Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

11 Eylül 2007 Salı

Antenli maskotlu şebekem

Kullandığım hattımın manyak olduğunu düşünüyorum ! Ve bu manyak hata bi sürü insan olarak para ödüyoruz...

Bıktım durmadan gönderdiği sevgi ve aşk dolu mesajlarından !!!
Hattım bana aşık galiba diyorum... Kesin aşık... yoksa niye durduk yere pembe panterle kalpler yollasın, öpücükler atsın !!!
Hem gıcık oluyorum hem de arayan soran yokken ay canım benim, kadir kıymet bilen dostum bak nasıl hissetti yanlızlığımı, saatlerdir arayan soranımın olmadığını diyede arada seviniyorum...
Aramızdaki ilişki dengesiz farkındayım...

Ama son yaptığı olayla ohaaa oldum... Yok artık ! Çüş diyerek müşteri hizmetlerini arayıp dalgamı geçiyosunuz leeeeen, günlerdir beni memlekette saymayıp giydiriyomusunuz yani dememek için zor tutuyorum kendimi... Bence tutmayıp aramalıyım... Yoksa gelen faturanın acısıyla hastanelik filan olucam !!!

Geçtiğimiz ay yurtdışındaydım... Şebekem, uçaktan iner inmez telefonu açar açmaz hoşgeldiiiiiin canım, buralarda başına bişi gelirse hiç yardımcı olmayacaklarını bilsen de ahanda bu elçiliğimizin adresi yapıp beni oralarda, gurbet ellerde yanlız bırakıp anlaşmalı olduğu şebeke üzerinden normalinden kat kat kazıkladı...

Mukadderat böyleymiş dedik... Döndük... normal hayatı yaşıyoruz... arıyoruz, araşıyoruz, mesajlaşıyoruz... Ve birden bir sabah msj geldi şebekemden; Ay dedim yine aşkı kabardı herhalde...

Mesajı okudum ve:
Nasıl yani oldum?
Ne diyonuz leeeeen?

Yurda hoşgeldiiiiin diyor bana şebekem !!!
Manyakmısınız, hastamısınız? Adamı hasta etmeyin leeeen yurda döneli 1 hafta olmuş... bana yeni hoşgeldin diyorsunuz !!!

Bu doğum günlerinde bilmem kaç kişiyi ücretsiz arayabilirsiniz hediyesinden de saçma bir durum... Doğum günümde ben niye milleti arıyorum?
O gün aramak değil aranmak istemez mi insan?
O gün beni aramayı ücretsiz etki Çinden, Fizandan arasınlar, mutlu böcük olim !
Manyakmıyım ben ki milleti aricam, aradıklarım hem kaç yaşıma girdiğimi merak edecekler hem ısmarlama hediye mi istiyo bu derler...

Aloooo bugün benim doğum günüm, kutla beniiiiii...
!!!
Kuta diyorum leeeen !

Yurda hoş geldim ha... Bu salaklar bi gün beni uzaya gittim sanıp dünyaya hoş geldin mesajıda atarlar mı acep ?

Şebekeeem şebekeeeem, antenleri birbirine karışmış şebekem !!!

Hiç yorum yok: