Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

15 Nisan 2012 Pazar

Ortaya karışık bahçe... ;)

Geçen yaz çektiğim fotoğrafları nereye soktuysam bir türlü bulamıyorum! 
Tuhaf bir dosya adıyla bir CD'nin içinde kaydolmuş durumdalar sanırsam da bi türlü bulamadım!!!

Geçen seneden bulabildiğim bahçe fotoğraflarını koyarak ortaya karışık bir yazı yazacağım...

Efenim, bizim sitede Migros'un alışveriş arabalarını yürütüp bahçe kapısının önünde bırakma huyu var... Birisi tayni bi modelini getirip atmış... Ben de onu alıp, güneşe göre çiçekleri taşıma arabası yaptım geçen yaz...Çok pratik itinayla böyle bir arabaya sahip olun diyorum... İstanbul'a dönerken arabayı yola bıraktım... Bu yaz saolsunlar komşular yine getirir bi sürü ben de alır kullanırım... :)))) Öğleden sonra arka taraf güneş alıyor... Çiçekler arkaya gitmeden önce poz verdiler... :pp

Çok çoook kıymetli limon ağacım... 2 sene önce ektik... Ev sahibi kışın hiiiç ilgilenmemiş bahçeyle... Ölümden döndü... Tepesindeki dal 2 sene önceki boyuydu... Yaa... Çok uğraştım canlansın diye... Bu yaz ne halde bulacağız bakalım... Ev sahibi bakarım bu sene bahçenize dedi ammaa... Görücez... Ölürse gerçekten çok ama çook üzülücem...

Zen Garden'dan alıp ektiğim tohumların eylül sonundaki hali... Daha güzel, detaylı fotoğrafları vardı ama nereye soktuysam !!!! İstanbul'a dönmeden 1 gün önce, sulanma sorunu yaşamamaları için yağmur suyu alabilecekleri şekilde yerleştirip seneye geldiğimde kaç saksı bırakmışım hesabını fotodan yapayım diye çektiğim fotoğraf... :))))

Bakalım kendinden açan olmuşmu, ölen, çalınan göreceğiz mayıs sonunda :))





Karanfiller geç çıktılar... Amcam ekti onları ve geç ekmişti... Ve  üşenip şaşırtmaca filan yapmamış... Üst üste sıkışık vaziyette çok güzel ürün verdiler... :) Incıksız cıncıksız olmaaaz... Euro Flora'dan aldığım saksı süsleri... :) 


Kaktüsleriiiiiim !!! Zen Garden'dan aldığım kaktüs tohumları geçen yaz çıkmadı... Benim ekim hatamla alakalı olabilir... İlk defa tohumdan kaktüs yetiştirmeyi denedim ve beceremedim galiba... Belki gittiğimde çıkmış olabilirler görücez... Boş bi saksıya haddinden fazla ilgi göstermem komşular tarafından yadırganmasın diye eski bir kaktüsümü ektim... :)) İstanbul'a dönmeden güneşten mahrum kalmayacağı ama az yağmur suyu alacağı arka tarafa konuldu... En bi en merak ettiklerimden ! 

Dalyan taraflarında bi siteden bu fotoğraf... Böyle bir kayıkçık bulsam bahçeye koyarım ve çok sevdiğim örtücü yayılıcılardan ve sarkanlardan ekerim ! Size fikir olsun diye koyayım dedim... Ev kira, böyle bir şey alamam... böyle bi kayıkçık'ı kim atacaktaaa ben bulucam da... O bakımdan imkanı olan benim için yapsın... ;))

Ilıca Yıldız burnundan bu fotoğraf yanılmıyorsam... Çok hoş doğal bi dekorasyon  ürünü... Walla sökülecek bişi olsa alır söker bahçeye koyardım... Etrafta dolanırken bahçenizde kullanabileceğiniz şeyler olabilir gözlerinizi açarak dolanın... Nefis bir sarmaşığı sardıracaksın ağaca, ağaç ölmüş olsa bile canlı canlı duracak hem de sarmaşığı nereye sardırayım derdi bitecek... Bence...

Bu fotoğrafta Sakız'dan... İşte benim peyzaj zevkim... Taş, kayık, ölü ağaç, mıcır... :))))
Çeşme'de de kayalık, taşlıklı taş aşırıcam bi yer henüz keşfedemedim... Keşfeder keşfetmez bahçede mimardan peyzaj mimarı nassı olur çalışması yapıcam ! :)))) Amcam da kız bahçeyi taşla-sopayla doldurdu aaah vaaah edecek yaa...! Mukadderaaaaaaaaat !!! :ppppp 

Benim fotoğraflarım nereye gitti acaba... Çıkacak bi CD'nin içinden bi gün... Bu yaz daha dikkatli kayıt çalışması yapacağım demek ki... ;))

Hiç yorum yok: