Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

14 Ocak 2010 Perşembe

İkea ikeaaa evimizin herşeyi...

Ne geliyorsa başıma mesleğimden geliyor...
İlla düzenli ve estetik olacak herşey...

Hey gidi heeey, öğrencilik yıllarımda inşaat kalaslarından kendi imalatım olan kütüphaneyi, karton kutuları paketleyip sehpa yapıp kullanmışlığımı hatırladıkça şimdiki halim pek bi entresan geliyor...

Uydur bişi kullan yine dimi?
I-ııııh !

Bu aralar yatak odamın düzenine sarmış durumdayım...
Anneyle yaşadığımdan orası benim yaşam, yeme ve uyuma alanım...

Öyle bir tasarladım ki o odayı başka odalara heeç mi heeç ihtiyaç duymuyorum...
Amma velakin bu tasarımda marangoza yaptırılmayıp başka yerden temin edilmesi gereken ihtiyaçlar vardı...

Tembel mimar bendeniz sonunda kendimi gaza getirip odamı kağıt üzerindeki haline getirme çabalarına giriştim !!!

İkea bunun için uygun çözüm oldu olmasına amaaaa...

Allam yarabbim, artık arabasız olduğumdan gitmek bi dert, alışveriş yapıp dönmek bi dert, aldıklarımı imal etmek başka bi dert !!!

Her İkea çıkartmasından sonra töbee bi daha demekteyim ancak töbemi tutamamaktayım.

Kitap manyağı olan bendeniz için bir kitaplık ve ıvırzıvır aygıtı gerekmekteydi...

Katalogtan Molger shelving unit'i seçtim bu iş için...
Banyolar için tasarlanmış açık raf sistemi ve ahşap.
Yatak odamın malzemelerine ve rengine süper uyan bişi...

Ya bismillah bi cumartesi yanıma süpermanide alıp gittim...
Süperman sadece ulaşımıma yardımcı olabildi... :(
Eve gelip onu inşa etmek bana kaldı...

Yarabbiiiiim, seneler önce bir inşaattan kalas yürütüp evdeki mevcut çivi ve boyalarla inşa ettiğim kitaplığı yapmak daha kolaydı !!!

O vidayı oraya tak, tornavida yerine geçen çevirgeçle çevir allah çevir... Çeviiir ve çeviiiiir...
Alet bittiğinde benimde ellerim ve belim bitmişti !
Amma velakin nasıl uydu, nasıl güzel durdu... Ve nasıl tüm kitap, kalem, çizim ve ıvırzıvırlarımı topladı... :)))

Mimarsanız her daim kalem kağıt yanınızdadır...
Mesleği yapalım yapmayalım... İlla çizittirecek bişi, okuyup işaterlicek bişeyiniz her daim vardır. Ve bunlar bekar hayatımdan dolayı nedense illa baş ucumda durması gereken şeylerdir... Sanırsam evlensemde başucumda böyleee bi tepecik olacak... Mukaderat! Napim mimarım ben! (nefis bi bahane, yer mi? yemez... ama osssun denemeye değer eheee)

Kütüphane bitti bu sefer koltuk ihtiyacına sıra geldi... Şöyle rahatça oturup ayaklarımı uzatıp tivimi seyredeceğim yada kitabımı okuyacağım bişi...
Koltuk için tırınım tırınım haldeyken laptop aldım!
Yatakta kucağımda laptopla rahat edemediğimi ve ne güzel geçmiş olan bebek boyunfıtığımın hafiften sinyaller vermeye başladığını görünce liste başına laptop için bir çözüm bulmaca geçti...

Yeniden İkea yollarına düşüldü...
Portatif laptop masası ve halı alındı... Koltuk denendi karar verildi ancak gidilen arabaya sığamayacağı ve taşıyamayacağımdan koltuktan vazgeçilip süpermanin başına bela edilmeye karar verildi... :)

Dün yine ahlaya puflaya inşa eylemi vardı...
Ve dün gerçekten töbe ettim...

Bi mimar olarak ve elinden azcık uzcukta olsa inşa etme eylemi gelen bi şahsiyet olarak ne var leeyn koltuğuda ben yaparım diyodum ama o güccük laptop masasının çektirdiği eziyet sonucu uğraşamam olup, ben bi güccük hanfendüyüüüüm imal edip evime getirsinler moduna geçtim...

Bu haftasonu itibariyle sonunda odam kağıt üstündeki haline kavuşacak... İki sene sonra... Süper ötesi hızlı bi mimarım tebrik ediyorum kendimiiii...

Hemen tasarım yaparım ama iş imal etmeye gelinceeeee bezgin bekirim malesef !
Eeee hem tasarla hem git al hem taşı hem imal et...
Yani piyasada yoktur benim gibi mimar :ppp

İnşallah maşallah sıra banyoya-mutfağa ve salona gelecek...
Benim bu hızımla ev kağıt üstündeki halini bi 10 senede alır sanırsam...

Size tavsiye tasarlatmaya gelin, imal ettirmeye diiil...
Bu böyle bi mimar...

İkea ikeaaaa evimizin herşeyiiiiide paketlerden ücretsiz imal edici adamda çıksa...
Hatta ücretsiz eve servis filanda olsa...
Hatta hatta...

1 yorum:

carna dedi ki...

Yavrum sen yanlıs yerlerde arıyosun yardımı ihtiyacın olan hersey bende... İkea'dan secip begenip alıcaksın ben gelicem kurucam, bayılırıımmm.... :))))
Carnaa evinizin herseyiii....