Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

20 Ocak 2010 Çarşamba

Nedimenin maceraları...

Sabah sabah arıyor...
Ozy uyandın mıııı?
Sayende evet auuuhhh...
Hadi kalk gelinlik deniceeeez...
Ben diil sen...
Oziiii...
Neee beee tamam beeee...

Sabahın 11'ne randevumu alınırmı ya...
Ne güzel işe gitmeyeceğim bir gün... Rahat rahat biraz daha uyumak varken...

Kabul ediyorum ben biraz bencil bi arkadaşım... Sevgili arkadaşım mesleğimden ileri gelen zevkime, gözüme güvenip sadece ve sadece beni yanına almak istemiş, ben yarım saatcik daha uyusaydım yaaaa pazarlığı ve kavgası yapıyorum...

İnkıridiiipleeeeyim... :)

Neyse kar yağışlı soğuk bir İstanbul sabahında mahallemizdeki lüküs gelinlikçiye doğru yola koyulduk...

Kapıdan içeri girdiğimzde kaç randevusu olduğumuzu sorarak bizi karşıladılar...
Sanki doktora geldik...
Neyse gıcık olmayıp en şirin halimle en iyi kız arkadaş rolüne bürünüp bizimle ilgilenecek gelinlik uzmanına gülümsedim...

Bu arada lüküs gelinlikçide şemsiyelik yok!!!
Eee şemsiyeleri nereye koyalım sorumuzun cevabında hatun antrede baya bi dönüp dolanıp köşeye koyun cevabını verince bir anda marka benim gözümde düşüş yaşadı...

Aaaa zerafet detaylarda gizlidir lütfeeeeen...

Şemsiyelerimizi hatunun gösterdiği köşeye terk ettikten sonra prova oadamıza yöneldik...
Hayatımda ilk defa böyle bir yere gelmiş bir şahsiyet olarak hem ilk deneyim hemide mesleki sebeplerle etrafı incelemeye başladım...

Krem rengi geniş deri koltuklar, koyu kahverengi kadife perdeler, camı oynayan bir cam sehpa...
Açıldığı günden buyana bir daha ellememişler dekorasyonu...

Yastıklarından dolayı rahatsız olan koltuklara çöküp kahvelerimizi içip elimize tutuşturdukları kataloğu incelerken düğün marşı çalmaya başladı...
Giderken her halde İzmir marşını çalacaklar dedim....

Gelinlik uzmanımız illa katoloğa bakmamızı istiyor....
Biz baktık... İnternetten modelllerimizi seçip geldik...
Yaaa ama malesef internetteki her model yok bizde...
Yok mu?
Yok...
Seçtiklerimden hangisi var acaba?

6 modelden 3'ü ellerinde varmış...
Hadi ya bismillah olup denemye başladık...

Bu arada gelinlik uzmanı hatunumuz modelleri gördükten sonra veya arkadaşımı inceledikten sonra size şu gider gitmez gibi bir yönlendirme yapmaya hiç ihtiyaç duymadı...

Deneyin görelim diyor...
Yaw yakışmayacak bişeyi niye deneyip zaman kaybedelim dimii...
Galibam bu benim düşüncem...
Orada işler uysun uymasın beğenilen tüm modelleri denetmekle yürüyor...
Kimse olaya vakit kaybı, aynada kendini görüp beğenmeme bunalımı yaşatmama olarak bakmıyor...

Ben galibam problemli bi müşteriyim... neyse...

Dırınınıııııım...
İlk gelinlik nasıl süper bişey...
Onca modelden benim tek seçeceğim şey.
Ama malesef kuyruğu arkadaşıma uzun geliyor...
Mimar zekası, anında çözüm üretici olarak keseriz diyorum...
Hatun olmaz diyor...
O noooo şaka özürlüyüz biraz...

Aynanın önünde etekleri uçuşturuyoruz, dört bi yana dönüyoruz...

Çocukluğundan beri prenses hayali olmayı kuran küçük kızların sonunda muradına erdiği an sanırsam bu an !

Külkedisinden prensesliğe geçiş...

O la laaa...

Acep yakın arkadaş olarak iki damla göz yaşı akıtmam gerekiyor mu?

Acemi bi nedimeyim ya o bakımdan... :)

Bütün modeller straplez...
Arkadaşım birer ikişer gelinlikleri denerken muhabirliğim tutuyor:

Neden hepsi straplez?
Başka modeller tutulmuyor çünkü.
Herkese gitmez ki diyorum straplez, kocaman memelisi var, sarkığı var, füze gibi dimdik olanı var... tonbişi var, balık etlisi var, obezi var...nasıl sığdırıyorsunuz hepsini diyorum...

Hatun bana cahilliğimden ötürü acıyarak bakıyor ve sığdırıyoruz hepsi için hile hurdamız var diyor...

Sadece dimdik taaaş gibin memeler straplez giyebilir tezi çürüyor yani diyorum...
Evet...
Benim mememler sığar mı?
Sizinki birşey değil ki diyor...
Bu arada odada ki en büyük memeler benimki olmasına rağmen hatun memelerime güccük muamelesi yapıyor!!!
Sensin güccücük memeliiiii hıh!
Eminsiniz yani bana gideceğinden çünkü düğünde işte oğlana bunları aldınız şeklinde show yapmak istemem diyorum...
Yapmazsınız diyor...

Bu arada bana balık modelin gideceğini söylüyor...
Balik etli hatuna balık model gelinlik...
Süpeeer...

Bu arada salak uzman dicem, arkadaşımın vücut hatlarına uymayacak modelleri ona getirip getirip duruyor...

Sahiplenici arkadaş olarak arkadaşımın üzerinde nasıl modeller getirmeli gösteriyorum...
Mesleki oran-oarantı bilgim saolsunda;
Gören 40 yıllık biçki-dikiş bilen sanır...
Gören tasarımcı sanır...
Gören hangi bedene ne gider bilen sanır uzmanlığında ahkam kesiyorum hatuna...

Yavaş yavaş damarlarım sigara diye inlemeye başlıyor bu arada...
Arkadaşım kıvranmamdan nerde sigara içebilir gösterirmisiniz diyor...
Canım beniiiiim... halden anlayan biricik arkadaşım, büyüdüde gelin olacak, elllere karışacak, İzmir'lere yerleşecek ühü ühüüüüü...
Acilen sigara içmesi lazım diyor...
Hatun storları açıp balkon kapısını açtığı anda duygusal dünyam normale dönüyor...
Cigaradan ilk nefes ve oh...
Balkondan profesyonel bilgiçlik yardımı moduna geçiyorum...
Bak bu oldu ama o fiyok gitmeli...
Bu duvak nefiiiis... Kapa bakim duvağını... Kapa görcem... Dön şimdi, bide göbek at... (Hödöö göbek atmamı niyeyse...)Tamam model bu...
Eheee...

Modeli seçip fiyat konusuna gelince ben sana demiştim İzmir marşıyla bizi uğurlayacaklar diye diyorum... Yani İzmir'e gelin gidiyosun sonuçta güzel uğurlama...
Oziiiii diyor...
Yalan mı söylüyorum diyorum...
Cık diyor...

Nefis gelinliği içinde kuğu gibi arkadaşım maşşallah süpaaan allahtaaa prenses olmak pek ucuza maaal olan bişi diil malsef...

Erkeklerin işi zordur be gülüüüüm...
Allah eniştenin kesesine bereket versin deeer, kendi gelinlik provamda elimde şampanya kadehimle deneme yapmak isterim diyorum...

Harbiden, düğün müziği çalan, dünya parası isteyen bi yerde şampanya ikramıyla olmalı bence bu deneyim...

Daha güzel, özel hisseder insan kendisini...
Yalan mıııı?
:p

Hiç yorum yok: