Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

7 Mayıs 2007 Pazartesi

Baharın gelişi

Çorapsız bacaklar
Burnu açık ayakkabılar
Uçuşan etekler
Sağa sola savrulan saçlardan etrafa yayılan parfüm kokuları…
Bahar pardon yaz Nişantaşı’na çoktan gelmiş durumda…
Keyifli bir cumartesi kahvaltısından sonra günün gazetelerine yumularak, kahve içerken afyonu patlatmak için pasajdaki cafemdeyim…
Güneş gel diyor…
Dışarıda ayaklarımı uzatarak daldığım keyifte dünya umrum da değil…
Ohh gel keyfim gel…
Eş dost birer ikişer damlıyor…
Bir önceki akşamın haberleri, yeni günün getirecekleri…
Ben masada duruyorum… Oturanlar değişiyor…
Tekli ve çoklu keyif…
Bu güzel, masamda benimle anı paylaşmak istemeleri…
Seviliyor muyum ne? : )))
Gün öğleyi devirdi…
Çayın kahvenin yerini daha buz daha keyifli bir şey almalı…
Bu gün Hıdrellez…
Baharın bayramı…
Eş dost aranıyor, arıyorlar…
Aman bu gece…
Bu gece…
Ahırkapı’daki Hıdrellez kutlamalarına gideceğim ben diyorum…
Nişantaşı’ndan taksiye atlayıp sahil yoluna geldiğimizde…
İstanbul çok güzel diyorum…
Gök mavi, boğaz mavi…
Açık camlardan içeri giren rüzgarda İstanbul’un kokusu… başka bambaşka güzel…
Ahırkapı dileklerle süslenmiş…
Işıl ışıl…
Her köşede bir grup
Onlar çalıyor
Bizler oynuyoruz…
Eski İstanbul’da turistlerle birlikte baharın gelişini, bolluğu kutluyoruz…
Usumda eski hıdrellezler…
Gül ağacı altına yazılan dilekler
Gömülen uğur paraları…
Edilen dualar
Kumsaldaki ayak izleri…
Zaman değişiyor…
Çocukluğumun keyifli hatıraları şimdilerde beni gülümsetiyor…
Yeni umutlarla… Bahar geldi…
Makedonyalı orkestra çalarken memleket havaları, yeni dileklerle dilek ağacına atıldı düğümler…
Her şey daha güzel ve iyi oluyor…
Bahar geldi…

Hiç yorum yok: