduna girdim ki oğlan ben ağzımı açmadan resepsiyondaki kıza 'hanfendi gezecek'dedi...
Nerden anladın leeeyn?
Kılığımdan herhalde... Şortu-askılıyı indiriverdim mi Teşvikiye-Taksim dolmuşumuzun yerinin değişmesinin sebebiyeti olan İvana Sertçiğimiiiiin treeend ötesi bi mayosu çıkabilirdi oysa altımdan... Tek kaş havada hıııım... :pppp :)))

Tam ben sağa-sola bakınırken Gülçe mi- Gülçenmi bi oğlan geldi... Arabamın kapısına yapışıp beni korkutan gitti, ben ne biçim ad len bu dediğimle baş başa kaldım!

Ben müşteri ilişkileri sorumlusuyum dedi...
Bana sorsan tip olarak komi abi...
Ay çok kötüyüm dimiiii? Mukadderaaat muayen gün asabiyeti... :ppp :)))))

Başladı analtmaya...
Leeeyn oğlum, bırakta kendim keşfedim leeeyn !!!
Alt tarafı BEACH !!! Onuda geçtim, mimarım ben, az biraz çakozlarım yannniiii... şşşşş...

Yok yapıştı!
Ulan paralı bi tipim mi var!
Araba matba-ofis-dağıtımcılar arası hizmet vermek için alınmış röönoo kango! Dizelin allahı bide aylardır deniz-güneş leeeş! Benim üst baş GAP ama GAP'in G'si demezsin... Saat dersen, amaaan artık herkezde Rolex var... Bu komi kılıklı kolyemin Tiffany olduğunu çakamaz zati... Yani öyle bi ahanda ballı müşteri modum yok! 

Evladıııım, kamyon tamponuna yazılanlar gibi; Anaaam ve amcam saolsuuun vaziyetiyim yani... Yağlayıp-ballama... Bırak bi koyun tadını çıkarayım, sanki beynimde bi harita varmış gibi hıııım burası şurası, orası şu koordinat falan filan yapiiiim Aaaaaaaaa !!!

Yok!

Adam bana çardakları uygun gördü !!!
De geeet, o kadar para verirmiyim leeeyn, üstü sazlık, minderli yere! 
Hayatta işim olmaz! 
Bi tek Balide-Malide kullanırım onları !!!

Sinek kıvamındaki müşteri ilişkilerciyi, onları geçin normal ücretiniz ne diye sorduğumda yıkarım dedim yine bişi olmadı!!!

Tek şezlong şemsiye 20 kaatmış! Ucuz valla... Altınkum'a 25 vereceğine burası daha mantıklı... Denizi güzel... Sakin...

Siz erken geldiniz dedi... Bizim müşterilerimiz İstanbul'ludur... Onlar geç gelir ve akşam üzeri partilemeyi severler dedi...

Haa dedim pek huzurlu bi yer diiil yani !
Ozy bu gün dilini pot arısımı soktu senin?

Çocuk hemen, aaa huzurlu dedi... Sakinlik severlere ayrı köşelerimiz var!

Desene huzur manyağı, partilemeyen tek andıııroit İstanbullu benim...
Efendim?
Yok bişey güzelmiş dedim...
Lütfen yüzün dedi...
Hasbinallah, yüzmek istesem sana mı sorcam leeeyn!!!
Başka zaman inşallah dedim...
Bırakmıyooo !!!
Anlatıyoda, anlatıyooo... En derin yeri 6 metreymiş... İskeleden atlarsam 2 metreymiş... Atlmam dersem, sol taraftaki merdivenlerden bel hizsında giriyomuşum da muş...

Evladıııım, mürekkep balığının hasıyım, bu halde denize girersem çocukluğumdaki jaws gibi, köpek balıkları kokuyu alır gelirler, beni yerler, beni yiyemezlerse diğer müşterilerini yirler!!! Sakin huzurlu miiis egede katliam başlatan kadın olmim istersen hııı?

Madem yüzmüyosunuz o zaman Marinadaki Küba bara gelin demez miiii!!!
Neco çıkıyo haftasonları...
Neco yeni doğan veletlerini bezlesin, ben Neco için Küba bara gideceğime atlarım uçağa 11 saat uçar Kübanın hasına giderim!!!

(Bi tek Ayhan Sicimoğlu için popom marinaya kalkkar benim!!!)

Eheee öylemi, ben sadece temmuzda çıkıyo sanıyodum...
Çocuğun yüzü değişti... Bu kaçıncı pottu yani !!!
Ne beaaa her yerde temmuz ayından kalma Neco afişleri var! Ne bilim adamın bez parası çıkarmak için bu ayda çalıştığını !!!

Telefonumu istedi !!!
Müşterileri onu arayıp nereye gidelim diye soruyolarmış !!!
Eblekmiş leeeyn senin müşterilerin...
O da onları arayıp programları haber ediyomuş...

Dedim ben öyle müşteri delim. Müdavimliği, gittiğim mekanlarda ilgi ve alakayı severim ama sen beençin biraz nassı desem... (deme ozy deme peki tamam demicem ama deseydim yılışıksın dicektim...)

Ben sizin telefonunuzu alayım dedim... Ben kendi programıma göre arasam daha iyi olur...

Aldım, Oscar'ı ucundan kaçıracak bi rolle ehi ehiii mersi yaptım ve yoluma devam ettim...

Devamı başka yazıyaaaa...

Amcayla Martini saati geldi... ;))

Hiç yorum yok: