Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

14 Nisan 2009 Salı

Çeyiz şikayeti :)))

Evcilik oynumun beni getirdiği nokta kopardı beniiiiii!!!
Google'da arama yaparken birden kendimi çeyizi.com'da buldum!!!
Koptum abiiiii !!!

Maksadım zevkime uygun bir masa örtüsü aramaktı.
Güya tekstil memleketiyiz yok anam yok!
Allı dallı güllü budaklı ürün sevmiyosan bu memlekette alacak-beğenecek ve kullanacak birşey bulamıyorsun!!!
Alta tarafı balkondaki masanın üzerine sade-pastel tonlarda-peçeteli-amerikan servisli veya runnerlı bi örtü bakınıyorum!!!
Yoook!
Bulduklarımda çüüüş bir fiyata!
Odu canım dandik plastik balkon masasına 200 ytl'lik örtü koyucam!
Salonada altın işlemeli koyyim!!!

Nebiçim memleketiz abi?
Neden ben memleketimde rafine zevklere sahip insanlar düşünülüp üretilmiş bir ürün bulamıyorum?
İlla kocaman allı güllü nevresimlerdemi yatmalıyım?
Arzuma yakın olanlarda krallara layık fiyatlarda!

Yok yoook!!!
Memleketin belli başlı firmalarına maillermi atsam, tasarım ekibinizi değiştirin mi desem?
Çıkamıyorum işin içinden!

Alt tarafı pastel tonlarda sarı veya yeşil bir masa örtüsü!
Yada ne bileyim üzerinde kocaman figürler olmayan kendinden desenli sade bir nevresim!
Yoooook!!!

Ben böyle bir iş yapmak istiyorum.
Vardır elbet benim gibi aynı kaderi paylaşan insanlar.
Rafine zevklere hizmet verecek teskstil ürünleri tasarlamak istiyorum. Hatta sabunluk, mumluk vs.

Hangi mimardı hatırlamıyorum şimdi, karısıyla beraber böyle bir şirket kurmuşlar. Aradıklarını bulamadıkları için.
Wallahi billahi bende kuracağım böyle bir firma. Her telden her türden şey tasarlanıp satılacak!
Ama sermaye yok.
Allah rızası için bi sermaye aplam-abim hıııım? Sevaptır, sizin işinizede yarayacak ama hııı?
:p

Hiç yorum yok: