Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

9 Nisan 2012 Pazartesi

Mamuut&Monica

Bakımlı kadın demek her gün duş yapan kadın demek değil! Gel de bunu tembel popoma anlat!

Maniküre gitmem gerekmekte...
Kaşlarım ise ergen bi delikanlının yeni çıkmaya başlamış bıyıkları gibi!!!!

Arada ne oluyosa bişi oluyo ve böyle salıyorum kendimi...
Her hafta düzenli olarak kontrol bakımına gidenleri kıskanıyorum walla! 

Bende üşenmeyip gitsem ya... 
2 törpü, 2 kaş aldırtsam ya...
I-ıııh !!!

Seviyorum galiba arada böyle bakımsız dolanmayı... Seviyorum sevmesine de mörfi kanunu da hep böyle zamanlarda bi görüşme-bi toplantı-bi önemli şahsiyetle tanışma-sevgilinin sürpriz yapacağının tutacağı tutuyor !!!

Kendimi koruma adı altında geliştirdiğim bi yöntem mi acep arada bu halde dolanmam!

Ne kadar bakımsız olursam karşı cinsden kendimi o kadar korurum mantığı mı?
Ulan sanki her adımımda onlarca adam peşime düşüyomuş gibi de... Ne ego ne kendini beğenmişlik benim kisi de... :ppppp

Üüüüf kaşlarımın düzeltilmesi gerekmekte...
Bozarım diye ben el atmıyorum, gidip el attırmıyorum da...
Eller fena değil ama bi elden geçse daha düzgün olsa fena olmaz da....

Beaaaa !!!

Walla her daim bakımlı kadınlara hastayım abi!
Benim tek bakımım her gün bıcı bıcı üstüne bol miiis kremlenme...
40'a 6 ay kala olmuyor bu tutum da beaaaaa !!!

Geçen ay cilt bakımımı ertelettim mesela... 2 günde bir peeling yaptığım için yüzümde felaket bi durum yok amma sevgili Umay'ımın nefis elleri bi dolansa yüzümde hiç mi hiç fena olmaz aslında da.... 

Aaaa Umay'ımı hiç bişeye değişmem... Cilt bakımında ürün önemli olsa da bence yapan kişi daha mühim! 
Umay'ı zaman zaman klonlamak istemekteyim... Onun gibi sıkan-mıncıklayan yok walla yüzümü... 

Bir kaç defa İzmir'de yaz sezonu sebebiyetiyle cilt bakımı yaptırdım, eve geldim üstüne bi de ben sıktım! 

Bu arada İzmir'de cilt bakımından sonra yapılması gereken bızzt bııızt işlemi yapılmıyo...
Yüze gazlı bez koyup yuvarlak uçlu bi maşayla yüzünüzde gezinmeleri gerekiyo... Alet gezinirken bıızt bıızt diye ses çıkardığından ben aletin gerçek adını kullanmıyorum bıızt bıızt aleti diyorum...
Hijyen açısından muhakakkak yapılması gereken bişi o ! İzmir'li hatunlar itinayla isteyin bıızt bızzzt'ı!

Bi de başka türlü kıl-tüy durumlar var dimi... Bu sene sonunda lazer'e başladım... Daha önce akıl edip niye başlamadıysam !!! Eheee sevgilimle beraber kimin daha çok bacaklarında tüy var yarışıda böylecikle sonlandı!!! :pppppppppp

Yok yuw hiç öyle  yarış yapmadım da benim kendimi nadasa bıraktığım dönemlerde adam çat kapı geldiğinde ehee niye geldin kiii diye  öküzlüklerim oluyodu sadece :))))))

Arada ruhuma bi Mamuut abi kaçıyo işte... Mukadderaaat!
Walla şu an Mamuut abi kaşlarımızdan çok memnun! Monica Beluçimiiiiz tatilde sanırsam... :ppppp

Monica dönene kadar Mamuuut abiyle takılcaz... Dolaylı olarak siz de! 

Umaycım rahat durmaz bu hafta içi hem lazerlemeye hem cilt bakımına beni çağırır zaten... 
O çağırıp Monica'yı zorla tatilden döndürene kadar, Mamuuut abiyle aslanlar gibi takılırız artık... ;))

Senin mi kaşların daha uzun benim ki mi Mamuut abüüüü? :ppp

Hiç yorum yok: