Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

9 Nisan 2009 Perşembe

Dişli dişim...

Geçen sene pijamalarımla kapısına dayanmıştım.
Apartmanda bir dişçi olması şahane birşeydi...
Şahane olmayan ise onun memleketin en bi en sosyetik dişçisi olmasıydı...
Tabi bunu o an bilmiyordum...
Elini ağzımdan çekip cebime soktuğunda öğrendim.

Ağzıma çok ama çok sevdiğim ve istediğim pardüsönün parasını bayıldım.
O zaman sevgilim yoktu, olduğunda her öpüşünde para alınacak diye bir karar düşüldü.
Adamın ne günahı vardı ki?
Olsun bakımı tam bir ağız öpüyordu... Kullanım bedeli yada bu bakımlı halinin devamı adı altında bi bedel alınmalıydı!
Benim klasik manyak cinyıııslıklarımdan işte...
Sevgilimiz oldu ama hiç bedel medel almadık... Ama bu akşam üstü 16 itibariyle bedeli peşin alıcam sanırsam !!!

Dünyanın parasını verdiğim, bir insanın içeri girip beynime ulaşabileceği kadar çok geniş ve bir çok kanaldan sonra dahi dişim başıma dert olmakta.

Kazacak kanal kalmadı.
Bazı dişlerde 3 tane sinir olabilirmiş...
Benimkisi çevre yolu ağı gibi maşşallah!
Siniri olmayan bir diş insanı 4 gündür sinir edebilir mi?
Dişimin derdi nedir çözemiyoruz!
Aynı anda iki diş ve onlar yetmiyomuş gibi aşağıda ki bir tanede başlıyor ağrımaya...

Elimde ayna dilimin yardımıyla diş tespiti yapmaya çalışıyorum.
Sinirsiz olduklarından vurunca tepki yok.
Ama soğuk veya sıcak birşey içerken sol üst acı verici bir senfoniye dönüşüyor...
4 gündür ise kafasına göre beynimi yerimden zıplatıyor 2-3 dakikalığına, sonra hiç bişey yokmuş gibi takılıyor...
Ben dünden beri zombi kıvamındayım...
Gören ruhumu teslim etmek üzere olduğumu sanıyor...

Bu gün 16'da randevum var. Yarın İstanbul dışına uçuyorum... Napacak bu gün sosyetik dişçim acep dişime?
Açsa 3 gün yokum, açamaz... Açmasa arada zıplayıp kafatasıma çarpan beynim sebebiyle cinnet getirip kendimi ve etrafı doğrarım...
Çözülmesi zor bir bilmece...
Çekilmelerimi gerek acaba?
Hangi diş problem yaratıyo çözemiyoruz ki...
Bu hissizlikte sağlam olanı çekeriz...

Şu an inliyorum...
İnlemek ne kelime, bilgisayarı camdan fırlatıp arkasından bende atlamak istiyorum...
Ağrı kesici içseeeem, adam tokandığında bişi hissetmicem olmaz...

Offf anam oooooooof!!!
Şu sol üst çeneden çektiğimi hiç bişeyden çekmedim.
Paramamı yaniiiiiiim, çektiğim eziyete miiiiiiiiii...

Dişçim süper abi.
Estetik sorunsalını hallediyor dişlerde ama tedavi yoksunu sanırsam!!!
Adam öyle dişler yapıyor ki gören harbiden gerçekten öz be öz minelerin sanıyor!!!
Bütün artis martis tayfası bizim apartmanda...

Ama gel gör ki ben artist martis hatta körtis hiiiiç değilim.
Lanet olası bir kanal tedavisi artııııııııııııı güzel bir kapama istediğim.

Daha onyedicikken kanal tedavisi sonucu bir dişimi kaybettim. Kurtaramadık dişi... Çok ağlamıştım dişçime çekme diye...
O da bana tedaviye artık cevap vermiyor, 2 günde bir bende olmandan ben bıktım sen bıkmadın mı demişti...
O zaman ki teknikle belkide kurtarılamıyordu...
Ama şimdiiiiiiiiii, memleketin en bi en ünlü dişçisi alt komşum ulaaaaaan!!!
Ağzıma servet bayılmışım. Pırlanta kaplatsam daha ucuza gelirdi.
Derdimi çözmesi lazıııııııım!!!
Oy ki ne oooy!!!

Beynim horon tepiyor!
Yüzüm gözüm kayık...
Tatsız tutsuzum...
Naz yapacağım sevgilim de uzaklarda...
Böööööö ki ne bööööö...

Acıların kadını modundayım... Bi şişe acıso içsem bu kadar acı çekmem yuw!
Neyse beynim tepişme yorgunu...
Daha fazla bloguma zarar evrmeden acı içinde inzivaya çekilmem gerekmekte...

:(

Hiç yorum yok: