Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

5 Nisan 2012 Perşembe

Cem Yılmaz Show...

Dün akşam Cem Yılmaz'a gittik...
Sonunda askerlik anılarını anlattığı programını değiştirmiş...
İzledikten sonra nasıldı abi sorusuna artık .mınaa koyyim diye cevap vermiyosunuz... 

Ayyyy askerde herkes birbirine öyle diyo diye anlatıp durunca sizde ister istemez biliçaltınıza işleyen küfür sebebiyetiyle çıkışta bi yarım saat .mına koyyim modunda dolanıyodunuz !!! :))))))))

Yani küfür lügatıma .mına koyyimi Cem Yılmaz sokmuştur... Ondan bilin abi... :))))))))

Evli barklı Cem bi değişikti...
Zayıflamış kerata...
Yine siyah t-shirtle ama altta şalvar vari pantolon yok... Sikini var!
40 yaş sendromundan mı malı-mülkü gösteriyo ya da, evlendim ahanda kaçırdığınız parçalar bunlardı mı demek istiyo...
Çözemedim...
Hoş çözmekte istiyomuyum... baane leeeyn elin adamın takım taklavatını sergilemesinin nedeninden !!!! :pppppppppp

Çok belden aşşa konuşuyo diye eleştirildiğinden artık, diz üstü espirikler yapıyomuş beyefendi artık... Merak etmeyin yine aynı bölgeye geliyorum diyo... Geldik efem... Hoş espiriklerinede gerek yoktu o pantolandan sonra ammaaa... :ppppppppp


Evlenmiş barklanmış adam olarak açılışı kadın-erkek konusuyla yaptı...

Regl sendromuna güzel gerçekçi bir biçimde el attı, saolsun kendi hallerimize çok güldük de, ulan evleneli 6 ay bile olmadan sendrom bunalımı yaşaması bilmiyorum...

Çocuğu olunca hatunların gel-git sendromuna boklu bezleri ekleyip emekli olurmuş gibime geldi!!!!

İkinci yarıda turizmde okumanın faydalarından dem vurup bize açık büfeden nasıl yere tayni bir kırıntı bile düşürmeden tepeleme yemek nasıl alınırı öğretti! 

Bu güzeldi... anlattığı teknik güzel, uygulanabilir de, ohaa adama bak nasıl doldurmuş diye millet tepki veremez çünkü milleti kifayetsiz kaldıracak türden... Milleti sipiiiçlıs bırakıp dumura uğratacak bi teknik! Walla ilk açık büfeli otel deneyimimde deneyimleyeceğim...

Nee? Yapaymış anlattıklarımı dışarda uygulamayın diye bi uyarı... Yoktu öyle bi uyarı... :ppp

En çok İngiltere'ye giriş espirisine çok güldüm...

Gerçekten de vize memurları elin Hintlisidir... Tuhaf aksanlarıyla seni karşılarlar ve sen artık nasıl bi psikolojiyse onların karşısında Cambridge mezunu gibi, 40 kuşak İngilizmişsin gibi doğru gramer ve pörfect aksanla şakımaya çalışırsın!!!! 

Eeee vardır Türk milletimde sidik yarışı...

O kadar İngiltere'ye dil okuluna gönderildim, ingilizce mimarlık mezunuyum ve zırt pırtta gidip geliyorum, beni memleketim sınırlarında doğru aksan ve gramerle konuşurken göremezsiniz... Tipik Türk ingilizcesi konuşurum... Anca İngilteredeki 2. günümün sonunda ailemin yemeyip-yedirip okumayıp okuttuğu İngiliz aksanlı pörfect ingilizcem ortaya çıkar... 

Memlekette iplemem abi... Kasmam... Ne öyle aşağılar gibi illa her şeyin İngiliz ingilizcesi telaffuzu !!!

Hiç unutmam Amerika'ya Okan'ın yanına Boston'a gittim döndüm... Nerdeydin diye bi muhabbet oldu, pörfeeeeect ingilizceli hatun küçümser çekişde; Boston değil, Baaastııın dedi... Ben de ayağıma bastıııın hiho hoooyt yaptım! 

Bizde biliyoz bacım baaastıııın olduğunu da, ingilizce konuşma sözlüsünde değilik, eş-dost ortamındayık .mınaaa koyyim !!! (içimdeki Cem'in asker anıları hortladı yine :ppppppp) :)))))))))))))

Ne yani Tofel'ın kaç muhabbetimi yapcaz?

Bu arada ben tofel'a hiiiç girmedim... Bizim okul ingiliz sitemi olduğundan bizi haşırt huşurt CPE'ye soktular... Proficiency exam'ı vereni alnından öperim... Bize öz proficiency yapmak zorunda kalmışlardı daha basitleştirip... :)))))

Yavrum yaaa, mütercim tercümanlık yapmadıktan sonra napim baba gibi İngilizceyi... :ppppppppp

Yani güzeldi... Bazen güldüremedi... O da haklı herkesin gülme-espirik eşiği aynı değil... 

Kazandığı parasında gözümüz yok elbet de salon maşaallah doluydu...

Bu arada bu sabah annem dedi, karısına Alaçatı'dan ev almış!
Ulan deniz görmez yerden ev alınır mı beaaaa !!!
Umarım sörf yarışlarının yapıldığı tepecikin ordan almıştır ev... En azından sörf manzaralı.... :pp

Cem baba yaaa alaydın bi arsada yapaydık ev, şu fakir fukara bendeniz mimar da 3-5 bişi kazanaydı yaaaa... :ppppppp

Her neyse efem yazımı Cem'le bir anımla bitirmek istiyorum...
Yaaa anım var benim şşşşş... ;)))
2-3 sene evvel bir akşam annemle öyle bunaldık ki yürüyüşe çıktık... 
Mahallem müsait olduğundan gecenin 10.30 olduğunu iplemeden bendeniz tayni ev şortumla çıktım...
Yargıcının karşısında ki Bolulu tatlıcı amcanın kaldırıma attığı masalardan birine çöktük... 
Tam Valikonağı'nın ışıklarına denk geldiğinden ışıklarda duran arabalarla bi samimiyetimiz oluyor...

Dadlımı dadlı dadlı yerken, üstü açık son model bi araba ışık sebebiyetiyle durdu... 
Durdu ama içinde ki adam kesik atıyo...
Söylemesi ayıptır bende de bi bacak vardır... Bi de o akşam kıçımı anca örten bi şortla oturduğumdan selülit-melülit artık neremde ne varsa görmenizi mümkün kılınan bi durumdayım... Ama o tarihte sıkı spor yaptığımdan portakal kabuğu görüntüsünü bırak portakalın 'P'si yoktu... yaaaa ;)

Ulan herif bakıyo...

Yaw abi tamam bacaklarım güzel güzel olmasına da altındaki arabayla gecenin bi saati muhallebicide dadlı yiyen kıza kesik atıp tavlayacak kadar acınası olman na mümkün bence!!! Git Reynaya-meynaya-su adaya... 

Işık yandı adam gitmiyo...

Allam yaaa tam ne war laaaan bacak görmedin mi diye anamı da rüzgarıma katıp adama esecek tim kiiiii, gazladı abi! Tam gazlarken adamın Cem Yılmaz olduğunu anladık!!!!

Adamın cillop gibi manken Cansu'su varken 35'lik hafif balık etli benim bacacıklarıma bakması uzun süre arkadaş ortamında geyiğim olmuştu! 

Yaaa bebeeem ben nasıl bi afeti devranım yaaaaa !!! :pppp

Her neyse dün akşam sanal alemlerden yaptığım yorumla yazımı bitiririm:

Evli barklı Cem Yılmaz gösterdi kiiiii, evlilik adamı bozan bi şey... Çocuk olduktan sonra regl sendromunu damardan yaşayan koca espiriklerine boklu bezler katılır ve sonra da bence emekli olur artık... Saolsun güldürdü yine de evlilik adamı bozuyo beaaa !!!

Hiç yorum yok: