Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

7 Nisan 2009 Salı

Kokarca...

Öğrenmenin yaşı yok…
Hele İngiliz zoolog Desmond Morris’i okuyorsanız neler neler öğreniyorsunuz…
Hem kitap kurduyumdur hem değil…
Kitaplığımda ruhuma göre, kafama göre alakalı alakasız bir sürü kitap var.
Kiminden kurtulmak isterim, kimi ise başucu kitabım olur ve iyi ki almışım yuw aferin bana dedirtir.

Daha öncede Desmond Morris’ten esinlenerek sarışınlarla ilgili bir yazmıştım.
Bu sefer ki tek bir konuda yoğunlaşmayan ortaya karışık; ben okudum öğrendim, sizde öğrenin yazısı…Ha bide okuduklarımı paylaştığım çıtır hatunun yapmış olduğu inkıridibııl ötesi yorumların yazısı…

Morris kitabında kadın vücudunun bölümlerini ele alıyor ve geçmişten günümüze bize ufak bir dünya turu yaptırtıyor.

Japonların ve Çinlilerin koltuk altlarının terlemediğini biliyor muydunuz?
Bilmiyodum.
Ben dün gece itibariyle capooon olmak istiyorum!

Axilla adı verilen ve kıllı olan bu küçük bölge önemli kimyasal mesajlar vererek kadın ve erkek cinsine özgü farklı cinsel alışkanlıklar sergilermiş. Koku salgılayan bezler biz hatunlarda erkeklere göre daha falaymış ve salgıladığımız koku daha farklıymış…Bu nedenle aşık çiftlerin birbirlerine cinsel mesajlar vermelerine yardımcı olurmuş.

Cinsel mesajmıııı… Açkııım gel sana mesajım var al kokla! ıııyk derken, alt satırdaki İngiliz ve Avusturya geleneklerini okumamıştım henüz…

Kol altlarımızda apocrine bezleri varmış. Bu bezlerin terden biraz daha yağlı bir salgısı varmış ve ergenlik döneminde gelişmeye başlarlarmış. Kıllar kokuyu hapsederek cinsel mesaj vermesini kolaylaştırıyormuş…

Eski bir İngiliz geleneğine göre delikanlı hatunu baştan çıkarmak istediğinde kol altlarına temiz bir mendil yerleştirirmiş…Daha sonra bu mendili oradan çıkarıp yelpaze yapıp kızı serinletirmiş…

Avusturya kırsalında ise, durum tersiymiş. Hatunlar soydukları bir elmayı kol altlarına koyup dans ederlermiş, daha sonra gözlerine kestirdikleri adam bu elmayı ikram ederlermiş… Erkek bu ikramı kabul edip elmayı yediğinde otomatikman ayvayı da yiyomuş.

Her iki ıııyk olayda da amaç karşı cinse apocrine bezlerinin salgıladığı kokuyu duyurup cinsel mesajını iletmekmiş…Mendilden adamı kokluyosun, elmayı yiyince kadının tadını alıyosun…

Bu satırlardan sonra allahıma çok şükür bin şükür bu devirde yaşıyorum dedim.

Günümüzde hangi adam kol altından çıkarmış olduğun bir dilim elmayı yer?
Kukuyu yiyen onu da yer dedi öle mamasına çağırdığım çıtın hatun arkadaşım…
Puuuuuaaaaaaaaaaaaa!!!
Tamam canım tamam, yemeğe filan gitmiyoruz… Hatta ben seninle mümkünse baş başa görüşmüyorum… Ne zaman bir araya gelsek dağdan inme abülerden fena ötesi bi yaratığa dönüyoruuuz , sappık kadııııın !!!
Sevgilim yok Ozy, anlıyomusun beniiii…
Anlıyorum canım anlıyorum da, bu gidişle adamları yanında 1dkdan fazla tutman zor gözüküyo… Bana saldırmazsın dimi? Hı? Sen erkek seviyosun dimiiiiiiiii? Bana saldırmadan önce, sen bence bi dene bu adetleri, belki Nişantaşın ortasında kol altı elması yiyen bulunur hııı?
Saldırmam Ozy, rahat ol anlat…Öyle sokak ortasında kol altından çıkan elmayı yediremem ama, önce kol altına sürüp sonra elmalı pay yapıp onu yedirebilirim.
Olur bak bu güzel fikir de, Aaaaaa yeter laaaan! Tez zamanda sevgili bulcam sana… Sayende ömür boyu yemek yiyemicem!!!

Deli deliyi bulurmuşta, bu sappık nerden buldu beni ben onu anlamdım yaaaaa…!!!
Sapıtmayacaksan anlatmaya devam ediyorum;
Et, et…
Günümüzde tüylerimizi almamızın ve deodorant kullanmamızın nedeni artık kat kat giyinmemizmiş. Saf kokumuz kat kat giysilerin arasında bakteri üretiyomuş artık. Bakterilerde miiis gibin kokan kokumuzu ekşittiğinden artık eskisi gibi kokumuzu özgürse millete koklatıp-yediremiyomuşuz…

Bu arada yapılan bir deneyde, gözleri görmeyen erkeklerin kadınların kol altlarını kokladıklarında pahallı parfümlerle uyarıldıklarından çok daha fazla uyarıldıkları kanıtlanmış…

O zaman Ozy’cim kör erkek bulucaaaaaaaz…
Ben değil sen canım!

Uzakdoğuluların bizler gibi koltuk altı kokusuyla mesaj verme sistemleri yokmuş.
Korelilerin en az yarısında koltuk altı bezi yokmuş. Bu bezlere Japonlarda nadiren rastlanmaktaymış. Çinlilerde durum daha ciddiymiş… %2 veya 3’nün koltuk altları kokarmış…
Yaaaaaa?
Yaa…

Kol altı birçok toplumda erotik bulunuyormuş. Tamam, bulunsun, koklansın, yalansın ama yazın ne yaparsanız yapın ıııyktır! Hele gelin gideceğim ege şehrinde bırak kol altını tüm vücut bezleri salgıya geçmekte…Baştan aşağıya sırılsıklam dolanmaktayım. Kokmasam bile o ıslaklık beni deli etmekte! Yerliler ise çook rahat… Kimse benim gibi başından aşağıya su dökülmüş gibi dolanmamakta…

Ama artık Morris sayesinde güzel bir bahanem var.
Kokuyosun…
Hayır, kokmuyorum, açkıma mesaj gönderiyorum…
Mesaj?
Cinsel içerikli mesaj…
!!!

Maalesef Uzakdoğulu değilik! Maalesef kokarcalardanız… Yaz yaklaşırken gelde capon olmak istemeee !!!

Hiç yorum yok: