Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

28 Mayıs 2007 Pazartesi

Şık giyinen kadınlar daha doğurgan (mış) !!!

Kadınların şıklıkları, doğurgan oldukları döneme göre değişiyormuş. Hormonlar ve Davranış isimli medikal dergi tarafından yapılan araştırmada 30 kadının fotoğrafları doğurgan oldukları ve olmadıkları dönemlerde olmak üzere ikişer kez çekilmiş.
Fotoğraflar daha sonra düzenlenen bir panelde farklı cinsiyet grubundan 42 kişiye gösterilerek, Katılımcılara 'Hangi kadınlar daha şık, hangileri daha rüküş' sorusu sorulmuş... Katılımcıların yüzde 60'nın çekici ve şık bulduğu fotoğraflar, kadınların doğurgan olduğu döneme ait çıkmış !!!
Ehee sabahları uyanmak, yataktan çıkmak kabus olan benim gibi kadınlar genellikle ellerine ilk geçirdiklerini giyerler... Hatta geçen gün bir ayağımda laci öbür ayağımda siyah çorap vardı !!! Akşam fark ettim ve ooooo noooo oldum!!! sorumsuz bekar erkekler gibi bişiyim ben dedim :))) Ehee yukarda ki tespite göre işe çekici ve şık gelmediğimden benim doğurgan olduğum zaman hiiiç anlaşılamaz ! :p :))
Abim yaa nelerle uğraşıyolar yaaa... :pp

Hiç yorum yok: