Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

17 Mayıs 2007 Perşembe

Umumi duş mekanı

Herkesin dilinde küresel ısınma…
Yazın İstanbul’da su sıkıntısı olacak !
Susuz bir yaz geçireceğiz…
Kimin umurunda?
Millet bildiğini okumaya devam ediyor…
Her gün işe gelirken yolumun geçtiği Ayazmaderesi caddesi yani ‘otim’ yolu üzerindeki oto galerilerin hiç mi hiç umurunda değil bu söylemler…
İstanbul’un en çok su tüketimini yapanlar bu cadde üzerinde…
Her sabah yokuştan aşağıya akan küçük şelalelerden geçerken, kasıtlı olarak kirini göstermesin diyerekten o renkte alınmış, yaşlı fare rengi arabam kıskançlık krizlerine giriyor…
Bak bak elalem nasıl temizliyor, nasıl parıldatıyor arabaları? Al ayna yerine kullan ! Bide bana bak ! Griydim ben şimdi neyim? En son ne zaman yıkandım ben? Alooo sahip !!!
Sahipte durumun farkında ama… zırt-pırtta her günde araba yıkanmaz ki… Çürür alimallah !

Her gün yıkanıp, parlatılan bu arabaların kaçı satılıyor acaba?
Arabanın parlamasından çok 2. el bir araba alırken dikkat edilmesi gerekenlere dikkat edilmemesine mi çalışıyorlardır nedir?
Nedir ?

Bilemedim…
Bir gün arabayı önlerine çekip sorsam, kadına bak ne meraklı derler mi? Derler bekli ama benim gibi onların şelalelerine takıklar rahatlamış olurlar…

Bu yaz evimde duş yapmak için su olmadığında, gözümü açmak için bir damla su bulamadığımda onlara gideceğim…

Onlarda kesin devasa depo vardır…
İşe giderken yol üzerinde, akan suda var, yıkayanda !

Şiişş kardeş, gelim de kol altıma iki fırça at !
!!!
Oh oh… sırtıma da… aşşa… aşşa… biraz sağa oh…
Ilık su yok mu ya? Bu çok soğuk…
!!!

Başka türlü duş yapma şansımızın olabileceğini düşünüyor musunuz?

Hiç yorum yok: