Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

7 Nisan 2009 Salı

Kol altınıza ne alırsınız?

Bu kadar koku muhabebtinden sonra napılıııır, para tuzağı olan en sevdiğimiz sabuncunun sitesine giriliiiir...

El yapımı sabuncuyu Türkiye'ye gelmeden önce tanırdım.
Covent Garden'da ki tükkanlarına bayılırdım.
İçeri girer, sınıf sınıf yapar tüm sabunları eller ama almazdım.
Üşenirdim Londra'dan istanbul'a sabun taşımaya...

Ama artık üşenmiyorum...
Evin içi hem Body shop hem de Lush ürünleriyle dolu...
Hatta sevgiliyide bağımlı yaptım, onun evide benim çeşit çeşit miiiis gibi kokan banyo ürünlerimle doldu!
:)
Eheee...

Efenim eski zamanlarda su-sabun-beden ilişkisi günümüzdeki gibi değildi.
Yıkanmak yerine vücuda güzel koku verecek ürünleri icat etmeyi tercih etmişlerdi...
Bunlardan en gözde olanı ise pudraydı.

Türk milletinin pudra ile olan yakınlığı sadece bebekliğinde olur. Orası burası pişik olmasın diye bebekken annesi-ninesi tarafından kullanılmıştır. Yetişkin olduktan sonrada pudrayla olan ilişki azalır hatta hiçe iner...

40 yılda bir kullanılır... Vuran bir ayakkabıdan sonra, tahrişlik bir durum varsa... Evlerde amanııın pudramız yook dünyanın sonu gelecek durumları yoktur yani...

Amma velakin ecnebiler bizden farklı olarak pudra kullanmayı sürdürmüşlerdir. Çeşit çeşit kokulu vücut pudraları mağaza raflarında-evlerde dolaplarda bulunur.

Bizim vücut pudrasıyla tanışmamız ecnebi mağazaların memleketimize gelmesiyle olmuştur. Anaa baaak ne güzel kokuyooo kayısı kayısı... Alak mıııı?
Alakta kullanıcan mı?
Heee...
Heee ya... iki sefer sonra her yer beyaz beyaz oluyo uuuf kim uğraşacak diye kenara kaldırılır, sonra büyük bir düzen temizliği sırasında da çöpü boylar...

Ev yapımı sabuncu bi tek sabun yapmıyor... Çeşit çeşit masaj yağları sabunlar ve vücut pudrasıda yapıyor... Ben ve sappık çıtır arkadaşım ürünlerin hastasıyız.

Koltuk altı muhabbetimiz sonunda firmanın 3 al 2 öde kampanyasına bağlandı. Sitesine girip neler alalım diye geyiğe başladık...

Şunun kokusu çoook güzel...
Bu çimen çimen kokuyooo...
Bu bilmem ne...

Efenim modereeen hayatta kullanabilirmisiniz bilmiyorum ama deodorant pudralar nefiiiis. Nasıl güzel kokuyorlar... Öyle böyle diil süper cinsel içerikli mesaj gönderebiliyosunuz... :p Ancak gün içinde tekrarlanmaları gerekebiliyor... Tek kötü tarafları bu. Haaa bide giysilerinizi çıkarmadan fıs fıslar gibi şu aracıkatan sürim nolcek ki dediğinizde üstünüz pudra oluyor...

Mesaimin bitimiyle kendimizi City'se atmayı planlıyoruz...
Her sabah modern fıs fısların rahatlığını bir kenara itip elinize pudra döküp koltuk altlarınızı sıvamaya üşenmezseniz efendim sizleride koku manyağı grubumuza dahil etmeye seviniriz...

Aslında bu zımbırtıları kullanmak günlük hayatta değilde tatilde matilde keyifli oluyor...
O zaman ayna önünde istediğiniz kadar kendinizle oynamaya zamanınız olduğundan eline dök, yere döküldüğünde rahatça temizle, bi ondan sür-bi bundan sür... Ohhh miiis gibi buram buram karman çorman kook... Hatta allı pullu assolist hatunlardan olucam de simlilerinden kullan...

Çeşit çook, ürün bool, hayal gücü fentezide bolsaaaa...
:))))

Ah ah... Nedir bu kokma arzusu...
Benimkisi başkalarından çok kendim için... Seviyorum miiiis gibin kokuları ve onları bedenimde koklamayı...Çiçek gibin böcük gibin...Sınıf sınııf... Bi tür kokarca megolomanyaklığı... Ayna ayna söyel bana benden daha güzel kokan varmııııııı?

Çıtır hatun karşımda kollarını hava açmış oturuyor... Böyle yapıcam diyor... Gelsin beni koklasın...
Hı-hı... Şu mesai hayırlısıyla bi bitsin bi gidek alışverişe... Nişantaşın buram buram parfüm kokan hatunlarının arasına bi karışak...Şu kızın kol altından gönderdiği mesajı hayırlısıyla birisi bi duysa... Başka bi arzum yoktur...

;))

Hiç yorum yok: