Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

11 Eylül 2007 Salı

Korkak Kokarca...

Hayatımda ilk defa açık açık kendime korkaksın diyorum !
Daha önce rahatça kimsenin haberi olmadan kaçabiliyordun ama şimdi? Ruhunu okuyan, bilen kadına ne yalan uyduracaksın?

Aklım karışık...
Bir karar vermem gerekiyor...
Ama herşeye bulanan gönlüm ne istediğini bilmiyor ki...
Ben mantığımı değil ruhumu dinleyip yaşayanım...
Git derse giderim, kal derse kalırım... Ve namuzsuz ruhum çok çabuk sıkılır herşeyden... Bi kendinden sıkılmıyor... Ah bi sıkılsa düzelecek bir çok şey... Harekete geçeceğim... Yenileneceğim... Geçenlerde biri benim için 'ilerletir bu kadın' dedi... Ben mi? Ben mi ilerletirim... Kendimi ilerletemeyen ben, başkalarını nasıl ilerletebilirim... Olsa olsa geriletirim...

Sığındığım kozamı hem yırtmak istiyor hem, kimsenin kimseye ve kendine yapamayacağı şekilde kendimi yerden yere vuruyorum...
Korkuyorum...
Yapabileceklerimi hem biliyor hem bilmiyorum...

Yeniden mesleğe dönme şansı ellerimde... Hiç beklemeden anında dönmekten söz ediyorlar...
Keyifli olacak, öğretici olacak, kendimde belki sıfırdan birşeyleri yeniden inşa etmem gerekecek...
Yüzmeyi öğrenmiş ama uzun zamandır yüzmeyen birisinin denizde boğulana yardıma gitsem mi gitmesem mi diye bir düşüncesi olabilir mi?
Atlarsın suya... Belki sitilli yüzemessin, köpekcik köpekcik yüzersin ama yüzersin ! Sonunda da kurtarırsın dimi?
O derin suya atlamam lazım... Boy vermesede, o bazen dibi görünen bazen görünmeyen suya atlamam lazım...
İlk adımda hep soğuk gelmez mi zaten su? Sonra ayy ne ılık su demezmisin...

Benden başka herkezin bana inancı var...
Bi benim yok kendime...

Korkularım uzun zamandır çizmemem...
Malzeme ve şantiye bilgimin 10 sene öncede kalması
Uzun çalışma saatlerinin ruhumda ama biz şunu yapacaktık yapamayacakmıyız isyanı... Ulan bolca vakit varken keyfinin gelmesini beklemekten yapamadığımız onca şeyi bir anda yapacağın mı tuttu?
Peki kapının önüne konulursam?
Uzun işsizlik senelerimin kabusuna yeniden dayanabilirmiyim?
Sen zaten kısa bir süre sonra pılını pırtını toplayıp basıp gitmek istemiyormuydun Londraya... Orada napacaktın? Hiiiiiç...

Bi ne istediğine karar versen diyorum...
Hem tasarla hem çiz hem yaz hem gez hem arzu ettiğin saatlerce çalış ve karşındakine ne verebilirim ben sana bilmiyorum diyerek kork !!!

Korkaksın sen!
Cesaretsiz !
Patlak lastikle, bitik depoyla gecenin bir yarısı yol yaptım ben, tren istasyonlarında sabahladım maceracı ve korkusuzum ben diyen sen değilmiydin?
Bu korkaklıklamı piste çıkmak istiyorsun? İlk virajda jiletle kazınırsın...
Dünyayı sırt çantası sırtında dolanacak kadın, geceleri korkusuzca ıslaklıklarda yürüyen kadın sen misin?

Yapıcam diyorsun ama... güzel bir yalan uydurup kozandan çıkmayacaksın dimi?
Ben tanıyorum seni... Az ortada yarı yolda bırakmadın korkaklığınla beni...

İlerleten kadın ha...
Kendi bataklığımda bir adım bile atamayanım ben !!!

Bayandan satılık korkak mimarım !

Hiç yorum yok: