Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

19 Mayıs 2007 Cumartesi

servisten canlı yayın...

Cumartesi sabahı akü'yü şarj edip sonra arabamı bıcı bıcı yaptırıp sahile akma niyetinde olan ben, sanayi mahallesinde ki general'deyim...
Bilmem kaç lira verip şarj ettirdiğim aküm, yıkanma aşamasından sonra yine ölmeyi tercih edince bu böyle olmayacak iyi bir sahip olup arabayı servise götürmeliyim dedim,
Hoş bir akü için servise gidilirmi dediğinizi duyar gibiyim...
Cumartesi sabahı alemlerden kalma olan hiç bir arkadaşıma ulaşamadığımdan 'kızım ne varsa sen de var' dip tek bildiğim kazık ama güvenilir yere geldim...
Acil kapısından içeri dalıp aküüüüüüü diye çığırdıktan 5 dk sonra görevli arabamın karnesiyle çıka geldi... 2004'ten beri bakım yaptırmamışsınız... arabanız 2000 model...
Eeee?
Eeesi, 40 bin kilometre bakımı artı, lastikler, debriyaj artı... artı...
O artı dedikçe beni ateş bastı... sonuç?
2-2.5 bin YTL...
Oh ! en yakın banka nerde?
Kredi kartıda kabul ediyoruz...
Onun için değil banka soyucamda...
!!!
Leeen cumartesim mahvolmuş... bide üstüne 2.5 bin YTL... oldu gözlerim doldu !!! Ya zengin bi koca bulucam yada tamirhanesi olan bi sevgili yapıcam tez zamanda...
Siz şimdilik akümü yenileyin ben bekleme odasında kahve içim, kuki yiyim dedim...
Ama o ne? kuki yok !!!
Açım, biraz sonra cüzdanım boşalacak ve kukiler yok !!! Cumartesi olduğundan kukiler yokmuş... ama onun yerine internet varmış !!!
Arabayı burda bırakıp yeni bitaneyle mi çıkıp gitmek daha doğru olur acep?
Bi akü takımı, sileceklerin lastiklerinin değişmesi ve çakmağın yenilenmesi ne kadar sürebilir?
Daha ne kadar beklicem burdaaaaaa !!!
Bu yaz tatildi, gezip tozmaydı, dışarda yemekti hepsinden vaz geçmeliyim...
Tüm kazandığım kızıma demeliyim...
Ben ne biçim sahibim... arabasız ben olmam diyen ben kendime hiç bir bakımdan masraftan kaçınmazken onu ayakkabısız, yağsız susuz bırakmam ne kadar yanlış....
Bu psikoloji sölim ben 1 hafta gitmez... 3 gün sonra üzerindeki 7 senelik lastiklerle yol yapmaya devam ederiz biz... her bilmem kaç kilometrede bakım mı olur canım?
Olur olur bal gibi olur... da... işte...
Neyse, baayandan satılık araba hiç alınmaz... bende ise aslaaaaaaaaaa alınmaz !

Hiç yorum yok: