Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

28 Mayıs 2007 Pazartesi

Taksi radyosundan...

Avusturyamı, avusturalyamı... amaan A'la başlayan bi memlekette bilim insanları bi araştırma yapmışlar... (Biraz sonra yaptıkları araştırmayı duyunca bu adamalara boştan yere ödenek ayrıldığını, para ödendiğini düşünüp bilim insanlarını lüzümsuz ilan edebilirsiniz ben ettim gariii )
Kadınlarla yatıp, sabah onlarla uyanan erkekler abidik uyanıyorlarmış !!!
Körle yatan şaşı kalkar durumları yaniiiii...
Hatunları tavlayıp evlerine götürüp, malum götürme nedenleri bitince sabahın bilmem kaçında hatunu evine yollayan veya ben başkasıyla uyuyamam diip hatunu salonda yatırıp kendisi miiis gibi ekiiiiz yatağında hoor hoor uyuyan, ' ne kadaaaar iğrençsiiiiiiin, nasıl senle arkadaşım ben yaaaaa' diye çığırıp, arada kafalarına sert cisimle vurduğum arkadaşlarım aslında sabahları aptal olarak uyanmamak için bunu yapıyorlarmış yaneeeee... !!!!
Way anam waaay...
Bi adam sizinle uyumak istemezse; Merak etme aptallaşmana imkan yok, zaten en bi en aptallık seviyesindesin diyin bari...
Bilim insanlarııııı aloooo kadınlarla uğraşmayın daha doğrusu boş işlerle... ozonu kapatın, tayni buzun üstündeki kutup ayısını kurtarın filan yani...
Ohaaaa filan oldum yaniiii
Hatta kal geldiiiiiii...

:)

Hiç yorum yok: