Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

10 Ocak 2010 Pazar

Pazar alışverişgenleri...

Şöyle bi marks&spencer'a girim dedim...
Girmez olaydım...
İndirim var diye hatunlar kocalarını kollarına çocuklarını eteklerine takıp gelmişler...
Sanki bedava dağıtılıyor herşey...

Adamlar oflaya puflaya ya çocukları ellerinden tutup dolanıyor mağzada yada mevcut tek tük koltuğa çökmüş içlerinden ya sabır çekiyorlar...

Hatunlar çıldırmııııış !!!

Pazar pazar mahallede spencer bayramı...

Ben tez canlı bi insan olduğumdan yanımda biriyle alışverişe gitmeyi sevmem...
Işık hızında bakar inceler beğendiğim bişey varmı görürüm...
Saatlerce o reyondan bu reyona gezmem, gezemeeeem afacanlarım basar!
Allahtan sevgilide yay burcuda millete ultrasonik tuhaf gelen tezcanlığımız bize normaleeee gelip şip şak herşeyimizi hallediyoruz.

Genelde erkekler kadınları boğmak ister beklemekten, ben bu güne kadar hep erkekleri boğmak istemiştim taki sevgiliye kadar... :)

Adamlara bakıp bakıp bi acıdım ki hallerine...
Benim sevgilim sadece zaman zaman bişey alırken aynada ki görüntümü beğenmemenden, onun beğenmesinden sıkıntı yaşıyor...

Çok güzel al...
Olmaz mememler görülüyo...
Açkım sen memeli bi hatunsun...
Hee dimi...
Heee...
Cık olmaz... görünüyo...
Üstündekinde görünmüyomu sanıyosun?
Ona gözüm alışmış rahatsız etmiyo...
Ozy...
Neeee?
Al hadi...
Alim mi?
Al...
Tamam...

Birkaç zaman sonra:
Açkım ya iyiki aldırmışsın ya...
Ah ah sözümü ilk seferde dinlesen...
Heee ehi ehi...

Bizde olay budur...
Ama bugün şahit olduklarım wallah billah o adamların yerine akrılarına çakmak, kocan boşanıyorum üleeen senden diyecek huuuu demek istettirdi bana...
Ayyy bide çocuklarının viyaklamasını, mağazada koşuşturup ayağınıza takılmasını umursamayan anne tiplemesi varya, taksim meydanında sallandırıcan iki anne bak bidaha yapıyorlarmıyı söylettirdi bana...

Huuuu hatunlar, alışveriş yapacanız diye kafamız, ayaklarımız şey oluyoooo... Eniklerinizi yaparken iyide bakmaya gelince ne iiiiş huuuuu... şeklinde biraz asabiyet hormonu salgılamış vaziyetteyimki alışveriş hormonum bile indiremedi seviyesini düşünün artık spencerın halini...

Allah sabır versin hepiciğinizeeee...
Marksııımın spencırımıııın kesesi dolsun taşşın inşallah maşallah...
İndirim çılgınlığına ucundan da olsa katılan benide allah bildiği gibi yapsın inşallah maşallah deeer iii pazarlar dilerim ;)

Hiç yorum yok: