Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

10 Nisan 2012 Salı

Facebook timeline...

Facebook'un yeni timeline uygulaması beni face'den ayrılma noktasına getirdi...

Zaman zaman kullanıcıları sıkmamak adına yenilikler yapılmasını, gelişmelerden mahrum kalmamamızın sağlanmasını kabul ediyorum ama son yenilik benim kesinlikle beğenip kullanabileceğim türden bir şey değil...

Zaman tüneli denen zımbırtı çok anlamsız!
Elaleme ne fi tarihinde ne bok yediğimden!!!!

Şu tarihte şu kadar insanla arkadaş oldunuz...
Şu tarihte şunu yayınladınız...

Kıskanç ötesi sevgili psikopatlığında insanların geçmişini didiklemek bence yeni uygulama...

Kardeşim yazmışım, yayınlamışım, arkadaş olmuşum-olmamışım elaleme ne? İlla zaman tünelime mi milleti sokmak zorundayım?

Mark Zuckerberg'in oyuncağı olduk!!!!

Durmadan yenilenen programlardan illallah gelmişken, 2 kafa dağıtmaya-eğlenmeye girdiğimiz yer de de durmadan değişiklik sıkıyor artık!

World'ün yeni versiyonuna alışamadım hala... 
Belediyede eski versiyonu vardı... Laptopumla birlikte yepiz yenisi geldi... Annaaaa sanki hayatında ilk defa world kullanıyomuş gibi afalladım!!! 

Bi sürü menünün yeri değişmiş, bilmem ne bilmemnenin altına girmiş!
İstediğim işlemi eskiden 2 snde yaparken 5 dakika boyunca toolbarda zımbırtı aradığımı biliyorum!!!! 

Yenilik-gelişme iyi güzelde, alışmış kullanıcıyı alışkanlıklarından farklı bir şeye zorlayınca performans düşüyor!

Programcılar ultra yepiz yeni sürümüde, eski versiyonda menülerde değişiklik yapmadan son gelişmelere uyumluluk sağlayacak eklentilerle upgrade imkanı sağlayan 2 farklı çalışma yapsalar olmaz mı?

Explorer'ın son versiyonunu hangimiz kullanıyoruz? Chrome'a geçtim yeni versiyonun manyaklığından !!!

Hayatımıza durmadan müdahale var...
Devletler, örgütler, gaklar-guklar...
Bari internet ortamında özgür olup, istediğimiz sayfa tasarımını kullanalım.
Adı üstünde facebook!
Yüz kitabı!
Yüzümü nasıl ve ne şekilde sergileyeceğimi bana bırak!
Bir kaç sayfa tasarımı tasarla, onu seçersen bu özellikler var de, bunu seçersen şu yok de, millet kendisi seçsin kendisini nasıl ifade etmek istiyorsa!!!!

Girerken anlaştın, şartlarımı kabul ettin dicekde, Markcııım kim okuyup da girdi acaba face'e?

Günün birinde kapatırım da diyosun, arzu ettiğim gibi değiştirip dururumda...

Harvard'dan bi diktatör çıkmış!
Sanal alem diktatörlüğü walla!!!

Kendi sayfam da ister face'imi sergilerim ister ass'imi... İster çükümü !!!!

Aaaaa yani, adam orda paraya para demesin, baneee benim şartlarım desin kimse de sesini çıkarmasın!!!

Azcık kullanıcıların arzularına da kulak verseniz...

Face'de oynadığım bir oyun var... Metropolis... 
Bu oyunu facebook'a girmeden oynamanın yolunu bulduğum anda timeline uygulamasını bana zorunlu hale getirdiğinde faceden çıkıcam... 

Zaman tünelimde milleti dolandırmaya niyetim yok... 

Metropolis'i dışardan oynayamıyorsam, gözümü karartıp tüm geçmiş hareketlerimi oturup silicem ve bir daha da bi bok yayınlamicam! Ya da metropolis'e facebookla veda edicem...

Hayatımızda ki her boka tepki gösteremiyoruz bi takım nedenlerden bari, eğlencesine, stres atmak için girdiğimiz siteye posta koyma gücümüz olsun! 

Senin nasıl değişim hakkın varsa benim de beğenmeyip gitme hakkım var...

Bu çok da Marc'ın umrunda olacağı bi durum değil elbet...
Onun için çok da fifi bi durum da... 
Zevk benim, kullanıcı benim, neyi arkadaşlarıma gösterip göstermemek, nerde nasıl gezdirmek azcık da benim bileceğim bir iş olsun der, yakında ebemizi de sergiletir bize her halde diye düşünürüm!

Timeline'dan kurtulmanın yolları ile araştırma yapıyorum başarılı olursam size de ifşa ederim... ;)

Hiç yorum yok: