Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

14 Nisan 2009 Salı

Evcilik

Henüz ortada resmi olarak fol yook yumurta yok...
Ama bendenizin çok ama çook ciddi sorunsalları var.
Biraz mannak bişi olabilirmiyim acep?
Evet, evet...
Su katılmamış mannak!

Aşılması gereken bir sürü problem varken ve henüz nasıl aşılacakları bilinmezken bazılarınında aşılması mümkün görünmezken ben gelinlik ve organizasyon derdindeyim !!!

Leeeeyn daha adam resmi olarak evlilik teklifinde bulunmadı
Henüz sana 10 bin dolarlık tiffany tektaş almadıııııı...
Aileler birbirleriyle resmen tanışmadı...
Ve en önemlisi sen kazık kadar hatun türk kahvesi yapamıyosuuuuuuuuun!!!
Alooooooo?

Neeeeee be neeeee!!!
Nolmuş yani mimari yetimizi 2-3 gelinlik karalamasına kullandıysak!
2-3 müüüüü?
Kocaman bir sketch defterini bitirdin!
Nasıl bişey istediğimi bilmiyorum, nasıl bişey yakışır bana ondan da emin değilim... O yüzden bi sürü çizim oldu işte!!!
Peki şu mekan karalamaları ne?
Yani nasıl bir organizasyon istiyorum-olmalı fikirleri...
Sevgilinin haberi varmı?
Niye kiiiii?
Sen tek başına evlenmiyeceksin dimi?
Haaaaaaaaaaaa ! Dimiii onada söylemeli...
Ozyim ya... :)))
Ne beeee !!! Adam 15 senelik kankam. Sevdiklerimiz-sevmediklerimizde aynı... sorun çıkmaz yani... Hem daha bunlar taslak. Kesin karar verilmiş bişey yok. Zaten evlenecekmiyiz henüz o bile belli değil!
Sebep?
Oooooo girmeyelim abi o konulara... Bu saatte içmeye başlarız hatta alkol kesmez direk damardan isteriz...

Şimdi derdim başka benim, gelinliğim nasıl olmalı, nikahımsı-kokteylimsi şey burda yapılmayacağından ben orda nasıl makyöz bulucam? Saçım istediğim gibi olabilecek mi? Sanatsal fotoğraflar çeken birileri varmıdır? Eş-dost üşenmeden Egeye gelirmi? Gelen gelir gelmeyen gelmezde asıl sorun ben nasıl gelinlik seçicem... Gidişat Eylülü gösteriyo, eylül gelini nasıl olunur falan filan yani...

Kafayı yedin yani...
Heee nolmuş...
Bişi olmamış canıııım, daha ilk okuldayken evlilik hazırlıkları yapan kızlara dönmüşsün de...
36 yaşında böyle olunuyo sanırsam.
Sen evleneceksin yani?
Niye ki... benim başım kel mi? Rapunsel misali saçlarım var benim!
Varda, akıl yok!
Hııııı... yok dimi?
Yok yok...
Olsun napalım mukadderat!
Ozyyyyy bi kendine gelsen diyorum.
Uff be ne var be... Evrene sinyal gönderiyoruz işte... Olumlama yapıyoruz... Sevgili içinde bişeyler tasarlamalı... Bu sefer onu penguen yapıcam!
Bence sevgilin seni kutuplara yollayıp ordada bırakacak!
Eheeee... Simokinli yarim beniiim, ne yapsa yeridir...
Allam yarabbim.
Ne beeeee !!!

Harbiden ne beeeeee!
Hiiç evlenmeyi düşünmezken paldır küldür bir ilişkiye başladım. Hemide kankamla! Çok bi çok güzel oldu-iyi oldu ama gel gör adam benimle evlenmek istedi. Yani beni bunca senedir tanıyan birisi olarak şaşırtıcı bir durum... Allaaan mannağı ben ve evlilik! Adam yakıştırdı uygun gördü. Amma velakin ayrı şehirlerin kavuşması evlenmesi pek bizim evdeki hesaba uyar türden olmadı. Haziran diye planlarken, Eylüüüül olsun dedik... Yani eylüldede olacağı biraz şüpeliya...
Ama bir kadın olarak hormonları gaza gelmiş bendeniz, iki ara bir derede gelinlikte tasarlıyorum, ev eşyasıda... Süper ötesi evlilik öncesi hazırlık sendromundayım. Bu arada adamın bana tiffany vermediğinide unutmuş durumdayım.
Alır inşallah diye ummaktayım.
Tiffany'den önce evlilik teklifi etmesini umsan daha iyi olacak ama...
Neyseee...
Ben küçük bir kız edasıyla kendi kendime evlilik hazırlığı evcilik oyununu oynamaktayım.
Bu yaşa kadar böyle bir hayali olmayan bendeniz için bu durum kıt kafa bir hayal gücü yetisiyle gerçekleşmekte.

Gelinlik giyeceğimi hiç sanmazdım...
Hele evliliğin 'e'sini teleffuz edeceğimi...
Hemide üreme fikrini...

Durum budur...
Kendi kendime evcilik oynamaktayımdır.
Sevgili annem kızını kimselere vermek istememektedir.
Bu yaştan sonra, bunca senelik bekarlık sultanlığından sonra böyle birşey istemek akıl karımıdır bilmemekteyimdir.
Bildiğim adamı çok sevdiğimdir. Adamında beni sevdiğidir.
Ben kiiiim, evlenip barklanmak, çocuk ve yuva sahibi olmak kiiiiim... dicemde nereye kadar be özgür özgür, sultan sultan...

Korkunun ecele faydası yoktur.
Birşekilde atlayıp yüzmek gerekmektedir...
Amma velakin durum resmiyet kazanana kadar şu evcilik oyununa çok sarmamak gerekmektedir.
Adamıda oyuna katmak, planları onada sunmak gerekmektedir... :p
Mukadderat deeer, bu güzelim bahar aylarında yaşam keyfimi doyasıya yaşadığımı cümle aleme beyan eder, kendiciğime akıl fikir dilerim !

:)))
:)

Hiç yorum yok: