Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

7 Mayıs 2007 Pazartesi

Erkeklerin bize ettiği... :)

Cumartesi öğlen öncesi
Hava güzel, kafemin masalarından birine kurulmuş, önümde gazetelerim, kıvamında soğumuş kahvemi içip daha ne isterim derken…
Yan kafeye 3 tane yakışıklı geldi…
Tam göz hizama oturdular…
Kahvemin yanında görsel meze oldular…
Boylu postlu, yakışıklı hıım hııım 3 adam…
Bir gözüm gazetemde diğeri karşı masada…
Yüzümde güzele bakmak sevaptır gülümsemesi…
Cumartesi sabahı sabah keyfime diyecek yok derken…
Birden yakışıklılardan biri diğerinin koluna dokunmaya başladı…
Yakışıklının bir derdi var anlaşılan, arkadaşı onu teselli etmeye çalışıyor herhalde derken…
Dokunma okşamaya döndü…
Okşuyor da okşuyor…
Bu teselli etmece değil ön sevişmenin öncesi sevişme !!!
Aaaaa!!!

Yakışıklılıklarıyla, erkeklikleriyle sabah sabah pasajdaki kadınların gözlerine yüreklerine Fa’nın reklamlarındaki gibi Freshlik veren bu 3 ilah adam meğersem gaylermiş !!!…
Tanrım !
Şöyle iç geçirten, dönüp bir daha bakma arzusu duyuran, sahipsiz, entel dantel erkek nüfusunun zaten az olduğu memlekette… Kendi hemcinslerimizden kurtulup kıyıda köşede kalmışı, fark edilmemişi yada onlardan darbe yiyip yamulmamışı bulmaya çalışırken birde onları kendi hemcinslerine kaptırma sorunu yaşanmakta !!!
Oooo nooo !!!
Olur mu şimdi bu derken,
Yanımdaki son otuzlarında, ilk kırklarında ki yarım saattir iç geçirmelerimi dinleyen arkadaş keyifle:
İyi iyi bunların sayısı arttıkça kadınlar bize kalacak demezmiiiii !!!
???
Şaşkın, muzur ve sinirli bir şekilde ona bakıp:
Farkında mısın bilmiyorum ama bu gidişle bizde size kalacağız dedim.
Ooo o zaman yok olmaz dedi… Bu durumu kınıyorum, derhal düzelmeleri gerek… Hatta Gay nüfusuna bir sınırlama getirilmeli…
Hıh !

Ya… Hemcinslerimizden sonra karşı cinsle de savaşmak zorundayız…
Hey o benim erkeğim
Hayır benim !
Çık dışarı o zaman…
Eee çıkalım da senin pazularla benim kiler bir diil…Bu durumda ben böğürüme taş basarım al senin olsun…
Bööööö…
Şiiiişt ! kendi cinsinizden uzak durun leeen !
Ya da herşeye pratik çözüm getiren şu 1 lira olacak, bunun yokluğu çekilmeyecek diyen parti sahibi abi bu konuyada bir çözüm getirebilir...
Bekar kadınlarımızın sorunlarına çözüm getireceğiz diyerekten ekranlarda... hım? :ppp
: )

Hiç yorum yok: