Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

15 Ocak 2010 Cuma

Baş nedime...

O noooo...
Sabah sabah kahvemi içmeden baş nedime görevini alıyorum!!!
Ben kim nedime olmak kiiiiim!!!
En yakın dostların düğününe sadece teşrif edip sadece o an gerekliyse yardım etmiş benden herşeyle ilgilenmemi bekliyor !!!

O nooooo...
Ben kim evlilik kim derken, ucundan acık düşünmeye başladığım henüz %100 alışmadığım fikirle flört halindeyken o bana sanada prova olmuş olur diyor!!!

Eheee... Bana prova olmaz benim kaçak gelinin yerli versiyonunu çekmeme neden olur bu deneyim...

Oooo çok iş var...
Gelinlik bakıcaz, şeker bilmemnesi edicez, ailelerin resmi olarak buluşmasını organize edeceğiz...
Gakda guuuk...

Ben gelinlikçi dolaşmaktansa kendi tasarımlarımdan birini verim sana dedim kabul etmedi...
Eski iş arkadaşım için iç organlarına kadar sergi imkanı veren nefis ve ötesi tasarımlarım vardı...
Onlar değerlense fenamı oluuuur...
Mimarlığımın yanına tasarımcılığıda eklerim olmamıııııı dedim ama şincilik olamadı bu fikir...

Neyse efendim internetten baş nedimenin görevlerini araştırmam, benim gibi ruhu çok çabuk sıkılan, asi, tez canlı bi şahsiyetin bu işi nasıl başaracağını öğrenmem gerekiyor...

Oy oooy çok ama işim vaaaar !!!
Önümüzdeki hafta itibariyle gelinlik deneyimlerini okuyacaksınız...
Eminim sigara içilmesi yassak yerlerdir ve ben gelin adayı olsam böyle önemli bi olay için deneyim yaparken beynimin çalışması lazım sigara içmeliyim üleeyn diye olay çıkarırdım ama benim arkadaş benim kadar bağımlı diiil o kötü işte... Bööööö...

:)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Pronovias'ta sigara icilmiyor ama balkonu var kapıdan oraya sıyrılıp icebiliyorsun, tecrube ile sabittir...

Adsız dedi ki...

kontrol etmeniz gerekir:)