Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

2 Nisan 2009 Perşembe

Wallahi bahane diiil ! Bacak uzun...

Ben senin kadar bahaneci görmedim diyor...
Aaaa ne bahanesi açkım, gerçeği söylüyorum...
Gerçeği?
Evet...

1 aydır spora gitmemek için söylediklerini ben mi sayayım yok sa sen mi sayarsın?
1-Bir gece önce yoldan gelmiştim... Ki ertesi gün neredeyse öğlene kadar uyuyup işe gittin, uykusuz filan değildin.
2-Çok sigara-kahve içtim bu gün.
3-Hava soğuk, bu gün yağmur var, bu gün sis var...
...

Ama açkım ya, hepsi gerçek. İzmir'den geldikten sonra bir gün boyunca sersem gibi oluyorum. Hem sevdiğimin yanından ayrılmış olmanın verdiği duygusal sarsıntı hem, hava değişimi... İzmir hep sıcak! İstanbul soğuk. Spordan sonra duş yapıp eve gidemiyorum üşütüyorum, duş yapmasam terim üzerimde kuruyor...

Bide oran buran ağrıyor, oraya buraya çarpıyosun... Geçen gün telefonla konuşurken dizini masaya vurmuştun ve dizin çok acıdığı için gitmemiştin... Açkım, bahane üretmeyi bırak. Açık açık gitmeyeceğim de!
Yok walla gitmek istiyorum! Sen beni analmıyosun ya...

15 sene önce filan.
Sevgilim o zamanlar arkadaşım.
Spor yapma arzusu feci olan bir arkadaş...
Sabahları hiç üşenmeden 05.30'da kalkıp koşuyor... Ve her sabah bizide koşturtmak istiyor. Koşmasakta yürüyelim istiyor...
Hı-hı...
Her gece muhakkak yarın kalkıcaz seninle yürücez sözü veriyoruz.
Her sabah sabırla başucumuza geliyor ve biz gözümüzü açmadan uykulu uykulu süper nedenler üretip kalkmıyoruz.

Yine öyle bir sabah baş ucumuza gelmiş, sabırla Ozy ve Nazo diyor...
Kış sabahının soğukluğunda, sanki evde yatak yokmuş gibi birbirimizin koynuna girmiş biz iki hatun sıcacık yataktan parmak ucumuzu bile göstermeye üşeniyoruz...
Hadin dedi bize...
Uykunun o en tatlı derinliğinde olan iki hatun, sıcacık yataktan serçe parmaklarını çıkarıp ona doğru uzattılar ve:
Parmağımızı sakatlamışııııız, çok acıyo yürüyemeyeceğiz dediler!
Her ikinizde mi dedi.
Hı-hııı dedik...
Ayak parmağınız değil el parmağınızı gösteriyorsunuz ve nasıl yürmenize engel olabiliyor?
Ee şey benim ayak parmağım. Çok soğuk diye çıkaramadım yorganın altından o yüzden elimi gösterdim... Çok ama çok acıyooo, bak istersen zonkluyooooo... (Nolur ya noluur, ye işteeee)
!!!
Hiç birşey demeden arkasını dönüp gitti ve biz iki hatun küçücük ama sıcacık yatakta kalkmaktan kurtulmanın sevinciyle iyice bi yatağa yerleşip uykumuza daldık!

Bi süre bize bozuk attı ve gerçekten yürümek istediğimiz zamanlarda bile bir daha bizi ne uyandırdı ne de yürüyüşüne kattı.

Adam böyle bir bahane üretme zekasına sahip olduğumu birebir deneyimlemiş olduğundan şu an gerçekten bahane olmayan ama öyleymiş gibi gözüken saçma ama gerçek nedenlerimi bile kabul etmiyor!

Saf saf neden olarak öne sürdüklerimi öyle bir evirip çevirip önüme sunuyor ki, kahkahayı patlatıp ulan harbiden de yalan bahane gibiymiş diyorum!

Bir arkadaşımla beraber esneme yogasına katılacağım bu akşam.
Hatun bana benden çok esnek olursan kıskanırım dedi.
Bende ona 1 aydır spora gitmiyorum merak etme kıskanandıracak şekilde esneyemem dedim. Hoş artık parmak uçlarıma eskisi gibi değemiyorum... Çook çalışmam lazım onun için...
Bana baktı ve değememen normal dedi, senin bacak boyun uzun!
Kahkahatı patlattım ve süper bi bahane buldun dedim. Bunu senden-benden başka kim yer acaba?
Ne spor hocam ne de sportmen sevgilim! Ama yinede sevgilime bir şekilde bu bahaneyi kullanıcağım! Ondan sonra ne olur allah kerim!

Bahane üretmeden hayatın zevki çıkmaz kiiiii...
Evet baheneler kendini kandırmaktan başka birşey değil biliyorum ama gerçekten, yemin ederim ki ileri sürdüğüm sebeplerin hepsi gerçek...

Eğilsene... Deymek için biraz zorlasana...
Wallahi zorluyorum hocam ama bacak boyum uzun... O yüzden eğil eğil olmuyo işte...
1.66'lık boyla diyosun...
Boy değil, bacak uzun...
Haaa...
Haaa yaa, bacak uzun bacak...
Ben sana spiningte gösteririm bacağıda boyuda...Almışın kiloları gelmişin yine...
Aaaa antrönörüm olarak işin ne desem, diyemem ki bilmem kaç senesi vücut şampiyonuna, beni şampuan yapar animallah!
:p

Hiç yorum yok: