Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

21 Nisan 2012 Cumartesi

Öğreniyoruz... 1

Ben şunu anladım toplumumuzda idrar tahlili nasıl yapılır bilinmiyor!

Gidiyor klozete işiyor ve çıkıyor...
Sanıyor ki arkasından laborant gelecek ve klozete bakıp bakıp 'hııım kum var, demir iyi, şeker yok' dicek!

İdrar tahlili için laboratuvara gidersin kardeşiiiim! Orada ki insanlar çişinden verdiğin bir miktarı incelerler...

Bi tek laborantlar çiş görmeyi yadırgamaz...
Bi de sevişirken üstüme işe diyen filmlerde gördüğümüz manyaklar!

Onun haricinde kimse kimsenin çişini görmek istemez, zevk almaaaaz!

Sifon denen şey klozeti temizlemek için vardır!
Ya basarsın ya kulpunu çekersin öyle çalışır...
KESİNLİKLE ELİNE YA-PIŞ-MAAAAZ !!!

Kimse kimsenin sarımı, beyaz mı, açık yeşil mi diye çişinin rengini merak etmez...
Çocukken ana-babalar merak eder bakar...
Hala o günlerde mi kaldınız acaba?

Evladım işin bitince haber ver bi çişini kontrol edicem demeleri bu kadar mı bilinçaltınıza işledi acaba?

Çiş yapınca önce sifon çekilir sonra eller yıkanır...
İdrar tahlili için de laboratuvara gidilir...
Kimseye çiş gösterilmeeez cıııs ayıp ayııp!

Eğitimlisi de eğitimsizi de yapıyor bunu...
Neden yapıyorlar acep diye düşünürken her halde idrar tahlili nasıl yapılırı bilmiyorlar ondan her halde diye yanıt buldum...

Bilmemek değil öğrenmemek ayıp demiş atalarımız... Eeee öğreteyim oldum... 

Üretim sebebiyetiyle suratınıza suratınıza şey etme imkanım yok... Olsay dı suratınıza suratınıza şey ede ede daha bi zevkle öğretirdim de... Napalım imkanlar elvermiyo... Bi daha ki dünyaya gelişte erkek olursam o zaman borcum olsun... 

Tahlil için laboratuvara ok... 
Aferin...
Ellerde sabunlandıysa çifte aferin... 

Bu arada lütfeeeen okullarda, devlet dairelerinde, özel sektörde beşikten mezara sifon çekme ve kapı kapama eğitimi verdirelim... Sokak kapısı da kapanmak içindir... Açık kalması gerekseydi kapı takılmaz dı... Ok? 

Aferiiiin bu günlük bu kadar eğitim yeteeeer... Öğrendiklerinizi bol bool uygulayııııın ve etrafınızdakilere de öğretiiiiiiin...;)

Hiç yorum yok: