Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

12 Nisan 2012 Perşembe

Yürrü de ense traşını... :ppp

Anaaam ne zormuş insan kovmak!
Heee hayvan kovmak daha kolay... :ppppppp

Sonunda Elizabetimize hadi canım hadi ikile dedik...
Biz değil anneme dedirttirdik....
Amcam ben kovamam dedi...
Fatih ben de dedi...
Ulan parasını ödeyen sizsiniz... Biri patronu diğeri müdürü... Ben patronun yeğeni patroniçe...

Yanni ağanın poki üstüne pok yapılmaz ammeee, bana sen söyle dediler...
Söylim de kalp kırılmadan nasıl söylenir...
Annem duruma el attı sağolsun... Sen de yapamazsın ben söylim dedi...

Geldi, rencide etmeden kibar kibar... Aldık karşımıza cici cici konuşup ölümcül darbeyi yaptık!
Walla ne yalan söylim sonuna doğru bi zevk dalgası vücudumu öyle böyle sardı ki... !!!!

Doğru-dürüst olmayan insana vicdan bile tahammül edemiyor...
Zeytin yağlarımı evine götürmedi...
1 kiloluk kıymadan 250 gramcık anca mı bırakmadı...
Alışverişleri yapsın diye verdiğimiz kredi kartının devamlı kontrol edildiğini bilmesine rağmen ucundan acık diye diye kendine mi alışverişler yapmadı...

Kart iptal edildi... Nakit para verildi, alış veriş fişleri istendi yine allem etti kallem etti 3-5 aşırdı...

Bu kadın 2 üniversite mezunu 48 yaşında...
Cahil olsa eyvallahda...
2 üniversite mezunu bi kadına zaten iş yaptırmak acıtırken canı bi de karşısına geçip bak bunu, bunu, şunu yakaladık demek!!!!

Anlaması için üstü kapalı uyarılar yaptık...
Fatihle her gün uyarıcı oyunlar-sözler söyledik birbirimize onun yanında !!!
Elektrik faturası geldiğinde Fatih o yanımdayken odama dalıp 'Bu neeee' yaptı... Durumlar nahoş muhabbeti yaptık...
Başka odalardayken mutfakta açık bıraktığı ısıtıcıyı sabırla kapadık, bir kaç defa söyledik...

2 üniversite mezunu olsa da nato kafa nato mermer olabiliyomuş!!!

Para kazanmaya geliyorlar buralara...
Ne hikayeler var...
Canınız acıyor, üzülüyorsunuz...
Ancak sizin onlara gösterdiğiniz anlayışı onlar size göstermiyorlar... İnek olarak görüp sizi sağmaya çalışıyorlar...

İnsanlığı bir kenara koyup Napolyon'dan beter para, para,para diyorlar...

Elizabeth işe alındığında ben ortalarda yoktum... Görüşmeyi ben yapmadım, şartlarını, şurtlarını ben koymadım...
Yaşca büyük ve eğitimli bir kadın olduğu için iş buyurmak, hööt zööt demek ve işe alınırken de ortada olmadığımdan patronluk taslamaktan çekindim...

Hata ettim aslında...
Amcama ayıp olmasın diye kendimi geri çekmeyip hataları gördüğüm ilk anda duruma el koymalıydım da işte aman amcayı çiğnemeyeyim diye diye Çeşme'de 3 ay boyunca sabah-akşam pişirdiğim zeytinyağlı yemeklerden daha fazla yağ tüketip durduk sadece 1 ayda!!!!!!

Yaz sezonunda yeni birisi almamıza gerek yok...
Sonbahar da alacağız...
Bu sefer yerli malı yurdun malı istiyorum ve bu sefer parayı ödeyen kim olursa olsun patronluk düdüğünü ben çalacağım!!!!

Maalesef ecnebi yardımcılarda vicdan olmuyor...
Vardır belki iyisi de ama çok nadir... Tek amaçları para olduğu için aklınıza gelmeyecek şeyler ediyorlar...

Osmanlı'nın haremde ettiği zulümleri günümüzde böyle çıkarıyorlar her halde... :ppppppppp

Bu gün Elizabeth gidiyor...
Biraz sıkıntı çekicez... Ofiste yemek işi Fatih'le bana kalacak... Mutfak birazcık dağınık olacak... Ama en azından süt tozunu hafta başı aldım ne çabuk bitti ya, kasadan para sen mi aldın paranoyaları, zeytin yağ şişesini işaretleme eğlenceleri bitti !!!!

Yok karşındakine insan gibi muamele yapmak her zaman iyi olmuyor...
Emredeceksin, höt-zöt diceksin, okumuştur, benden büyüktür demeyeceksin! 

Maalesef çok sevmesem de tarzım olmasa da cadılık, azarlama, iş buyurma, hötleme, zötleme bundan sonraki hayatımda istemesem de yapacağım bir şey olacak !

Verdiğim paranın hakkını fitil fitil isteyeceğim...
En ufak bir şeyde  cıkksh yapacağım! 

Ecnebi hatun aldığınızda iyi düşünün-deneyimleyin... 
Paronayaksız günler hoooş geldiiiiiiiiiiiiin !!!
;)

Hiç yorum yok: