Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

27 Eylül 2007 Perşembe

Birlikte yaşam takıntıları...

Saat sabahın 1.30’u… en sevdiğim dizilerden birinin tekrarı yayınlanıyor…
Yatağın içine gömülmüş, yakışıklımı yakışıklı çıtırımı izliyorum…
Sevgilisiyle aynı eve çıkmayı planlıyorlar…
Bu adamla aynı evi bırak, evlenilir ve her gün yemek yapılır, çamaşırı bulaşığı elde bile yıkanır…
Ahh… diye iç geçirirken;

İki erkek bir kadınla bir evi paylaşmanın nasıl bir şey olduğuna dair konuşmaya başlıyorlar:
Benimki; Sen üniversiteden sonra sevgilinle bir süre aynı evi paylaşmıştın söylermisin, parça bırakmak nasıl oluyor?
!!!
Tuvalet demek istiyorsun diyor çikolata renklisi… Çok basit giriyorsun diyor…
Nasıl yani diyor? Kız arkadaşın dışarıdayken sen tuvalete mi giriyorsun? Peki koku noluyor?
Oda spreyi, parfüm veya kibrit diyor… Sen onunla birlikteyken hiç tuvalete gitmedin mi diyor?
Tutuyorum ve o gittikten sonra giriyorum…
Dostum diyor, basur olursun !
!!!

Aaa tanrım ! Genellikle kadınların bu tarz takıntıları var sanırdım. Dizide olsa bir erkekten böyle korkular duymak süpeeer !

İkili ilişkilere başlandığında hepimizin tuhaf arızaları, takıntıları vardır.
O nasıl olur, bunu nasıl yaparım, derim, yerim vs…
Ama hiç birimiz arkadaşlarımız yanında hiç birşeyden çekinmeyiz... ama konu sevgilizseeee...

Genellikle hatun milletinin ‘çiş’ yapma derdi vardır.
Bir gün kocamaaan kadınlardan oluşan kızlar meclisimiz toplanmış, bir sevgili veya aday adayının evinde ve onun yanında yaşanan yapılan, yapılamayanlardan konuşuyoruz…

Herkesin yaptığı şey tuvalete girince musluğu açıp, çiş yapmakmış !
Ve herkesin mağdur olduğu durum, normalde sakin ve sessiz yapılan eylemin, aman sessiz olayım diye uğraştıkça niagara şelalesinden farksız hale gelmesi…
Hele en beter olanı, tuvaletin yatak odasının karşısında olması !!!
Yada tuvalette çöp bulunmaması !

Ah biz kadınlar ne kadar anlamsız işkenceler çekiyoruz… Hiçbir erkeğin yaklaşık 100 cm yükseklikten aşağı aynı eylemi gerçekleştirirken tüh ulan çok ses çıkardım, ahanda çevreye sıçrattım diye bir derdi olduğunu sanmıyorum !!!

Ama kadınlar, tanrııııım musluğun sesini bastıran ben, hakkında adam ne düşünecek diyerek kızarıp bozarmalar yaşıyoruz…

Herkescikler örneklerini anlatırken, bende bir anımı anlatıyorum…Ortalık yıkılıyor anımı duyduklarında…

Senelerdir hoşlandığım çocuğun evindeyiz arkadaşlarla…O buluşma sonrası aramızda bir şeyler başlayacak, tüm gün yedik, içtik eğlendik… Ama ben bir türlü tuvalete gidemiyorum… Tuvalet odasının tam karşısında, odasında kimse yok, millet salonda ama paronayaya bakarmısınız, banyonun küçük penceresi mutfak balkonuna açılıyor !!!
Şimdi ben tuvalete girdiğimde, adam odasına giderse… Yada mutfak balkonuna çıkarsa ve benim saatlerdir tuttuğum sıvıların bitmek bilmeyen şırıltısını duyarsa…
Ahhhh tutarım daha iyi !!! Böbreklerim patlamak üzere, öyle sıkışmışım ki yürüyemiyorum bile… Buna rağmen ı-ıh !

Sonuç; gecenin bir yarısı hep beraber Mağusa’dan Girne’ye doğru yola koyulduktan 5 dk sonra, arkadaşıma arabayı sola çekmesini söylemiştim… Çeek sola !
Karanlığın içinde kaybolup dakikalarca…
Tabi aday adayımdansa gecenin karanlığında, etrafta kim var kim yok bilmeden börtü böceğin sesimi duyması daha mantıklı !!!

Neden böyleyizdir?
Hiç birimiz birbirimizden farklı değiliz oysa ki…
Kimsenin kimseyi aaa çiş yaptı yaparken de çok şırladı diye tiye alacak hali yok ya !!!

Genç kızlığımın başlarında ilk ince külotlu çorabımı giymeye başladığım dönemlerde, o çorabı giymek bana estetik gelmezdi. İlerde kocamın yanında nasıl giyerim ben bu çirkin ama rahat şeyi diye düşünürdüm…
O zamanlardan belliymiş mimar olup, estetik kaygılar güdüp kentsel tasarımcı olacağım !!!
Çözümümü bulmuştum; jartiyer giyerim evlenince !!!
Nah giyerim !!! Adamın yanında külotlu çorap giymeye utanıyorum diye tüm gün jartiyeri çekiştiricem, kopçalarıyla uğraşıcam !!! Oldu gözlerim doldu… Adam napıcak buna rağmen? Kırmızı üzerine kardan adam figürlü boxerını çekiştire çekiştire, ayağında biri aşağıya düşmüş siyah çoraplarıyla dolanacak !!!

Evet abi ya… birlikte yaşam birçok açıdan kabus !!! Seni pijamalarınla görecek, hastayken sümüklerini silmeye üşenip yalamanı… Belki geceleri horluyosun, ağzın açık kalıp sıvılar akıtıyosun…

Yırtık pırtık giyinmek peki? Aradan 1 sene geçtikten sonra evet…

Yaş kaç olursa olsun, yeni bir şeye başlarken ergenden farksız olunuyor…
Eminim şuan bir ilişkim olsa, hadi leen diye gülüp geçtiğim şeyleri yaparım…

İşte benimde geçmişten gelen korkularım ve davranışlarım:
Bir defa kesin bıçakla et keserken tabağımdan fırlarlar sağa sola…
Ve oo yooo olurum adam ilk defa çatal bıçak kullandığımı sanacak !!!
Birlikte bir tatil veya onun gibi bişey yapılıyosa; kesin ishal olurum !!! Buna murphy kanunu diyoruz !
Ben bile hayatımda ilk defa duyduğum sesler çıkarırken bu ilişkinin burada bittiğine yemin ederim !!!
Vücudumu daha güzel göstermek adına abuk sabuk duruşlar yapar ve adamın bu kesin spastik demesine neden olurum !!!
Ve gözlerimi çıkardığımda bakar görmez hallerime neder derim !
Vee ve… ilk öpüşme bu yaşıma göre felaket olur ! Ana okuldaki aşkımın daha iyi öpüşürdü bu kız dediğini duyarım o sıra !!!

Kadın erkek fark etmiyor… her şeyin başlangıcı korkutuyor, heyecanlandırıyor ve normal şartlar altında yapmayacağınız şeyleri yapmanıza neden oluyor…

Ben biraz anormalim galiba…
7 senelik ilişkimin ilk senelerinde tuvalete gitmeme rekoru kırmıştım ! Hatta gecenin bir yarısı bir bahane uydurup arabama atlayıp az selamis bay’a gitmedim…

Dün gece yaptığım ve arkadaşlarımın da yapmış oldukları manyaklıkları hatırlayıp güldüm…
Tüm manyaklara itaf olunur bu yazı…

1 yorum:

engintdk dedi ki...

Harbiden de öyledir yaw, çok doğru, çoğumuz değil bunu dile getirmeyi, düşünmekten bile kaçarız, oysa ki ne kadar doğal ve dopanın kanunu bir olay dimi, üstüne bastın şimdi gene konunun helal devam böyle...