Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

25 Mayıs 2007 Cuma

Cuma akşamı pasajdan...

34'üm hadi 35'de...
Orhan Veliciğimin dediği gibi yolun yarısı de de...
Daha 35'imi kutlamadım o yüzden 34 de...
Pasajımdayım...
Bu yaşta bunu mu hayal etmiştim?
Evlilik ve çocuk hayal etmemiştim hiç...
Eee o zaman...
Doğru ama yanlız şey yaşanmakta...
Sevinç hocamın kafamıza kaka kaka hatiplettiği binasındayız...
Seneler önce aklıma gelmezi bu binanın pasajının müdavimi olacağım...
Olduk işte...
Mukadderat !!!
Der geçer, biramdan bi yudum cigaramdan da bi nefes alırım...
Pasajın vaziyeti evlere şenlik !!!
Bodrum barlar sokağı halt etmiş !!!!
Karman çorman bi musiki...
Hoş bu karışan seslere müzik bilem denmezya...
19'dan 45 hatta 60'ına kadar... (oh haaa çüş dediğinizi duyar gibiyim ayıp ayıp) insan çeşidi...
Hatunlar giyinmiş mi soyunmuş mu...
Çıtır kısmına kıs kıs gülüp olmuş mu derken masamdaki yaş ortalamsına bakıp kemale ermiş kadınlar gurubuyuz len... bi zamanlar bizde öyleydik bu hale nelerden sonra geldik demek geliyor içimden ama... son 1.5 senedir içine anca ve eh sığdığım 29 beden jeanime alışamamış benede ne desem bilemiyorum !!! Hala kendimi genç, aynada eski ebdenimi arar bulan bene...
Neyse konu neydi?
Dağıldı...
Çalan müzik ruhumla bedenimi aynı anda hoplattı...

Kızlar çıtır...
Adamlar hatun arayışında...
Beden abazalığından çok ruh abazılığı var aslındada... kimse dile gelmiyor...
Gözlemim o!
Eeee mimarın işi gözlemdir...
En yakın erkek arkadaşlardan biri bu yaştan sonra bar köşelerinde hatun avı yapamicam diyip evlendi...
Şiişşş tecrübe konuşuyoda... üstüne bolca bira dökülmüş bar lap toğu ne kadar tercüme olabiliyo bana tartışılır...
Yarın ayık ayık okinca görcez...
Bu arada imlamda süper...
Bencede...
Bi yayın evini miras alacak muhteşem bi kadınım !!!
Konu neydi?
Ha...
Hatunlar gösterip vericek moddalar ama...
Türk bacısı bunlar...
Göstertip vermezler...
Adamlar tele dizili kuş misali... almasakta görsek olur...
Olur...
Bence herşey olur...
Ben gözlemler not eder yazarım yada yazmam...
Barlar sokağı halt etmiş...
Zamane değişmiş...
Kızlar ayrı adamlar ayrı alem...
Hesap kesmeye giden arkadaşlardan kaçı hesabı kesmiş dönücek acep...
Amaaan bana ne... Rocky'im çalıyo...
Biram bitmek üzre... yolluk alıp tüymeli...
Pasaj haftasonları tam izlemelik...
Kesen kesilen, hesap kesen hesabı veren...
Hesap dedimde mekana hesabım ne oldu acep?
Amaaan ay başına ne kaldı şuraçta...
Tam ortaya karışık çakır yazısı oldu...
Pasaj yıkılıyoooo
Arayan aramayan, hesabı olan olmayan, duyan duymayan gelsiiiiiiiiiiin... !!!
Bi Yolluk çeeeeeeeeeeek yarım olsun....
:)

Hiç yorum yok: