Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

4 Mayıs 2007 Cuma

Canım yol yapmak istiyor...

Eskiden çok eskiden
Cuma akşam üstleri yol yapardım...
Hava bahar ve yaz karışımıiken...
Güneşin batmasına az kala...
Günün geceye devrolmasına az kala, serin, ılık, aydınlıkken...
Arabama atlar
Tüm camları açar
Denizi soluma
Dağları sağıma alır ve yol yapardım...
Arabamın güzelim motorunun sesi kamçılardı beni...
İçeriye giren rüzgarla saçlarım yüzüme sobecilik oynardı...
Rüzgar içeriye;
Özgürlük
Mutluluk
Aşk
Ve geleceğe yeni umutlar girerdi.

Yine canım yol yapmak istiyor...
Camdan kafamı uzatıp
ÇOK MUTLUYUM BEEEEN diye haykırmayı istedim...

Arabama atlasam
Denizi sağıma
Binaları soluma alsam
Camlarımı açsam
Boğazın kokusu içeriye girse...
Boğazın rüzgarı yüzümü ve bedenimi sobelerken
Ben haykırsam yine...
ÇOK MUTLUYUUUUUM BEN diye...

İçeriye yine
Özgürlük
Mutluluk
Aşk
Ve yeni umutlar girse...

Canım yol yapmak istiyor
Direksiyonu kavrayıp
Vitesi değiştirip
Gazı köklemek istiyorum...
Rüzgardan yüzümü sobeleyen saçlarımla...
Pencereden haykırmak...

Hiç yorum yok: