Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

4 Mayıs 2007 Cuma

Gece vakti gündüz düşleri

Neden?
Neden her kez gibi normal saatlerde kalsiyum ihtiyacımı gidermiyorum da gecenin bilmem kaçında vücudum kalsiyuuuuum diyor?
Neden?

Bi anlasam…
Saat gece yarısını çoktan geçmiş durumda… 01.15.
Ben kafam hatta bedenimin yarısı buzdolabının içinde bonus reklamının sloganının farklı bir versiyonunu söylüyorum:
Yesem yesem ne yesem !

Hııım ne varmış bakalım;
Turşu
I-ıh…
Havuç
I-ıh…
Yoğurt
Yees…
Peynirleeer
Yeeeees…
Zeytin ?
Yeşil zeytin yok muuuu?

Yoğurt, beyaz peynir ve zeytin ezmesi dolaptan çıkarılıp, başka bir kaba konulmadan bıçak ve kaşık yardımıyla artık edilir…Annem öldürecek beni…

Hihohoooyt!
En sevdiğim şey kabından yoğurt yemek…
Kutusundan taze beyaz peynir yemek… Hııım suyundan da tuzlu tuzlu… (ıyyk gece yerken böle gelmemişti ! )
Ve zeytin ezmesi…

Hııııım…
Bekarlık sultanlık bea!
Şimdi evli olsaydım, adam mutfaktaki tıkırtıları duyup gelseydi ve;
-Canım napıyosun?

Göürmüyomusun atıştırıyorum ! hıh bu yaşa kadar evlenmeyip evlenirsen en meraklısı kalmış olur ve sende onu alırsın… Napıyosam yapıyorum ayol ! (bana karışılmasından hoşlanmam derken nefret ederim diyorum aslında, anladınız mı?)
-Atıştırıyorum hayatım…

-Neden bir tabağa koymadan paketlerin içinden yiyorsun?

Böyle zevk alıyorum desem? Hatta üniversite yıllarımda Heinz’in küçük fasulye konservesini ocakta kutusunda ısıtıp sonrada kutu içinden bi güzel afiyetle cowboy ruhuna yakışır bir şekilde zevkle yemeği severdim desem… boşar mı beni? Daha diş macununu ortasından sıkmama alışamamışken boşar beni walla Ooo geç buldum erken boşanamam !

-Ee hayatım uçlarından acık tadıyodum…
-Günlük kullanıcam diye aldırdığın Villeroy Boch lara koyup yesen de verdiğimiz o kadar paraya deyse hayatım !

Haa bide onlar var dimi… Yiyecekleri paketlerinde tüketmeyi seven ben git kocaya milyarlar harcat oha bi porselen set aldırt sonrada her şeyi pakette ye ve yedirt ! Bu beni boşayacak galiba !!!

Gece vakti açık gözle gündüz düşleri…

Hıh ! O beni boşamadan ben boşarım öyle kocayı…
Yesem yesem ne yesem !
Ton balığı?
Hıh… akşam ki nefis Levrekten sonra, üstüne yarım paket yoğurt + beyaz peynir indirdikten sonra mideye… bide ton balığı yesem mi diyorsun !!!
Gıda zehirlenmesi olacaksın kızım…
Git ağzına bi çikolata at!
Hıım dondurma olsaydı keşke… Kocaman bademli bir magnum !
OOO noooo ! Hamileyim !
Hamilemiyim?
Ne zaman naptım ki?
Benden olsa olsa Meryem Ana hamileliği olur…

Gidim bi sigara içim bari…
Hıım dolunay zamanı demek ki bloody Mary değilsem bile aşeriyorum…
Kendimle ilgili müthiş bir keşif yaptım bu akşam !
Dolunayda bloody Mary’sem saldırıyorum… değilsem aşeriyorum…
Hihohoyt !
Oh sigara iyi geldi…

Hiç yorum yok: