Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

29 Mayıs 2007 Salı

Padock ve Pit Walk İSTİYORUM !!!

Durum vahim…
Şumim gitti, Ferrari toparlanamadı…
Ezeli rakip McLaren- Mercedes, geçen senenin şampiyonu Fernandao Alonso’ yla yoluna tam gaz devam ederken biz; 56 puandayız… Onlar 76 !
Bu Pazar Massa 3’lükten 2’liğe terfi edecek mi diye beklemek boşunaydı… Tek yükseliş Kimi’den geldi… 11.’ likten 8. liğe yükseldi…
Yarış heyecanı gitti Monaco kıyılarında bi teknede olup keyif yapmak vardı olduk…

İstanbul Park’ta heyecanı yaşamaya az kaldı…
26 Ağustos 2007!!!
Biuuw biiuuuw…
Kulaklarımın pası silinecek…
Bayram edecekler !

Edecekler ama sardı beni Padock derdi…
İlk sene Padock ve Pit walk keyfini yaşamış beni kesmiyor Ana tribün…
Napsam ne etsem bilemiyorum…

Herkesler sakın bilet alma bilet var diyor…
Anlatamıyorum kimselere… İstediğiniz bilet olsun… 5 tane Gold alırım sarsmaz…
Sarsan, sosyetik veya çevresi öh geniş biri olmadığımdan Padokta olması gerekenlerden olamamam !
Reina'da yapılan partiye katılan cemiyet hayatımızın ünlü hatunları pilotları ‘şoförler neredeee?’ diye sormuş ve 2 gün boyunca anlamadan bilmeden sadece memleket ve dünya için önemli bir etkinlikte olmanın keyfiyle boy boy dergilere ve gazetelere poz verip kendilerinden söz ettirmişlerdi…

Ah ah…
O güzelim arabalara dokunmak, garajlarda dolanmak, cumartesi öğleden sonra antrenman yapan Pit ekibini izlemek, o güzelim motor sesiyle orgazm olmak veee pilotları ellemek, konuşmak fırsatını bilmeyen şahısların orada, benim ise tribünde olmam nasıl bir kaderdir!!!

Vakit azalıyor…
bir şeyler yapmalıyım…
BMW, Renault, Toyota,Mercedes ve Ferrarinin Türkiye’deki üst düzey yöneticilerine ulaşmayı denesem ve…
Padooock ve Pit walk istiyorum desem…
Şampanyalarınız, havyarlarınız sizin olsun ben bire bir o heyecanı yaşamak istiyorum desem…
Ya da sponsorlara musallat olsam…
Ya da bir gazeteye tam sayfa ilan mı versem…

Ben motor sporları hastasıyım…
Bir F1 manyağıyım…
Pilotlarla, ekiplerle birlikte 3 gün boyunca yarış heyecanını yaşamak istiyorum…
Bana Padock davetiyesi veriiiiiiin !!!

Davetiye şart çünkü, Padock alacak para yok ! varda… Tüm birikim ona verilmez…
Piyango biletimi alsam?
Şans oyunlarımı oynasam?
Atlayıp uçağa Kıbrıs’a gidip rulette mi denesem şansımı…
Ya da zengin sevgiliiii...
Evette Ağustos’a kadar nerden zengin sevgili yapabilirim?
Temmuzda yapacağım Yunan adaları turunda belkim zengin mi zengin bir Yunanlı armatör bulurum hım…

Olmas mı?
Padock…
Pit walk…
Hatta İstanbul Park'a helikopterle gitmek…
Hatta ve hatta tüm yarışların padock’u…
Ama en çok Monaco…
Yok önce İstanbul Park Padocku bi alim de…

Hiç yorum yok: