Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

20 Nisan 2012 Cuma

Aşeriyorum o halde varım! :pppp

Kadın olmanın dayanılmaz keyfi...
Hııım hııııııııım...

Orta çağda bence bizleri boştan yere cadı ilan etmemişler...
O kadar ye ye, ye, aşer aşer aşer ve sonunda sadece kana!!!! :ppppp

Günlerdir deli gibiyim...
Ne yesem ne yeseeeem...
Kanlı canlı bonfile...
Profiterol... 
Turşu...
Bol acısolu Lays...
Ve en bi en sevdiğim bi elimde bıçak diğer elimde eski mi eski bir kaşar jilet inceliğinde kaşardan dilimler kesip yemek...
Daha da tuzlu bişi... ama ne?
Zeytiiiiiin...
Hamburgeeeer...
Yine sil baştan başa, kanlı canlı bonfileeee...
Ve tatlııııııı...
Üzümlü bademli çikolatalaaaaaaaaar...
Üstüne boool tuzlu ay çekirdeği... Ertesi gün tuzdan dudakların botoxlu gibi olacak türden amma...

Zaman zaman aşerme katsayım ürkütücü olabiliyor... Ve bu zamanlarda bekarlığımın sultanlık olduğunu düşünüp pijamamın üstünden bi elimle popomu hart hart kaşıyarak buz dolabına doğru yola koyuluyorum! :ppppp

İşin ilginç kısmı o kadar yemeğe mideniz bozulmaz... 
En güzeli reglin ilk günü birden mucizevi bir şekilde, vücudun tuta tuta obez domuzcuk yavrusu olmanızı sağlayan 'su' gider!!!
Tartıda -2 kiloluk azalma görürsünüz!!!
Regl biter tartıya çıktığınızda +2 hatta bilmem kaç olursunuz...

Kadın olmak bedeni ve ruhu çoook sarsan bişey...
Erkekler bizimle dalga geçiyorlar ayda sadece 1 haftamı normalsiniz diye...
Yok öncesi sendrom, yok yaklaşırken ki, yok bittikten sonraki... :)))
Hayatımız sendromlarla geçiyor...
Elimizde olmayan bir şekilde hayatımızı hormonlarımız yönetiyor...
Ve namussuz hormonlar nedense aşermeyi çok seviyorlar... 

Rahatlıkla iddia edebilirim ki hamile bir kadından daha fazla aşerme kapasitemiz oluyor...
Hamilenin canı erik çeker, turşu çeker, çilek çeker yer biter...
Ama bizde mütemadiyen neye aşerdiğimizi bilmeden bi aşerme hali vardır...
Hamile bir kadın daha normale bi kadındır bu anlamda... :))))

Yesem yesem ne yeseeeeem?
Semerimi yesem iyi olacak da... Onu da yedim galiba... :pppppp

40 yaş sendromundan kaynaklımıdır nedir bilemedim, 10 küsür sene sonra menopoza gireceğimi fark edip kadınlığın dayanılmaz işkencelerinden keyif almaya karar verdim...

Yiyorum... deli gibi...
Sendrom manyağı olarak etrafıma kan kusturuyorum...
Domuzcuk yavrusu olsam da seviyorum bedenimi...
Madem doğurup üremeyi seçen bi kadın değilim o zaman kadınlığın diğer yönleriyle ben de kadın olmanın keyfini sonuna kadar yaşarım !!!

Bir erkek deli gibi aşermiyor bizim gibi...
Onlar ne anlar sadece peynir üstüne reçel sürüp yemeyi bilen mahluklar!!! :ppppppppppp

Tadını çıkarın...
Hormonlarınızdan siz de çevreniz de manyak olsanız da tadını çıkarın...
Kadın olmanın en zahmetli tarafının eğlenceli yönlerini bulun! 
Civcive dönüşemediklerinden çatır çatır kırılan yumurtalarınızla kadınlık ritüelinizin doya doya keyfini çıkarın !!! 

Gün gelecek belki çoook rahatlayacağız ama o zaman aşeremeyeceğiz ve zaman zaman hormonlarımızın arkasına saklanarak nefis bir şekilde kavga etme keyfiniz de olmayacak... O yüzden hadin kardaşlarım kazamız mübarek osssun... hayırlı keyif almalar... :pppp

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Harika tespitler yapmışsısnız. Yorum yazmadan geçemedim :)