Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

15 Nisan 2009 Çarşamba

İstanbul'un havası civası...

İstanbul'un havası bu gün çok Londra Londra...
Hıııım...
Kapalı ve hafif ısıran bir hava...
Apartmanın bahçe merdivenlerinde durup havayı kokladım ve işe gitmek yerine taksiye çek Londra'ya demek istedim.
Özledim Londramı...
Ne var ne yok bilmiyorum ama olsun... Londra sokaklarında aylak aylak dolanmakta keyifli...
Yaklaşık 1 hafta sonra yeniden Macaristan'a uçacak ben pek bi keyifsizim...
Macaristan yerine gitseydim ya İngiltereme...
Ama amcam istedi Macaristanı... Budapeşteyi illa görmek istiyor... Prag'tan sonra Budapeşte çok tatsız ve yavan geliyor... Sevemedim ben... Kaç defa gittim yine giderim Prag'a... Ama Budapeşte... Cazip gelmiyor... Hem gittiğim dönemde güzel etkinliklerde yok. Kuğu gölü var. İçim dışı kuğu oldu. Sevdiğim operalardan bitanesi yakalayamayacağım gittiğimde...

Londra'ya gitsem bi sürü şey bulurdum izleyecek...Mamma Mia'yı izlerdim hiç olmadı...
Böööö... Şimdi Macaristan'da amcaya kardeş acısını unutturmak için Osmanlı'nın izlerini dolanıcaz!

Benimkide iş dimi...
Millet gezmek ister, yurtdışına çıkmak ister çıkamaz, ben çıkıyorum ve bunuyorum!
Nanköööör kediyim ben nankööör!!!

Hava tam İngiltere havası...
Bırak şehirde dolanmayı, git yeşilmi yeşil bir kırsala dolan havası...
Özledim işte İngilteremi napiiiiiim!

Canım çalışmak istemiyor, ofiste oturmak istemiyor...
Bebeğe mi kaçsam diyorum...
Hafif hafif titreye titreye çayımı içerken boğaza dalsam, kendimi, etrafı dinlesem...
Cık!
Londra'da alacağım keyfi vermeyecek!

Özlem bu, istek bu, can bu...
Birşey denemiyor...
Bazen böyle abidik gubidik istiyor birşeyler, tutturuyor...

Belkide Londra diye tutturmamın nedeni orda kendimi yine genç ve hayatın başında hissedecek olmam!
19'luk bana rastlayıp onunla dolanmak...
Onunla hayat uzun yapacak çok şey var istekleri gerçek kılacak çoook zaman var demek...

Geçen cuma itibariyle yaşlanmış, hayatı boşa harcamış hissiyatındayım.
Bahar sendromumudur yoksam 35'ni devirenlerin klasik sendromumu?
Yoksa yardan uzak olmanın verdiği melenkolimi?

Neyse, akşam üstü sporda şampiyonların şampiyonu hocam modumu düzeltir benim...
İki ter damlattımmı, 2 ağırlık kaldırıp bide 45 dk spiningte pedal çavirdim mi ayarım tam olur!

Ruhun gidesi gelmiş...
Thames Nehrinde yürüyesi gelmiş...
Titriye titriye dışarda sigarasıyla ale içesi gelmiş...

Geçeeer, ben bi kahve ve sigara daha içim geçer...
Geçeeer, buda geçeeer...
Böyle bi şarkı vardı dimi?
Adını bilmediğim ve olduğundan da emin olmadığım şarkıyı kendime istek yapıyorum efeeeeem...
:)

Hiç yorum yok: