Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

30 Mayıs 2007 Çarşamba

öylesine hissiyat

2 gecedir uyuyamıyorum...
Sebebi yavru dolunaymıdır nedir yoksa oficeboyun getirmeyi azalttığı çaymıdır?
Baykuş oldum...
Sabah sabhın 3'ü benim gözler cin...
Bir gece öncede aynıydı...
Eski ben bir gece önceden kalma uykusuzlukla bu saatte çoktan hor hor uyurdu...
Artık horluyorum galiba...
Sigara sebebi...
Artık uykumda beni izleyen bir adam romantik değil kabus !!!
Hıım...
Bu gecede mi baykuş olacağım acaba?
Bilmiyorum ama bildiğim akşamüstü okuduğum gazeteler sonucu böğüre böğüre ağlamak istediğim...
En son elime aldığım Vatan ve Dilek Önderin yazısı...
Ordaki Sezen'in şarkı sözleri...
Birden çökertti yüreğime bir şeyler...
Dolunay zaten huzursuz eder...
2 gündür nedensiz baykuşluğum ve Sezen'in sözleri...

Hani herkes arkadaş
Hani oyunlar sürerken
Kimse bize ihanet etmemiş
Biz kimseyi aldatmamışken
Hani biz kimseye küsmemiş
Hani hiç kimse ölmemişken
Eskidendi, eskidendi...

Bilmem çook eskilere gittim...
Babama...
Piyale Madra'nın bir karikatürüne...
Geldim geçen yaza...
Gittim eski aşklara
Döndüm bu seneye...
Fazla naz aşık usandırıyor...

Her neyse ne...
İçmeden oldum...
Yazıdaki arada insan 'sevilmeyi' özlüyora takıldım...
En safından
En güvenilirinden...
En eski anlardan... çocukluktan...
Bilmem belkide o kadar eskisinden, yitip gitmişinden değil 'şimdiden'

Hiç yorum yok: