Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

18 Mayıs 2007 Cuma

Kendini mutlu etmek

Kendini mutlu kılmak…
Başkalarının değil senin kendin için yaptığın bir şey…
Kendi imkanlarınla
Kendi gözlerine verdiğin parlama
Kendi yüzüne kondurduğun gülümseme
Kendi yüreğine koyduğun mutluluk, huzur, sevinç…

Bir insanın kendisine kendisini mutlu edecek bir şey yapması kadar güzel bir şey var mı…
Başkaları değil sen kendinin ne istediğini bilirsin…
Ne seni mutlu eder, sevindirir…
Arada içine dönüp bakmak ve dinlemek…
Bu yürek bu beden ne ister?
Bana ne der…

Dün kendimi mutlu edecek bir şey yaptım…
Her yerde yeniden müzik dinleme fırsatı hediye ettim kendime…
Kulağımda kulaklığım
Kulaklarımda Paganini… Caprice No.17…
Yüzümde gülümseme…

Çocukken filmlerdeki gibi mutluyken, üzgünken müzik çalsa derdim… İlk walkmanimle bunu gerçek kılmıştım…
Ama şimdi siyah inci ipod nanomla daha fazlasını gerçek kılıyorum…

İnsanın kendi kendini sevmesi ve arada bu sevgisini göstermesi gerek.
Kendi kendini mutlu etmekten güzel bir şey yok bence…

Bon Jovimin dediği gibi have a nice day !
; )

Hiç yorum yok: