Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

8 Ocak 2010 Cuma

ego-eko

Sevgililerle yakın arkadaşlar arada sorun oluşturabiliyor...
Kimse kırılmasın diye uğraşırsınız...
Her iki tarafta arada egolarıyla eko etkisi yaratırlar...

Genellikle hatunlar daha çok sorun yaşar yakın arkadaş-sevgili ekosundan...

Sevgiliden önce eliniz ayağınız olmuş, güven duyduğunuz kişinin pabucunu dama atmanız gerekmektedir...
Atmazsanız sevgili gücenir...
Attığınız kişi daha bi fazla gücenir...
İki ucu boklu değnek misalidir durum...

Geçen gün bir arkadaşımla elektronik shophinge gittik...
Hatun tekleyen tivisini değiştirmek istiyor...
Kankisi başka bir şey öneriyor, sevgilisi başka...
Bende yancı olarak kendime göre başka bişey öneriyorum...
Hatun çıldırmak üzere...

Hangisinin elektronik bilgisi daha fazlaysa onu dinle dedim...
Parayı veren sensin düdüğüde sen çal!

Malesef bu kadar basit değildi...
Sevgili güvenilmek, inanılmak, tapınılmak istiyordu...
Kanki bunca senelik bilirkişiliğin bi adam tarafından yıkılmasını hazmedemiyordu. Ne malumdu o adamın ömürboyu var olacağı... Adam gidince herşeyi her zamanki gibi o üstenecekti... Belkide bu sefer üstlenmemeliydi...

Bilmem her halde böyle düşünür kankiler diyorum...

Hatun e şıkkı heç birisi dedi ve satıcı çocuğun dediğini seçti...
Bi bakıma temiz sorunsuz bir çözümmüş gibi görünsede her iki erkek bu sefer dışında dışı kapının mandalının sözünü dinleyip parasını çarçur ettiği için hatuna vıdı vıdı yapacaklardı...

Aaa yani mutlu olun ya...

Geçenlerde laptop alışverişim geldiğinde, sevgilim araştır sonra bana haber et dedi... Peki dedim.
Birkaç gün sonra amcamın yanına gittiğimde amcam gazın allahını verip senelerdir her konuda süpermanimiz olan şahsı yanıma verip beni laptop almaya gönderdi...

Para limitim, isteklerim belli olduğundan 5 dk bile sürmedi seçim...
Sevgiliye buldum alıyorum haberini verdiğimde stop dedi... Araştıralım...
Peki oldum...
Süperman bu duruma bozulup, benden daha iyi biliyor demekki siz halledin dedi...
Hödööööö???
Senelerdir bilgisayarlarıma çözüm üreten şahsiyet bi anda ben oyanamıyorum moduna geçti...
Leeeyn şimdi ne etmeli... İkiside kırılamaz... Süpermani ise hiç kırmamalıyım 7 gün 24 saat müşteri destekçim o benim...
O nooo diye tırınım tırınım düşünürken sevgilinin yarı almanlığından ötürü fiyatı araştıralım dediği çıktı ortaya...
Oh oldum...
Bende kimse kimseye gücenmedi...

Ama malesef arkadaşımda öyle olmadı...
Her iki tarafta biz oynamıyoruuuuz, sen kendin oyna bundan sonra modundalar...
Ona 3. birisini bulmasını önerdim. Sadece teknik destek alacağı ilişkinin tamamen duygusal boyutta kalacağı bir ilişki... Yüz yüze görüşme, hatır sorma, incitme derdi olmadan sadece arayıp bilgi alıp dediklerini arzu edersen yapıp yapmayacağın bi ilişki...

Güzel çözümdü ama böyle bi şahsiyet nasıl ve nerde bulunurdu onu bilemedik! ;) Bulsak bile yine hayatımızdaki erkekler vıdı vıdı yapardı...

Beni dinlemeyip onu dinliyosun!
Adam bilgisayar mühendisiiiiiii profuuuu
Olsun !
?
O bilmezki hangisi ucuz?
Pahallısını istiyorum belkiiiiii !
Hıh tipik kadın!!!
Nolmuş tipik kadınsam hııım nolmuuuuş? Pempeee gönlüm sende tüylü svaraowwskiiii taşlısından alıcam hıh!
Ne alırsan al beeeee, bana ne beeee... Karışanda kabahat beeeee! Çaaat! (kapı setçe çarpılır ve adam odadan çıkar)
Pat! (hatun terliği kapıya fırlatır, ışıklar söner sahne kararır)

:)

Egolarımız...
Tapınılma arzularımız...
Hep bana koşup gelinsin arzularımız...
Eskisinin yerine yenisini koymadaki zorlanmalarımız...
Kimseyi incitmeyelim derken bizim katır kutur çatır çutur incinmemiz...
İlişki yürütmek çok ince bir sanat!
Dengeleri doğru kurmak gerçek bi zanaat...

Heey kimse kimseyi kıskanmasın, egolar eko yapmasın...
Sevgililer daha bi en bi eeeen canımız, değerlimiz, sözleri, fikirleri önemlimiz...
Walla ya...
;)

Hiç yorum yok: